LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uit gezochte stof niet leverbaar.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
goldenwoman

uit gezochte stof niet leverbaar.

Ongelezen bericht door goldenwoman »

Graag wil ik weten of er meer mensen zijn met dit probleem.
In 2009 hebben wij een bank besteld bij Old Inn wonen in de Cruquius.
Na een aantal weken kwam het bericht dat de stof niet leverbaar was, ze hebben toen andere stof laten komen wat helemaal naar onze zin was ,helemaal oke.Vervolgens gaan we op zoek naar 2 mooie stoelen voor bij de bank. en nu begint het verhaal...
We gaan naar a'dam villa Arena. We bestellen bij Kabana 2 stoelen na ongeveer 7 weken worden we gebeld ;de stof is niet leverbaar.We mogen andere stof uit zoeken maar helaas er zit nix voor ons bij en we hebben dus de koop ontbonden.
We gaan naar Alkmaar naar het broertje van van Til, Mobi wonen 2 mooie stoelen besteld na 12 weken gaan we toch maar eens bellen.
u raad het al ....stof niet leverbaar. We mogen andere stof komen uitzoeken er komen wel extra stof kosten bij zo'n 500 euro per stoel.
We hebben toen de koop maar ontbonden..
We gaan naar de Cruquius en zien bij Old Inn wonen een stoel staan, totaal anders dan wat we hier voor hebben gezien maar misschien wel meer kans..
Is de stoel wel leverbaar in deze stof ,jawel mevr. we hebben 20 meter op voorraad...
Na 12 weken u raad het al....stof is nog niet binnen bij de groothandel en de stoel kan nog niet gemaakt worden.Ik zit nu te wachten op een telefoontje terwijl ik dit tik , maar ik wordt er een beeetje getikt van.
zijn er meer mensen die dit mee maken .
We hebben verschillende stoffen gehad; groen voor de bank, motief in a'dam, streepje en nu weer een motiefje. help wat moet ik nu??
ik denk dat ik maar naar ikea rijd.

crazyme

Re: uit gezochte stof niet leverbaar.

Ongelezen bericht door crazyme »

Koop dan ook direct een staatslot.

Het komt incidenteel wel eens voor dat een stof niet leverbaar is, maar de kans dat 3x achter elkaar gebeurt bij dezelfde klant is on-noe-me-lijk klein.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je een weinig verkochte groene wilt kan dit voorkomen.
Ook auto kopen gaat hetzelfde, zilver grijs heeft elk merk voldoende in voorraad, Zwart ook redelijk maar knal rood kan enorme levertijd geven.

Dus levertijd per kleur, en bij Ikea kunt U online vooraf kijken of Uw kleur in welk filiaal nog voldoende in voorraad is.

crazyme

crazyme schreef:Koop dan ook direct een staatslot.

Het komt incidenteel wel eens voor dat een stof niet leverbaar is, maar de kans dat 3x achter elkaar gebeurt bij dezelfde klant is on-noe-me-lijk klein.
Tenzij je natuurlijk telkens exact dezelfde stof kiest.

goldenwoman

even reageren
old inn heeft laten weten dat de stof binnen is en nu worden de stoelen inorde gemaakt.
en ik kan begrijpen dat het langer duurt maar niet meer leverbaar?
je hebt toch een show staal liggen haal dan de kleur er uit en na 12 weken weet je heus wel of de stof er wel of niet is ... toch?

Jannes22

Ongelezen bericht door Jannes22 »

goldenwoman schreef:even reageren
old inn heeft laten weten dat de stof binnen is en nu worden de stoelen inorde gemaakt.
en ik kan begrijpen dat het langer duurt maar niet meer leverbaar?
je hebt toch een show staal liggen haal dan de kleur er uit en na 12 weken weet je heus wel of de stof er wel of niet is ... toch?
Ik ben in iedergeval blij dat bij jou op het werk alles perfect verloopt..

poespas

Ongelezen bericht door poespas »

Wat is nu eigelijk de bedoeling van je bericht :?:

goldenwoman

mijn vraag is in het algemeen zijn er nou nog meer mensen die dit over komt . Het is toch van de zotte dat je een jaar nodig hebt om een paar stoelen te kunnen krijgen.
Als het nu bij 1 winkel is maar het is bij 3 totaal andere winkels.
Als er nog meer mensen zijn met dit probleem dan is er toch iets mis met de meubel branche of begrijp ik het niet helemaal....
ik wil graag 2 stoelen maar niemand kan het tot nu toe leveren .. waar kan ik dan in hemelsnaam wel terecht.
ik wil gewoon zitten we zitten nu al een jaar met zijn 4en op 1 bank?????? Als er iemand is met een idee???

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Als een fabrikant een bepaalde stof niet levert, kan geen enkele winkelier die stof bestellen.

crazyme

goldenwoman schreef: ik wil graag 2 stoelen maar niemand kan het tot nu toe leveren .. waar kan ik dan in hemelsnaam wel terecht.
In heel Nederland geen stoel meer te koop. Wat een drama !

Gesloten