We hebben 3 maart 2009 een hoekbank gekocht bij wehkamp.nl.
We kregen hem snel in huis dus daar is niks mee.
Bank neergezet en zag er goed uit. alleen de naden van de longchair zaten wel een beetje raar. Verder niet opgelet en dachten dat het zo hoorde.
Echter 2 maand later begonnen de naden van de longchair helemaal te verschuiven dit als gevolg dat de naad van dat kussen nu bovenop zit en echt heel lelijk is als je er van boven op kijkt en vanaf de zijkant. want daar zit geen stof meer maar de voering van onderkant van het kussen.
Dit was het eerste probleem wat we kregen gelijk gebeld met deze klacht. Kregen we toch een raar emailtje van de wehkamp dat het kwam door de weersomstandigheden en dat hun hier niks aan konden doen ( een standaardmail volgens mij) Wij weer gebeld want wij hebben op deze bank 3 jaar garantie. hun steeds zeggen wij sturen een brief wanneer er een servicemonteur langskomt.
Wij hebben niks ontvangen. naar een maand weer teruggebeld naar het dure telefoonnummer 0.20 cent per minuut! en naar veel gezeur een andere afdeling aan de telefoon gekregen en die zeiden tegen ons van ja nee als er een servicemonteur langskomt en die zegt dat het jullie eigen schuld is dan moeten jullie de kosten van de monteur zelf betalen! en weer werden we afscheept met jullie krijgen een brief.
Nou nooit gekregen en nu is het zelf zo dat de bank er nog slechter uit begint te zien. De hele bank gaat pillen. allemaal kleine bolletjes stof die nu op de kussen zitten echt verschikkelijk lelijk.
Wij weer gebeld met deze klacht. en weer werden we afgescheept dat het komt door onze kleding en dat ze hier niks aan konden doen. en nogsteeds geen gratis monteur hier gekregen.
Nu zijn we het zo zat dat ik mijn man heb laten bellen 2 weken geleden. Deze is boos geworden en nu zeiden ze dat ze op hun kosten een monteur zouden langs laten komen om te kijken naar de bank. en dat de monteur binnen 3 dagen telefonisch contact met ons zou opnemen voor een afspraak. Nou mooi niet dus we wachten nogsteeds.
Hebben jullie misschien tips? wat wij kunnen doen hiermee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp Bank gekocht en kapot!
-
-
Re: Wehkamp Bank gekocht en kapot!
kijk eens van welk merk en type deze bank is, en probeer de fabriek eens te pakken te krijgen, of dergelijke klachten vaker voorgevallen zijn.
Tevens een email naar klachtencomissie sturen van wehkamp, dat als ze niet reageren en er geen monteur komt, je hun voor de rechter daagt.
Evt kosten voordvloeiend uit deze stappen verhalen op wehkamp.
En geef ze gewoon 5 werkdagen tijd om dit na te komen.
Zo niet naar de rechtbank ermee.
Veel succes
Tevens een email naar klachtencomissie sturen van wehkamp, dat als ze niet reageren en er geen monteur komt, je hun voor de rechter daagt.
Evt kosten voordvloeiend uit deze stappen verhalen op wehkamp.
En geef ze gewoon 5 werkdagen tijd om dit na te komen.
Zo niet naar de rechtbank ermee.
Veel succes
vroeger kwamen de meubels van Wehkamp bij Sandersmeubelstad vandaan, ik weet niet of deze winkel nog bestaat, misschien kan je met hun contact opnemen.
-
geachte heer/mevrouw "jolly48"
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl