LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VAN KROON meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
cyko
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2011 07:38

VAN KROON meubelen

Ongelezen bericht door cyko »

[Lasterlijke tekst verwijderd door de Moderator]
Beloftes van levertijden 2 tot 3 weken worden na bestelling en betaling niet nagekomen. Uitvluchten zo als tekort aan produkten etc. verlengen de leveings perioden met weken !!!
Is er een consumenten vereeniging die hiertegen kan en wil reageren ??
echt spijtig Van Kroon :evil:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: VAN KROON meubelen

Ongelezen bericht door tennis »

Beloftes van levertijden 2 tot 3 weken worden na bestelling en betaling niet nagekomen. Uitvluchten zo als tekort aan produkten etc. verlengen de leveings perioden met weken !!!
Sorry,ik ken in de meubelbranche alleen levertijden van +/- 8 weken.
Wat staat er op de opdracht/rekening?

16again
Berichten: 16398
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: VAN KROON meubelen

Ongelezen bericht door 16again »

levertijden 2 tot 3 weken worden na bestelling en betaling niet nagekomen.
Betaal altijd pas bij levering. Betaal je alles, en gaat de winkel failliet, dan ben je je geld kwijt. (Van CBW aanbetalingsgarantie welke schade "dekt" tot 25% aankoopbedrag ben ik ook niet zo'n voorstander)


Bij een CBW aangesloten winkel kan je makkelijk onder de koop uit als levering uitblijft: De oorspronkelijke levertijd mag maximaal met een maand verstreken zijn, en dan kun je de koop altijd kosteloos ontbinden.
Was de oorspronkelijke levertijd minder dan een maand, (hier 2 a 3 weken) dan geldt slechts diezelfde termijnom alsnog te leveren.
ik ken in de meubelbranche alleen levertijden van +/- 8 weken
2 a 3 weken suggereert voorraad artikel

cyko
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2011 07:38

Re: VAN KROON meubelen

Ongelezen bericht door cyko »

Hallo,

bedankt voor de reactie .
Het betreft hier de online winkel "www. Van Kroon.nl" welke op zijn site
eiken meubels aanbied met een leveringstijd van 2 à 3 weken.
Ik bestelde op 11 feb 2011 en deed een overschrijving welke eerst op 1 maart 2011 gebokt werd in het bedrijf.
Maar tot op heden kwamen er geen meubels . Volgens een laatste mail zou de bestelling blijven liggen zijn om reden van een tekort aan een bepaald afwerkings product.
Ik hoop nog steeds mijn gekochte meubelen eerstdaags te ontvangen ...
zo niet ??? :mrgreen: :mrgreen:

Caballo
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2011 16:52

Re: VAN KROON meubelen

Ongelezen bericht door Caballo »

Wij hebben begin februari een eettafel, salontafel en tv meubel besteld. Bestelling duurde idd iets langer namelijk 2 weken. Uiteindelijk opgehaald in houten en daar pas betaald. Meubels zien er prachtig uit. Afgezien van de te late levering zeer tevreden over de meubels. Inmiddels ook nog een kast besteld en ga er gewoon uit dat die ook weer geleverd gaat worden al is het wat later.

Gesloten