LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp levert halve 2persoons bed!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 08 okt 2011 01:53
Wehkamp levert halve 2persoons bed!
op 30 september kreeg ik de 2 persoons boxpringcombi binnen.
Ik dacht "eindelijk heerlijk op een 2 persoons bed slapen"
NIET DUS! wehkamp leverde een half 2 persoons bed.
het hoofdbord 1 lig gedeelde van 70 bij 2 en het matras van 140 bij 2 met toplaag kreeg ik binnen.
Ik heb gelijk gebeld en ze vonden het zo erg ze gingen er spoed achter zetten.
Dat ze het zo erg vonden heb ik de afgelopen week wel 4 x gehoord.
Maar het oplossen NEE!
Ik zou voor 7 november te horen krijgen wanneer het anderen deel geleverd wordt.
Nou niet dus ik heb niks gehoord!
Ik ben er helemaal van over de ****!
Ik slik dagelijks morfine voor mijn schouder.
En nu moet ik die dosis alleen maar verhogen omdat wehkamp mij op de grond op een matras laat ligen!
In plaats van dat ze het zelfde bed opnieuw leveren zeggen ze alleen maar steeds hoe erg ze het vinden maar op lossen nee hoor!
Zijn er meer mensen met dit soort schandalige werkwijzen van wehkamp???
Ik dacht "eindelijk heerlijk op een 2 persoons bed slapen"
NIET DUS! wehkamp leverde een half 2 persoons bed.
het hoofdbord 1 lig gedeelde van 70 bij 2 en het matras van 140 bij 2 met toplaag kreeg ik binnen.
Ik heb gelijk gebeld en ze vonden het zo erg ze gingen er spoed achter zetten.
Dat ze het zo erg vonden heb ik de afgelopen week wel 4 x gehoord.
Maar het oplossen NEE!
Ik zou voor 7 november te horen krijgen wanneer het anderen deel geleverd wordt.
Nou niet dus ik heb niks gehoord!
Ik ben er helemaal van over de ****!
Ik slik dagelijks morfine voor mijn schouder.
En nu moet ik die dosis alleen maar verhogen omdat wehkamp mij op de grond op een matras laat ligen!
In plaats van dat ze het zelfde bed opnieuw leveren zeggen ze alleen maar steeds hoe erg ze het vinden maar op lossen nee hoor!
Zijn er meer mensen met dit soort schandalige werkwijzen van wehkamp???
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 08 okt 2011 01:53
Re: Wehkamp levert halve 2persoons bed!
dus ik stuur net mijn klacht voor de zoveelste keer naar wehkamp krijg ik dit! die mensen lezen niks!
Geachte klant,
onze ref: ak504, KSM
Ik vind het heel vervelend, dat u een klacht heeft op een door ons geleverd slaapmeubel. Uiteraard wil ik dit graag oplossen. Ik kan een onafhankelijke servicemonteur bij u thuis laten komen om de klacht te beoordelen en/of het artikel te repareren.
Geeft de monteur aan dat de klacht:
- ontstaan is door een fabrieksfout of een fout onzerzijds, dan valt herstel onder de garantie (de garantieperiode voor meubelen is bij wehkamp.nl 3 jaar).
- ontstaan is door verkeerd gebruik, veroorzaakt is door derden of een normaal gebruiksverschijnsel is, dan kunt u samen met de monteur ter plekke bepalen of u wilt laten repareren. De kosten zijn dan wel voor uw rekening.
Daarbij wil ik u erop attenderen dat het juist monteren van een bedcombinatie van belang is om het artikel juist te kunnen gebruiken. niet haaks monteren, een ongelijke vloer of een montagefout kunnen leiden tot verschillende klachten.
Om u vooraf een indicatie te geven: Bij een ongegronde klacht zijn de beoordelingskosten (zonder reparatie) minimaal 90,00 euro. Eventuele reparatiekosten (inclusief beoordeling) bedragen in dat geval minimaal 141,00 euro.
Wij geven de opdracht na ontvangst van uw e-mail direct door aan de firma Polsterservice, een externe, onafhankelijke expert. Vervolgens nemen zij binnen 3 werkdagen contact met u op voor het maken van een beoordelingsafspraak.
Bent u van mening dat het om een gegronde klacht gaat en wilt u van ons aanbod gebruikmaken, dan vraag ik u deze e-mail te beantwoorden. Zodra ik uw antwoord doorstuur naar de servicedienst, meld ik u dat. Daarna ontvangt u binnen 48 uur een bericht wanneer de monteur van plan is te komen.
