Hoi Hoi.
Wij hebben op 25-11-2006 een waterbed besteld bij de waterbedden concurent in Rotterdam, in overleg met de winkel is er afgesproken dat deze op 15-12 geleverd zou worden, zo niet dan zouden wij binnen een week een telefoontje krijgen, helaas is het nu Donderdag 14-12 en heb ik de leverancier gebeld waar wij de mededeling kregen dat er niet geleverd gaat worden,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waterbedden concurent
Re: waterbedden concurent
Ja, dat is de wondere wereld van de Waterbeddenconcurrent. Helaas heb je je laten verleiden door de prijzen want service kennen ze niet. Ik hoop voor je dat je met de kerst nog in het door jou gewenste bed ligt en wens je dan ook veel sterkte.
-
Gelukkig had ik geen aanbetaling gedaan, dus voor iedereen, betaal niets aan dan ben je ook je geld niet kwijt, het is tevens ook al lang niet meer verplicht.
groetjes Martin
groetjes Martin
kijk even bij klacht sleeptrend, waterbeddenconcurrent en ook droomoord vielen onder sleeptrend was 1 bedrijf ze zijn failliet maar een bedrijf in leuwarden neemt de uitlevering over ook als je aanbetaald hebt ben je je aanbetaling niet kwijt