Hallo,
Op 26 mei 2007 hebben wij een bank besteld bij het meubel bedrif de Zuiderster in Barendrecht. Er werd ons verteld dat wij onze bank rond week 27 zouden krijgen. Toen de bank rond week 27 werd geleverd bleek het de verkeerde kleur te zijn ze hadden bij de Zuiderster verkeerd gestikkerd en dat kwam niet overeen met de stikkers van de Fabrikant. Toen ik die zelfde dag nog belde werd er ons verteld dat ze zo spoedig mogelijk contact met ons op zouden nemen over de levering van de nieuwe bank, dit deden zij niet dus ik moest zelf weer contact met ons opnemen, zij vertelde ons toen dat de bank helaas weer opnieuw moest worden gemaakt bij de fabrikant en dat dit weer 6 weken in beslag zou nemen, toen ik vertelde dat ik hier niet mee accoord ging omdat ik al 2 weken op onze tuinmeubelen zat zeiden ze dat ze ons een leenbank zouden bezorgen wij gingen hiermee accoord, de avond voordat wij de leenbank zouden krijgen kregen wij een telefoontje van zuiderster dat ze onze eigen bank hadden gevonden en dat ze dus ipv de leenbank de goede bank kwamen leveren alleen dit was een paar dagen later, je zult het niet geloven maar toen werden wij dus weer gebeld dat ze een foutje hadden gemaakt en dat ze dus niet de goede bank kwamen brengen maar de leenbank, deze bank konden ze echter niet meteen brengen want dat duurde nog een week... na eindelijk weer een week gewacht te hebben en zuiderster echt ff hebben laten merken dat we het niet eens zijn met hun handelingen ( wat geen barst uitmaakt maar goed ) komt dan eindelijk de leenbank binnen, blijkt het een bankje te zijn waar je echt maar met 1 volwassenen en 1 kind op kan zitten grrrrrrrrr ik werd gek, ik hoefde echt geen mega bank maar dit was niet normaal. Nou is inmiddels week 34 en we hebben dus nog steeds onze bank niet. Ik heb ze net weer gebeld maar ze zeggen dood leuk dat ik gewoon geduld moet hebben,
Wat moet ik hier nou mee ik vind echt niet dat ze ons dit aan kunnen doen hoor.. Of wel ? Ow ja we hebben wel 5% korting gehad maar dat wil ik helemaal niet ik wil gewoon mijn bank....
Iemand tips voor me??
Groetjes CHantal
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ook zulke slechte ervaring met de Zuiderster
-
-
Re: Wie heeft er ook zulke slechte ervaring met de Zuiderster
Is er niemand die slechte ervaringen heeft meet Zuiderster ( meubels )
Miss mensen die dan goede ervaringen heeft ( wat ik me niet voor kan stellen maar goed )
Miss mensen die dan goede ervaringen heeft ( wat ik me niet voor kan stellen maar goed )
-
Ik krijg net een brief van ZUiderster ze bieden hun excuus aan dat de bank vorige week WEER NIET is geleverd en doen hun best om hem week 35 te leveren..... De naam van de gene die de brief heeft gestuurd staat door gekrast ja sorry hoor maar als ie zulke brieven gaat sturen naar je klant dan kan je verwachten dat klanten boos gaan reageren... Ik word helemaal gek van die Zuiderster... het liefste wil ik van mijn bestelling af.... ik heb nu ook al 3 dagen achterelkaar gebeld ( iedere dag ) en als ik zo die berichten hier op het forum lees heb ik gewoon weer zin om te bellen want ik ga dus echt niet nog een half jaar zitten wachten op die banken...
Maar is het stom als ik weer bel ??? ik heb gisteren en eergisteren en die dag daarvoor ook al gebeld maar ik wil ze nu weer ff bellen.....
Maar is het stom als ik weer bel ??? ik heb gisteren en eergisteren en die dag daarvoor ook al gebeld maar ik wil ze nu weer ff bellen.....
-
Wat dacht je er van om de zoekfunctie te gebruiken? Die is er niet voor nietsIs er niemand die slechte ervaringen heeft meet Zuiderster ( meubels )
-
De Zuiderster. Breek me de bek niet open. Wat een ongelofelijke verschrikkelijke werkelijke niet normaal slechte zaak is dat.
Ik heb geen zin om heel mijn dossier hier neer te zetten maar ik krijg al de kriebels als ik die naam hoor.
Ik heb geen zin om heel mijn dossier hier neer te zetten maar ik krijg al de kriebels als ik die naam hoor.
-
De zuiderster breek ook mij de bek niet open, misschien idee voor het programma om er een keer aandacht aant e gaan besteden zoals hun mensen behandelen en van het kastje naar de muur sturen. En terug bellen ho maar,
Lees mijn stukje hierover ook maar eens, heb het er vandaag op geschreven na zoveelste mislukte contact poging met ZUIDERSTER
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=54041
Groeten Ronald
Lees mijn stukje hierover ook maar eens, heb het er vandaag op geschreven na zoveelste mislukte contact poging met ZUIDERSTER
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=54041
Groeten Ronald