Ik verwijs u voor de garantiebepalingen naar de Algemene voorwaarden
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
http://www.wehkamp.nl
Original Message Follows: ------------------------
Wehkamp Online / Vraag aan de webmaster
Onderwerp : Ik heb een klacht op een ontvangen artikel over slaapmeubel/matrassen. Het betreft boxspring en dan specifiek overig
Verzonden op : 8-10-2011
Bestelnummer : 865-00-549
Factuurdatum : 30-09-2011
Vraag : Ik heb het artikel maar voor de helft geleverd gekregen. Het hoofdbord matras toplaag en 1 lig gedeelte van 70 bij 2 is geleverd. nu lig ik op de grond al een week. na meerderen telefoontjes werdt mij steeds verteld dat ik eind deze week te horen kreeg wanneer de rest geleverd wordt. ik heb helemaal niks gehoord. ik slik morfine voor mijn schouder en slaap nu dankzij jullie met een matras op de grond! ik vind het ronduit schandalig dat ik zo aan het lijntje wordt gehouden! het bed is al betaald maar slaap er nogsteeds niet op. in plaats van dat jullie het zelfde bed opnieuw leveren laten jullie mij maar wachten en op de grond liggen!
Geachte klant,
onze ref: ak504, KSM
Ik vind het heel vervelend, dat u een klacht heeft op een door ons geleverd slaapmeubel. Uiteraard wil ik dit graag oplossen. Ik kan een onafhankelijke servicemonteur bij u thuis laten komen om de klacht te beoordelen en/of het artikel te repareren.
Geeft de monteur aan dat de klacht:
- ontstaan is door een fabrieksfout of een fout onzerzijds, dan valt herstel onder de garantie (de garantieperiode voor meubelen is bij wehkamp.nl 3 jaar).
- ontstaan is door verkeerd gebruik, veroorzaakt is door derden of een normaal gebruiksverschijnsel is, dan kunt u samen met de monteur ter plekke bepalen of u wilt laten repareren. De kosten zijn dan wel voor uw rekening.
Daarbij wil ik u erop attenderen dat het juist monteren van een bedcombinatie van belang is om het artikel juist te kunnen gebruiken. niet haaks monteren, een ongelijke vloer of een montagefout kunnen leiden tot verschillende klachten.
Om u vooraf een indicatie te geven: Bij een ongegronde klacht zijn de beoordelingskosten (zonder reparatie) minimaal 90,00 euro. Eventuele reparatiekosten (inclusief beoordeling) bedragen in dat geval minimaal 141,00 euro.
Wij geven de opdracht na ontvangst van uw e-mail direct door aan de firma Polsterservice, een externe, onafhankelijke expert. Vervolgens nemen zij binnen 3 werkdagen contact met u op voor het maken van een beoordelingsafspraak.
Bent u van mening dat het om een gegronde klacht gaat en wilt u van ons aanbod gebruikmaken, dan vraag ik u deze e-mail te beantwoorden. Zodra ik uw antwoord doorstuur naar de servicedienst, meld ik u dat. Daarna ontvangt u binnen 48 uur een bericht wanneer de monteur van plan is te komen.
Ik verwijs u voor de garantiebepalingen naar de Algemene voorwaarden
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
http://www.wehkamp.nl
Original Message Follows: ------------------------
Wehkamp Online / Vraag aan de webmaster
Onderwerp : Ik heb een klacht op een ontvangen artikel over slaapmeubel/matrassen. Het betreft boxspring en dan specifiek overig
Verzonden op : 8-10-2011
Bestelnummer : 865-00-549
Factuurdatum : 30-09-2011
Vraag : Ik heb het artikel maar voor de helft geleverd gekregen. Het hoofdbord matras toplaag en 1 lig gedeelte van 70 bij 2 is geleverd. nu lig ik op de grond al een week. na meerderen telefoontjes werdt mij steeds verteld dat ik eind deze week te horen kreeg wanneer de rest geleverd wordt. ik heb helemaal niks gehoord. ik slik morfine voor mijn schouder en slaap nu dankzij jullie met een matras op de grond! ik vind het ronduit schandalig dat ik zo aan het lijntje wordt gehouden! het bed is al betaald maar slaap er nogsteeds niet op. in plaats van dat jullie het zelfde bed opnieuw leveren laten jullie mij maar wachten en op de grond liggen!
