LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verberckmoes bankstel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bvaneck

Verberckmoes bankstel

Ongelezen bericht door bvaneck »

Een duur (8000 gulden voor een drie en een tweezits) bankstel gekocht bij Verberckmoes in België. Het is een sjieke winkel, maar de service is niet al te sjiek.
Na een half jaar zakte het bankstel in elkaar. Pas door stampij te gaan maken in de winkel werd het uiteindelijk opgehaald en zou het gerepareerd worden. Hier hebben ze drie maanden voor nodig gehad.
Na anderhalf jaar kwamen de naden van de kussens helemaal los. Zelfde probleem. Veel vieren en vijfen. Uiteindelijk werd het wel gemaakt, maar ook dit duurde weer maanden.
Tijdens het derde jaar van de bank, zakten we er weer doorheen. We stelden dat het een constructiefout was, hoe vaak komt het immers voor dat je binnen drie jaar twee keer door hetzelfde bankstel zakt? Hier was men het niet mee eens en het werd nogmaals gerepareerd pas na herhaaldelijk klagen.
Het bankstel is nu vijf jaar oud. Zo'n, voor ons doen, toch wel dure bankstel zou m.i. langer dan vijf jaar mee mogen gaan, maar jawel, we zijn er weer doorheen gezakt. De garantie is nu verstreken en voor 60 euro willen ze het wel op komen halen. ze zullen dan bekijken wat de reparatiekosten zijn en hier een offerte voor sturen. Ik heb schriftelijk ge-eist dat het kosteloos gerepareerd zou worden. Het was naar mijn gevoel duidelijk een fabrieksfout. Hier zijn ze niet op in gegaan.
Hetzelfde bankstel is nog steeds te koop bij Verberckmoes. Je raad het al, de buitenkant is volledig hetzelfde, de constructie is echter volledig verandert met veel dikkere steunbalken van een sterker materiaal.

Ons bed komt ook van Verberckmoes. Kingsize met notenhout,etc. achteraf gezien veel te veel voor betaald. na 5 jaar was de dure lattenbodem volledig versleten. Uiteindelijk maar ingegaan op een schikking van hun om de helft van de nieuwe latten zelf te betalen. Toch vind ik het geen stijl. Ik weet wel, garantie is garantie, maar van sommige zaken mag je toch verwachten dat ze langer meegaan dan de gestelde garantieperiode. Helaas is de Belgische wetgeving op dit punt toch anders dan in Nederland.[/b]

crazyme

Re: Verberckmoes bankstel

Ongelezen bericht door crazyme »

U zakt door de bank EN
u zakt door het bed ?

Ik denk dat er geen helderziende nodig is om een inschatting te doen hoe dat komt...

bvaneck

Ongelezen bericht door bvaneck »

Als ik begrijp wat je bedoelt, kan dat een aantal zaken betekenen:
- dit soort zaken moeten we de volgende keer maar staand uitvoeren;
- een bed is alleen bedoeld om in te slapen
- crazyme is vast jaloers.

In ieder geval: mijn echtelijk leven is hier niet aan de orde, maar wel het feit dat de producten en de service bij Verberckmoes niet deugen.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

crazyme bedoelt iets anders :

Maar hoe breng je dat nu diplomatiek...
Mogelijk bent u iets aan de zware kant ?

Over uw echtelijk leven kan ik weinig zeggen, dat dat onderwerp
als eerst in u opkomt zal waarschijnlijk betekenen dat dat wel
"snor" zit ? :D

Gesloten