LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WEJAX meubels te Houtem Limburg

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
witten

Re: WEJAX meubels te Houtem Limburg

Ongelezen bericht door witten »

Wij zijn afgelopen zaterdag in Hamont geweest en hebben Jan gesproken.
Duizend excuses maar door een overhaast vertrek uit Houthem en door het kwijtraken van onze bon wist hij geen adres / telefoonnummer meer en kon ons derhalve ook niet meer bereiken.
Hij zou deze week (dus op vrijdag de 13e) alles in orde maken en gaan leveren op ons huisadres.
Verder gaf hij aan dat de meeste zaken die beschreven staan op dit forum al opgepakt en afgehandeld waren en/of dat op korte termijn zouden worden. Hij noemde de namen van ene Bjorn en Jacqueline.
Wij zijn benieuwd naar de afhandeling en houden jullie op de hoogte.

bjorn & jacqueline

Ongelezen bericht door bjorn & jacqueline »

Ik heb zo juist een email gestuurd naar wejax om te kijken of wij ook tot een oplossing kunnen komen.

afgelopen week is de schadeexpert ( ingeschakeld door advokaat ) langs geweest en heeft onze tuinset bekeken. Alles moet opnieuw geschuurd worden en geimpregneerd.

@ fam. Wittem, fijn dat jullie tot een oplossing gekomen zijn, hoop dat bij jullie niet na een half jaar de coating er afbladdert.

Groetjes Jacqueline

witten

Ongelezen bericht door witten »

Afgelopen zaterdag (14.03.20090 is alles geleverd !
Na een telefoontje op vrijdag met de mededeling / vraag of het goed was als hij op zaterdag zou komen (eerste afspraak was op vrijdag 13 maart) en een niet bestaand telefoonnummer (verkeerd ingesproken) ben ik op zaterdagmorgen nog maar "even" naar Hamont gereden om e.e.a. te "bevestigen".
Hier stond bijna alles klaar en die middag zou hij komen en tegen 16.30 uur was alles afgehandeld, vergezeld met een bloemetje en kaartje. Zo kan het dus ook !

ivob

Ongelezen bericht door ivob »

Prachtig! Voor jullie is alles geregeld! Dat hoort zich goed aan!
Ik heb tot nu toe niks meer vernomen van wejax! Jan zou nog een keer naar Limburg komen om alle zaken af te handelen maar ik heb hem nooit meer gezien!

gucci12

Ongelezen bericht door gucci12 »

:roll: :D
Laatst gewijzigd door gucci12 op 26 jul 2009 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

de plank

Ongelezen bericht door de plank »

Ook ik heb zeer slechte ervaringen met Jan Moorlag. Hij maakt herhaaldelijk afspraken maar komt ze zelden na. Als hij ze al nakomt is het geleverde niet om over naar huis te schrijven. Bij commentaar hierop wordt beloofd dat het veranderd wordt maar dit gebeurt dus niet. Intussen weer tweemaal verhuisd,maar zit nog wel in Hamont (B).
Een waarschuwing om met dit persoon geen zaken te doen.

Gesloten