Re: Wehkamp levert halve 2persoons bed!
Misschien moet je even laten bellen door iemand met communicatievaardigheden.
In het tweede bericht lees ik dat je je hebt gericht tot de webmaster.....
In het tweede bericht lees ik dat je je hebt gericht tot de webmaster.....
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: Wehkamp levert halve 2persoons bed!
Die tijd is toch ook nog niet verstreken.Ik zou voor 7 november te horen krijgen wanneer het anderen deel geleverd wordt.
Misschien hele domme opmerking, maar weet je zeker dat het voeten- en hoofdbord en de liggedeeltes, niet samen zijn verpakt als zijnde transportbeveiligng, en dat je die zelf nog moet splitsen ? Misschien zitten ze met tape of nietjes aan elkaar en lijkt het net 1 enkel onderdeel.
Enfin als niet zo is het toch handig om gewoon de monteur te bestellen, hij kan dan de juiste mensen binnen Wehkamp aan het werk zetten om het geheel compleet te krijgen. Als het inderdaad een fout van Wehkamp is, kost je dat ook helemaal niks.
Re: Wehkamp levert halve 2persoons bed!
Gewoon een nieuw bed bij Wehkamp bestellen, en dit halve bed retour sturen.
Re: Wehkamp levert halve 2persoons bed!
mag ik begrijpen waarom je een matras per postorder koopt? je weet nooit hoe die ligt. ga je naar een winkel waar je er op zn minst ff op ken liggen, heb je denk ik meer kans op een goede koop
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 08 okt 2011 01:53
Re: Wehkamp levert halve 2persoons bed!
allereerst als je gefrustreerd bent dan is de comunicatie altijd slecht!
Ten 2e ja hij is echt NIET compleet.
en als 3e misschien omdat je het matras bij het bed krijgt????
Ik heb vandaag eindelijk een mail gehad dat er op de 11e een nieuw bed geleverd wordt en ik deze kan retour zenden.
Of het missend onderdeel kan pakken en de rest retour te zenden.
*qoute* We vinden het vervelend dat deze situatie is ontstaan en beloven u in de toekomst onze dienstverlening en service nog verder aan te scherpen.
en een verontschuldiging kreeg ik er ook nog bij.
dus als je de klantenservice overstroomt met klachten mails kan het allemaal in eens wel.
Ten 2e ja hij is echt NIET compleet.
en als 3e misschien omdat je het matras bij het bed krijgt????
Ik heb vandaag eindelijk een mail gehad dat er op de 11e een nieuw bed geleverd wordt en ik deze kan retour zenden.
Of het missend onderdeel kan pakken en de rest retour te zenden.
*qoute* We vinden het vervelend dat deze situatie is ontstaan en beloven u in de toekomst onze dienstverlening en service nog verder aan te scherpen.
en een verontschuldiging kreeg ik er ook nog bij.
dus als je de klantenservice overstroomt met klachten mails kan het allemaal in eens wel.
Re: Wehkamp levert halve 2persoons bed!
die frustraties snap ik wel. en dat wehkamp een niet al te best beurt heeft gemaakt ook. maar matrassen kopen via internet snap ik niet. een auto koop je toch ook pas na een proefrit? en een matras is nog wel even persoonlijker dan een auto naar mijn denken.ChristelDamen schreef:allereerst als je gefrustreerd bent dan is de comunicatie altijd slecht!
Ten 2e ja hij is echt NIET compleet.
en als 3e misschien omdat je het matras bij het bed krijgt????
blij voor je dat het in ieder geval is opgelost
qua boxsprings wil het nog wel eens zijn dat het een combi is maar dat de matrassen naar smaak kunnen worden gewisseld. dat de combiprijs dan anders wordt is logisch maar dan heb je wel iets wat JIJ wilt
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 08 okt 2011 01:53
Re: Wehkamp levert halve 2persoons bed!
vandaag is hij eindelijk heel aangekomen. De poten zijn anders en er zijn 2 verschillende motive op de bovenkant waar het matras op licht.
Maar goed gelukkig is dat niet te zien. toch raar dat het allemaal zo moeilijk en stroef verloopt bij wehkamp met deze larvik bedden.
Maar goed gelukkig is dat niet te zien. toch raar dat het allemaal zo moeilijk en stroef verloopt bij wehkamp met deze larvik bedden.