LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp, slechte communicatie daar!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Maud34

Wehkamp, slechte communicatie daar!

Ongelezen bericht door Maud34 »

Goedemorgen!

Ik had wat dingen bij wehkamp besteld en ook gekregen, alleen konden er twee dingen niet naar boven die zouden nageleverd worden met een liftje. Moest ik wel zelf weer allemaal regen ondanks dat ik dat wel had gemeld maar ja!
Belden ze vorige week op mijn vakantieadres om wat te regelen, zeg ik prima 22 september ben ik thuis en dan kan ik. Was prima en stond genoteerd. Ik dus vandaag weer voor de 2e keer koelkast ontdooit en weer dingen die ik kan weggooien omdat ze gewoon hun afspraken niet nakomen.
Werd namelijk net gebeld voor de 3e keer over de koelkast voor een afspraak zei van sorry mevrouw communiceren doen jullie niet dat staat allang vast voor de 22e! Nee hoor blijkt later de 25e!!..zei van lekker dan mij is gezegd de 22e is ok en staat vast. Met liftje etc. zou worden doorverbonden naar klachten ineens lijn weg. Dus moet ik zelf weer bellen ook al de zoveelste keer! Nu kon de 25e ook ineens niet meer terwijl mij net meegedeeld was dat dat vaststond!! :shock: Nu komen ze de 29e maar moet ik wel een dag vrij vragen terwijl ik alles had geregeld in de vakantie en alles al 2 weken in huis had kunnen hebben. Krijg 25 euro vergoeding en een sorry maar meer kunnen we niet doen...Nou zorgen dat het gewoon deze week komt maar nee hoor die service verlenen ze niet. Dus mensen ik zou er niets meer kopen want je hebt alleen maar problemen, slechte communicatie en service van lik mijn vestje...gemaakte afspraken worden niet genoteerd en niet nagekomen erg slecht!!

Iemand ook zoiets meegemaakt???

jvrolijk

Re: Wehkamp, slechte communicatie daar!

Ongelezen bericht door jvrolijk »

Geachte mevrouw, beste Maud,

Als je net genomineerd bent als meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland (Market Response Verkiezing 2008), dan wil je natuurlijk dat klanten dat ook zo ervaren. Daarom de vraag of u zich op onderstaand adres kenbaar wilt maken, zodat wij direct actie kunnen nemen.
Wij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Joke Vrolijk
Corporate PR -[email protected]

sjoegel

Re: Wehkamp, slechte communicatie daar!

Ongelezen bericht door sjoegel »

Maar met alle respect mevrouw, een koelkast koop je toch ook niet bij de Wehkamp ? :shock:

Gesloten