LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vroom en Dreesman service center doet niets

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
touran2006
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2014 13:13

Vroom en Dreesman service center doet niets

Ongelezen bericht door touran2006 »

Heeft iemand dezelfde ervaringen als onderstaand ???

in oktober 2013 een bank plus hocker gekocht bij Vroom en Dreesman.
Op de opdrachtbevestiging krijg je mooi een (KBO) nummer.
De bank plus hocker zou geleverd worden na telefonisch contact op 20 december.
Helaas daarna van hun niets meer gehoord.

Na 20 december dus zelf maar gebeld en gemaild.
Ca 10 x tot begin januari
Je krijgt dan een juffrouw aan de lijn die zeer vermoedelijk werkt voor een callcenter......
Je ontvangt van haar een ref. nr. (voor jouw klacht) en ze zegt dat je jouw klacht zal doorspelen aan de desbetreffende afdeling.
Er wordt door haar gezegd dat je dan terug wordt gebeld. Echter je hoort nooit (meer) wat.
Vroom een Dreesman krijg je nooit zelf aan de lijn....Sowieso niet met een duidelijk antwoord wanneer je jouw gekochte meubels (al aanbetaling gedaan helaas...) zult ontvangen.


3 januari maar weer gebeld na een dag eerder wederom een boze email te hebben gestuurd.
(ook nadat je een email heb gestuurd krijg je een email retour met een ref nr. In de email staat dat men z.s.m contact met je op zal nemen.... Niet dus!)
Hierna een email ontvangen met de mededeling dat de bank voor 10 januari geleverd wordt...
Nu is het 14 januar1 maar U als lezer zult het begrijpen... niets meer gehoord.

De vraag is: wat doe het servicecenter van Vroom en Dreesman? Dit kunnen ze net zo goed opheffen want je belt of mailt met iemand die niets voor de klant doet. Totaal geen reactie naar de klant terug....
Onbegrijpelijk dat een winkelketen als Vroom en Dreesman zo met haar klanten omgaat.....

Ik adviseer een ieder die een meubels (op bestelling) wil gaan kopen bij Vroom en Dreesman goed dit bovenstaande te lezen !

Wordt vervolgd

update 15 januari:

wederom gebeld antwoord servicecenter:

service niet al te letterlijk nemen...

heeft u een referentienummer?
Antwoord van ons: welke wilt U hebben??
Antwoord service center: we kunnen u niet een antwoord geven wanneer de meubels geleverd gaan worden.
Wederom een referentienummer gekregen. Er schijnen stapels met emails te liggen welke beantwoord moeten worden, het is druk.

wordt vervolgd.

16 januari opgebeld door Servicecenter !! Pff.. Eindelijk.
Vriendelijke vrouw legt uit: verdiend allemaal geen schoonheidsprijs, excuses en bied een kadobon aan. Bank was nu bleek inderdaad 20 december binnen in het magazijn maar is niet geleverd omdat bijhorende hocker er nog niet was. Kan ik begrijpen maar waarom niet eerder dit antwoord?
Ze zegt dat ze de bank morgen al wil leveren en de hocker later... Top natuurlijk.
Wij akkoord!
Later belt ze nogmaals op: de hocker is er ook is en dat alles 17 januari geleverd wordt.
Fantastisch nieuws.
s-avonds ontvangen we keurig een sms voor de bezorgtijd en zelfs nog een email met wat er afgesproken is. Hulde.

wordt vervolgd.

17 januari alles om 10 uur s-morgens bezorgd.
Eind goed al goed.
Laatst gewijzigd door touran2006 op 18 jan 2014 10:56, 2 keer totaal gewijzigd.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Vroom en Dreesman service center doet niets

Ongelezen bericht door bokkel »

meubels bij de V&D? En waar haalt u kaas? Fietsemaker? En natuurlijk tanken bij de Etos.

touran2006
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2014 13:13

Re: Vroom en Dreesman service center doet niets

Ongelezen bericht door touran2006 »

wat doet dat er toe ?
overigens verkopen ze ook kaas en fietsen... we hebben het namelijk over een warenhuis, wellicht u onbekend?

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Vroom en Dreesman service center doet niets

Ongelezen bericht door bokkel »

Ik wist inderdaad niet dat ze er meubels verkochten. Nou ja, zo te lezen doen ze dat ook niet...
Bijzondere keuze voor een winkel, waarom eigenlijk? En had u al eerder nare ervaringen met de V&D of juist goede?

Degrelle
Berichten: 113
Lid geworden op: 17 nov 2013 11:11

Re: Vroom en Dreesman service center doet niets

Ongelezen bericht door Degrelle »

bokkel schreef:Ik wist inderdaad niet dat ze er meubels verkochten.
Bijzondere keuze voor een winkel
Vroom en Dreesman verkopen al meubels sinds hun oprichting. Vroeger hadden ze zelfs complete verdiepingen met alleen meubels. Dus zo bijzonder is de keuze niet.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: Vroom en Dreesman service center doet niets

Ongelezen bericht door mika21 »

Ik heb even op de site van V&D gekeken: ze verkopen idd meubels. Wist ik niet.
Maar kaas? Bedoel je dan de kaas op een broodje bij La Place?

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Vroom en Dreesman service center doet niets

Ongelezen bericht door bokkel »

bij laPlace kom ik al jaren niet meer. Heel vroeger hadden ze erg lekkere pistoletjes met ham, maar na een soort reorganisatie waren de plakjes ham ineens superdun en de prijs van het broodje was fl 4,95 geworden. Veel en veel te duur. Kostprijs was fl 0,75...Alles leuk en aardig, maar niet over mijn rug.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: Vroom en Dreesman service center doet niets

Ongelezen bericht door mika21 »

bokkel schreef:bij laPlace kom ik al jaren niet meer. Heel vroeger hadden ze erg lekkere pistoletjes met ham, maar na een soort reorganisatie waren de plakjes ham ineens superdun en de prijs van het broodje was fl 4,95 geworden. Veel en veel te duur. Kostprijs was fl 0,75...Alles leuk en aardig, maar niet over mijn rug.
Dus geen kaas?

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Vroom en Dreesman service center doet niets

Ongelezen bericht door bokkel »

nee, dat zei ik al in mijn eerdere post: Kaas haal ik bij de fietsemaker :wink:

Gesloten