LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waterbeddenconcurrent?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bibikuif

Waterbeddenconcurrent?

Ongelezen bericht door bibikuif »

Al weken probeer ik alle filialen van de waterbeddenconcurrent te bereiken voor een vraag die ik heb maar het is echt ongelofelijk, van de genoemde telefoonnummers op hun site bestaan er een aantal niet en wordt de rest gewoon niet beantwoord.
Willen ze geen klanten meer, bestaan ze niet meer??

Kan iemand mij vertellen op welke manier ze wel te bereiken zijn? (Er even heenrijden is jammergenoeg geen optie voor mij...)

Bedankt!
Bianca

Gast

Re: Waterbeddenconcurrent?

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi, ik heb even gegoogled en ze zijn failliet verklaard op 19 april 2005.
Ik heb het hier gevonden: http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/04/21/R167.htm

VK

Ongelezen bericht door VK »

Zijn inderdaad failliet, stond ook in het krantje van de KVK

topery

Ongelezen bericht door topery »

wat is je vraag dan?

bibikuif

Ongelezen bericht door bibikuif »

Bedankt voor de reacties!
Balen zeg dat ze failliet zijn!

Ik heb dus ruim 5 jaar terug bij hun een waterbed verkcht en nu ga ik over een poosje verhuizen en je moet het bed door hun laten verplaatsen, daar wilde ik ze dus voor bellen. Maar dat kan waarschijnlijk ook door een ander gedaan worden denk ik. Het probleem is nog wel dat ik naar Engeland ga, dus zal het alleen om het de-installeren gaan.

Nogmaals bedankt!

yessic

Ongelezen bericht door yessic »

graag wil ik weten wat ik kan doen om een nieuwe ritsbare tijk te krijgen,omdat dezena 2maaanden van aankoop l stuk is gegaan.men heeft mij verteld dat er meer klachten waren en zodra men ee voorraad krijg dat ze da contact opnemen tot op heden geen reactie;totdat ik zelf alle filialen heb gebeld en daarna de leverancier.men zei dat ik wel naar mijn tijk en garantie kon fluiten verder.Ben er zeer boos over dat er na 2 maanden van aankoop al het een en ander stuk gaat en na lang aan het lijntje te zijn gehouden nu er achter moet komen dat ze failliet zijn .Bedankt

topery

Ongelezen bericht door topery »

Je kunt bij elke waterbeddenleverancier een pomp lenen (of huren tegen een borg) om je bed leeg te pompen en vaccuum te trekken, daarna kun je het geheel vervoeren.

Het uit elkaar halen en in elkaar zetten van het bed kan zelfs ik, dus jij ook!

Opletten alleen dat je de waterzak leegpompt en vaccum trekt....

Veel succes.

Xtraforte

Ongelezen bericht door Xtraforte »

Na 6 jaar comnfortabel erop geslapen te hebben, heeft nu een van de matrassen een lek. De winkel (waterbeddenconcurrent) is failliet. Kan ik de producent nu aansprakelijk stellen voor de beloofde garantie van 10 jaar?

Joop!

Ongelezen bericht door Joop! »

Vandaag (11 juni) contact gehad met waterbeddenconcurrent in Utrecht..
Zijn na periode van 6 weken opnieuw opgestart (doorstart) met nieuwe eigenaar......
Blijven het merk Halcyon trouw.....
Levertijden voorlopig nog 6 weken
Moet in de toekomst weer ongeveer 4 weken gaan worden....

HenkTjebben

Ongelezen bericht door HenkTjebben »

Het is wel ultra goedkoop daar, maar ken het merk niet echt

henkgeluk

Ongelezen bericht door henkgeluk »

wie heeft ervaring met easy matras uit alkmaar.

ze zijn goedkoop,maar is goedkoop geen duurkoop?

vrgr

henk geluk

Nulck

Ongelezen bericht door Nulck »

Dag Henk,

Ik heb pas 2 matrassen gekocht bij easymatras. Op het eerste gezicht prima matrassen, heerlijk geslapen. Maar... tenminste één van de twee geleverde matrassen is niet het matras dat ik dacht gekocht te hebben. Zie mijn thread: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=41314

Groeten, Noor.

evm

Ongelezen bericht door evm »

In Januari 2005 een waterbed gekocht bij de waterbeddenconcurrent. Dit weekend is er een zak kapot gegaan op de lasnaad. In de garantievoorwaarden staat dat ik 5 jaar garantie heb. Mocht er een probleem ontstaan met een van de lasnaden wordt deze niet gerepareerd, maar komt er een monteur een nieuwe zak plaatsen. Ik moet wel voorrijkosten betalen. Vandaag gebeld naar het hoofdkantoor ( werd doorverwezen door het filiaal in Utrecht ). Daar verkondigen ze doodleuk dat ze een doorstart hebben gemaakr en dat de garantie vervallen is. Ik kan een monteur laten komen a 76 euro die dan alleen kijkt wat er aan de hand is. Deze zal dan de zak repareren ( dus geen nieuwe! ) en dan moet ik ook nog uurloon gaan betalen. Kunnen ze dit zo maar maken, ook al hebben ze een doorstart gemaakt??

Gr
Edwin

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Bij een doorstart bij faillisement blijven er inderdaad partijen (schuldeisers) in de kou achter.

Je kan proberen aanspraak te maken op garantie via de fabriek. Die garantie is niet komen te vervallen.

Gesloten