LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vankroon meubelen
vankroon meubelen
Vankroon.nl:
Onlangs dus een tafel gekocht bij vankroon.nl...dwz: inmiddels een maand geleden. Levering is 2 x uitgesteld, en toen mij beloofd werd dat de tafel geleverd zou worden , bleek niemand meer bereikbaar.
Hopelijk wordt er hier ooit nog een tafel bezorgd, maar heb geen idee wat er aan de hand is aangezien alle telefoonnummers afgesloten zijn en niemand ooit reageert op email daar...
Onlangs dus een tafel gekocht bij vankroon.nl...dwz: inmiddels een maand geleden. Levering is 2 x uitgesteld, en toen mij beloofd werd dat de tafel geleverd zou worden , bleek niemand meer bereikbaar.
Hopelijk wordt er hier ooit nog een tafel bezorgd, maar heb geen idee wat er aan de hand is aangezien alle telefoonnummers afgesloten zijn en niemand ooit reageert op email daar...
Laatst gewijzigd door surya2000 op 12 okt 2011 10:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: vankroon meubelen
Waarom betaal je dan ook vooruit? Het is normaal om bij meubelzaken een percentage aan te betalen en de rest bij aflevering. Dat is zelfs zo als je via Internet bestelt. Eisen ze toch vooruitbetaling, dan ga je ergens anders naar toe. Dit vind ik dus niet echt slim...
Zo te zien zijn ze niet aangesloten bij het CBW. Ik zou daar dan persoonlijk niks bestellen, mij te risicovol.
Maar goed daar heb jij nu niks meer aan
Officieel moeten ze binnen 30 dagen leveren, zo niet, kun je de koop ontbinden. Ik zou dat schriftelijk aangetekend doen en je geld terug eisen.
Suc6.
Maar goed daar heb jij nu niks meer aan
Officieel moeten ze binnen 30 dagen leveren, zo niet, kun je de koop ontbinden. Ik zou dat schriftelijk aangetekend doen en je geld terug eisen.
Suc6.
Ja klopt helemaal...
Maar goed, ik koop vrijwel altijd alles online, en betaal vaak automatisch met iDeal, omdat 99% van de bedrijven WEL te vertouwen zijn...tis altijd die ene rotte appel die het verpest voor de rest..
Maar inderdaad, kan mezelf wel voor mijn kop slaan ja
Maar goed, ik koop vrijwel altijd alles online, en betaal vaak automatisch met iDeal, omdat 99% van de bedrijven WEL te vertouwen zijn...tis altijd die ene rotte appel die het verpest voor de rest..
Maar inderdaad, kan mezelf wel voor mijn kop slaan ja
Ik koop ook vaak online en betaal ook regelmatig van tevoren, maar alleen op bekende websites.
Als ik iets duurs zoals meubels online zou kopen zou ik alleen kopen bij winkels die aangesloten zijn bij het cbw.
Als ik iets duurs zoals meubels online zou kopen zou ik alleen kopen bij winkels die aangesloten zijn bij het cbw.
jaja...stom stom stom! ik geloof dat ze uiteindelijk ook wel leveren hoor!
Ik ga er vanuit dat ik dus ergens in de loop vd maand wel een tafel kan verwachten, maar het blijft afwachten...
Ik ga er vanuit dat ik dus ergens in de loop vd maand wel een tafel kan verwachten, maar het blijft afwachten...
Laatst gewijzigd door surya2000 op 08 okt 2011 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, zojuist dus een mailtje ontvangen: zeer hoffelijke oplossing van vankroon.nl.
Het geld wordt terug gestort, en krijg de tafel (met wat extra vertraging) met 25% korting en kan dit aan de deur betalen.
Even afwachten, maar het lijkt mij een prima oplossing
Het geld wordt terug gestort, en krijg de tafel (met wat extra vertraging) met 25% korting en kan dit aan de deur betalen.
Even afwachten, maar het lijkt mij een prima oplossing
Ah die hebben zeker meegelezen hier
nou, een laatste update: vankroon.nl heeft mijn geld teruggestort, het is binnen!
Bij deze neem ik alles terug wat ik eerder heb gezegd: het bedrijf heeft weliswaar een slecht bereikbare klantenservice, maar handelt uiteindelijk klachten zeeeer netjes af, chapeau!
Als mijn tafel straks tegen korting geleverd wordt, zal ik mijn eindoordeel vellen
Maar tot nu toe ben ik erg blij verrast door dit bedrijf!
Bij deze neem ik alles terug wat ik eerder heb gezegd: het bedrijf heeft weliswaar een slecht bereikbare klantenservice, maar handelt uiteindelijk klachten zeeeer netjes af, chapeau!
Als mijn tafel straks tegen korting geleverd wordt, zal ik mijn eindoordeel vellen
Maar tot nu toe ben ik erg blij verrast door dit bedrijf!
Fijn dat het is opgelost maar zo'n slechte bereikbaarheid is toch een slecht teken....surya2000 schreef: Hopelijk wordt er hier ooit nog een tafel bezorgd, maar heb geen idee wat er aan de hand is aangezien alle telefoonnummers afgesloten zijn en niemand ooit reageert op email daar...