LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vallende koof houten luxaflex (Wees Decokay Villa Arena)

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
limabre

vallende koof houten luxaflex (Wees Decokay Villa Arena)

Ongelezen bericht door limabre »

Peperdure electrische houten luxaflex gekocht in villa Arena bij van Wees, valt de koof er steeds af!
steeds beloften, nu al twee jaar bijna, maar repareren ho maar!

Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

rojo

Re: vallende koof houten luxaflex (Wees Decokay Villa Arena)

Ongelezen bericht door rojo »

ik begrijp niet dat je nu al bijna 2 jaar bezig bent met je klacht .
IK had allang bij ze in de zaak gestaan ofwel een reparatie geeist of mijn geld terug.
Verder had ik zelf allang de rechtsbijstand of de rechtswinkel ingeschakeld om te kijken wat je rechten zijn in verband met de garantie en wat de winkelier verplicht is om te doen met je klacht.
Je hoort tenslotte een goed product te krijgen .
succes met je strijd en neem nu wel eens de juiste stappen en laat je niet met een kluitje het riet in sturen want daar heb je niks aan.

Sanne111

Re: vallende koof houten luxaflex (Wees Decokay Villa Arena)

Ongelezen bericht door Sanne111 »

ja dat helpt echt hoor NOT je hebt rechten als consument maar je rechten krijgen is ene heel ander verhaal. Dat kost je klauwen vol geld en daar speculeert de winkelier op, uiteindelijk haak je af omdat het niet op te brengen is om er juridisch tegenaan te gaan.

Ken de winkel trouwens, heb er ooit zonnewerig gekocht, alles kromp binnen ene jaar, gewoon al van het hangen niet eens gewassen hoor.

Dus ik ga er niet meer heen, bovendien zijn ze veel te duur voor wat ze leveren.

Gesloten