Wij zijn op zoek naar een sofa/chaise longue, in stof. Daarbij willen we 2 fauteuils in dezelfde stof.
Wij dachten dat het niet zo moeilijk zou zijn,... in tegendeel.
Beter meubel hebben we mooie spullen gezien , alleen de prijs... De fauteuils alleen al kosten een vermogen en dat vind ik er zonde.
De chaise longue bij beter meubel kopen kan, en de fauteuils ergens anders, kan ook. Alleen dan heb ik 3 soorten in mijn woonkamer, leer en 2 verschillende soorten stoffen.. Dat wil ik niet.
Daarnaast zijn we al geweest:
Alexandrium, Capelle ad Ijssel, Sliedrecht, Poortvliet, Morres Hulst, Baarle Nassau Beter Meubel, Woonboulevard Breda, Piet Klerkx waalwijk...
En nog niet gevonden wat we zoeken. De chaise longue zit bijna overal vast aan een bank.. Zijn ze los dan zijn ze moeilijk te vinden...
Heeft iemand nog tips? Je zou me er een groot plezier mee doen!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar te kopen
Re: Waar te kopen
Dan heb je al voor honderden euro's aan benzine verstookt ! Gaat lekker zo. Tik eens op Google in Banken op maat. Je moetr niet bij die grote meubelzaken zijn. Daar kan nooit eens wat anders. En ja als je wat aparts wilt moet je ervoor betalen.
Klopt. Alleen ga ik niets kopen tegen mijn zin in. Dan liever goed rondkijken tot ik iets heb wat ik wel wil.
Dat is heel verstandig !
Zekers. Maar dan wordt het lastig. Beter meubelen, piet klerkx... allemaal niet zulke positieve verhalen hier op dit forum..
Kleinere plaatselijke winkels weten tenminste welke fabriek of importeur dit leverde...
Soms is de stof los leverbaar per meter en dan kun je naast de standaard meubels andere deel laten stofferen, iets duurder en soms wil de fabriek zelfs gratis deze monteren...
Ik heb zo een zithoek met extra stof gekocht en eetkamerstoelen met het zelfde laten bekleden.
Dus omdat deze Nederlandse stoelen fabriek geen stof hoefde te kopen was dit gratis want ik betaalde tenslotte de stof al.
Zelfs nog stukje over gehouden en dat kwam nu 6 jaren later goed uit wegens foutje van onze Kater!
Dus vooral kleinere winkels kunnen vaak meer leveren dan de standaard stoffen en eventueel vragen of er andere stof ook mogelijk is!
Juist voor dit maatwerk komen de grote in problemen dus zoek eens vaker een kleine plaatselijke winkelier.
Soms is de stof los leverbaar per meter en dan kun je naast de standaard meubels andere deel laten stofferen, iets duurder en soms wil de fabriek zelfs gratis deze monteren...
Ik heb zo een zithoek met extra stof gekocht en eetkamerstoelen met het zelfde laten bekleden.
Dus omdat deze Nederlandse stoelen fabriek geen stof hoefde te kopen was dit gratis want ik betaalde tenslotte de stof al.
Zelfs nog stukje over gehouden en dat kwam nu 6 jaren later goed uit wegens foutje van onze Kater!
Dus vooral kleinere winkels kunnen vaak meer leveren dan de standaard stoffen en eventueel vragen of er andere stof ook mogelijk is!
Juist voor dit maatwerk komen de grote in problemen dus zoek eens vaker een kleine plaatselijke winkelier.
Kijk eens bij HC2000 in Culemborg, rechtstreeks van de fabriek alles kan en niks moet eigen produktie.
Onze hele familie heeft alles laten maken en 100 % garantie
[email protected]
Onze hele familie heeft alles laten maken en 100 % garantie
[email protected]