Ik ben Coordinator van een armoedeproject. Wij wilden graag kledingrekken aan de muur hebben en met het klein beetje geld van een gift hebben we dat besteld bij de winkelinrichter.nl.
Na ontvangst van de goederen hebben wij nagelaten om te controleren of het compleet was, maar hebben er pas een week of zes later na gekeken, stom, maar weinig tijd om de boel blijvend draaiende te houden, vandaar.
Ik heb contact gezocht met de winkelinrichter.nl per telefoon om uit te leggen dat er 4 (=8 totaal) verbindingsteken van een kledingrek ontbreken.
Hij was gelijk al obstinaat en verweet mij dat ik niet gelijk gekeken had, waarin hij gelijk had. Hij heeft wel tien keer verteld dat het wel compleet was, ondanks dat ik zei, wat voor een belang ik erbij kon hebben om hierover te liegen.
Enfin het gesprek werd lastig door zijn toon, dat ik maar vroeg of hij de onderdelen op wou sturen met een rekening, ik dacht ik betaal ze wel want anders heb ik 2 kledingrekken van 6m. lang die ik niet kan gebruiken. Hij zei mij toe ze op te sturen, maar dat is inmiddels alweer twee maanden geleden.
Al met al weigert deze persoon het op te sturen zodat ik nu met zes meter kledingrek zit die ik niet kan gebruiken maar erg hard nodig heb. Dit is toch een zeer kwalijke zaak dat mensen zo met je omgaan en duperen.
Ik snap hem ook niet, dit is toch geen reclame voor zijn webwinkel.
Wat moet ik hier nu mee?
Als iemand een goede oplossing weet, graag.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webwinkel winkelinrichter
Re: Webwinkel winkelinrichter
Overbodige informatie en doet niet ter zake.Ik ben Coordinator van een armoedeproject. Wij wilden graag kledingrekken aan de muur hebben en met het klein beetje geld van een gift hebben we dat besteld bij de winkelinrichter.nl.
Voor de rest had je inderdaad eerder moeten aangeven dat er iets ontbrak. Maar als ik het zo lees is de service ver te zoeken bij dit bedrijf. Je zegt dat hij weigert de onderdelen op te sturen maar is hier ook een verklaring voor van hun kant?
Re: Webwinkel winkelinrichter
Misschien omdat zijn resterende voorraad dan niet meer compleet is ?Jannes22 schreef:Overbodige informatie en doet niet ter zake.Ik ben Coordinator van een armoedeproject. Wij wilden graag kledingrekken aan de muur hebben en met het klein beetje geld van een gift hebben we dat besteld bij de winkelinrichter.nl.
Voor de rest had je inderdaad eerder moeten aangeven dat er iets ontbrak. Maar als ik het zo lees is de service ver te zoeken bij dit bedrijf. Je zegt dat hij weigert de onderdelen op te sturen maar is hier ook een verklaring voor van hun kant?
Of omdat het wel is opgestuurd maar TS ook deze zending kwijt is geraakt....
Re: Webwinkel winkelinrichter
Nee, gewoon niet verstuurd, zonder vermelding van de rede.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 jun 2013 13:56
Re: Webwinkel winkelinrichter
Goedemiddag,
In deze kwestie zullen wij heden U de koppelingen alsnog naar U toe sturen via de GLS
Desondanks dat ik persoonlijk deze materialen heb toegevoegd aan de zending destijds op 28-12-2012.
We waren er overigens van overtuigd dat t probleem reeds was opgelost.
Maar we willen bij deze het probleem uit de wereld helpen.
m.vr.gr.Ruud Leeflang
In deze kwestie zullen wij heden U de koppelingen alsnog naar U toe sturen via de GLS
Desondanks dat ik persoonlijk deze materialen heb toegevoegd aan de zending destijds op 28-12-2012.
We waren er overigens van overtuigd dat t probleem reeds was opgelost.
Maar we willen bij deze het probleem uit de wereld helpen.
m.vr.gr.Ruud Leeflang
Re: Webwinkel winkelinrichter
Ik wacht het af. Het zijn 2 rekken dus 8 koppelingen.
Re: Webwinkel winkelinrichter
Ik heb ze ontvangen, dankzij dat ik het hier kon posten.