LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veel trend weinig hop

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
onrapan

Veel trend weinig hop

Ongelezen bericht door onrapan »

het is misschien niet echt slim, maargoed 22-11 hebben wij na een tijdje sparen eindelijk een bank besteld bij jawel de Trendhopper. Kleine aanbetaling gedaan en tevreden over de keuze richting huis. Levertijd zou 8 tot 10 weken zijn. eind januari eens gebeld hoe het ervoor stond.? Nee meneer de kerst zit er wel tussen dus dan moet u 2weken vertraging in gedachten houden.half feb nogmaals gebeld hoe het ervoor stond. jawel de bank zou derde week feb worden geleverd vervolgens moest deze nog naar de fabrikant welke de beschermlaag aan zou brengen en dan wordt hij in de laatste week van feb geleverd. Wij blij, oude bank alvast de deur uit gedaanhelaas al wat er kwam geen bank het bleef stil, geen afbericht geen telefoontje niks niet. Weer gebeld, de stof voor de bank bleek niet voorraadig en de bank was dus nog niet eens in de maak! Toch nog rustig gebleven en gevraagd wat dan de verwachting was ? Men denkt de bank nu in week 13 te kunnen leveren. Inmiddels dus twee maanden te laat!!!!!!!!
Geen wonder dus dat faillisement en inderdaad niet zo slim.
voor suggesties houden wij ons aanbevolen

16again

Re: Veel trend weinig hop

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens mij was trendhopper aangesloten bij het CBW.
Er bestaat een aanbetalingsgarantie:
Bij een vervangende aankoop in een CBW winkel kan je dan je aanbetaling als korting terug krijgen.
Die regeling werkt in de praktijk echter gebrekkig:
zie o.a. het keukenforum en
http://wwwtoolz.com/msgboard/msgboard.asp?user=horn

opastar

Ongelezen bericht door opastar »

Hier hetzelfde probleem, meubels gekocht bij Trendhopper in Roermond..

Eerst zei men 15 december zullen ze geleverd worden, toen werd het 15 januari en nu weer begin februari.. Het is echt een waardeloze shop! We gaan er nu echt serieus werk van maken en anders hebben zij een (gerechtelijk) probleem!

Ik koop er in iedere geval niets meer!

Groetjes Kasper

amanda1983

Ongelezen bericht door amanda1983 »

Wij hebben 4 december 2 stoeltjes besteld. Zouden in week 7 geleverd worden. Bleek dat ze de verkeerde hadden geleverd. Nu (een half jaar na de bestelling) hebben we de stoelen nog niet. Het ligt aan de leverancier zeggen ze de hele tijd. Inmiddels al twee dagen vrij genomen omdat ze zeiden dat ze ze kwamen brengen. Telkens vlak voor de tijd afgebeld. Nu zeggen ze dat ze ze pas 2 juni kunnen leveren, omdat ze eerder niet in onze buurt komen! Belachelijk! "De klant wacht maar lekker, wij leveren wel als het ons uitkomt.." is volgens mij hun slogan.... We zitten nu al een aantal maanden in ons nieuwe huis en hebben nog steeds geen stoelen. We hebben nu aangegeven niet meer dan de helft van de prijs van de stoelen te betalen. Trendhopper had ons al laten weten dat ze ons een korting van 50 euro zouden geven.... Tja, net of we daar mee acoord gaan.... :evil:

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Zo'n extreme levertijd (half jaar) komt op dit moment inderdaad voor bij 1 fabrikant. Deze maakt er echt een potje van.

Dat na zo lang wachten de winkel nog niet de moeite wil nemen om het wachten niet nog langer te laten duren is onbegrijpelijk. Ik kan mij voorstellen dat ze niet voor een paar stoelen de halve wereld over kunnen rijden, maar u heeft uw geduld toch nu wel aangetoond ?

amanda1983

Ongelezen bericht door amanda1983 »

We wonen maar een half uurtje rijden van de Trendhopper vandaan, dus dat kan het probleem niet zijn..... :wink:

Verlies

Ongelezen bericht door Verlies »

Bedenk dat trendhopper een franchiseonderneming is! Nu lijkt het net of elke Trendhopper verschrikkelijk is! Heeft u er al aan gedacht om te vragen om een andere bank, dus dat u uw aanbetaling mag besteden voor een andere bank? Bij een andere leverancier? Het is namelijk goed mogelijk dat uw bank net komt van een verschrikkelijke leverancier. Over het algemeen leveren de leveranciers van Trendhopper op tijd. Er zijn er zelfs die met 4 weken kunnen leveren! Succes

Hiplon1

Ongelezen bericht door Hiplon1 »

Hallo,

Hier gelukkig wel goede ervaring met Trendhopper.
Een aantal weken geleden hebben wij meubels (eettafel, salontafel,bijzettafeltje en dressoir) besteld bij Trendhopper, de levertijd zou zijn 6 - 8 weken, vond ik nog meevallen want de bouwvak kwam er aan.. Echter met nog geen 4 weken werden we al gebeld dat alles binnen was. Nu waren we op dat moment nog bezig met de verbouwing van ons huis, maar gelukkig mochten we het nog even laten staan, 2 weken geleden hebben ze het dan bezorgd, was niet helemaal geweldig, de magneetjes in het dressoir werken niet, maardat komt een meubeldeskundige binnenkort verhelpen.
2 wqeken gelden hebben we 4 eetkamerstoelen besteld bij Trendhopper, begin deze week werden we al gebeld dat ze al binnen zijn!
Nu is het alleen nog wachten op de slaapkamerkast, die is ook 2 weken geleden besteld, maar nog niet binnen, je raakt er wel verwend door :-)
Wij hebben al onze aankopen gedaan bij Trendhopper in Oldenzaal.
Kortom ik ben wel tevreden over Trendhopper..

16again

Ongelezen bericht door 16again »

....maar gelukkig mochten we het nog even laten staan
Logisch, want de afleverdatum was nog niet bereikt.
Lijkt mij eerder een geval van:
"jammer dat de klant spullen nog niet direct afneemt (en betaalt)"

Hiplon1

Ongelezen bericht door Hiplon1 »

Logisch, want de afleverdatum was nog niet bereikt.
Lijkt mij eerder een geval van:
"jammer dat de klant spullen nog niet direct afneemt (en betaalt)"
Onzin, want de meubels hebben daar nog zeker 2 weken langer gestaan dan dat de geplande leverdatum was.. En dat was geen enkel probleem..

Gesloten