Hoi mensen
Wij hebben een dure leren loungebank gekocht bij WF Amsterdam. Medegedeeld wordt dat het een bank van kwalitatief hoog niveua is. Verkoper doet er alles aan om het product te verkopen. . Na 4 maanden begon de bank al te scheuren. Na lang wachten heb ik opnieuw een nieuwe bank gekregen. Na 2 maanden hetzelfde verhaal! Gelukkig heb ik een goede rechtsbijstandverzekering.
Deze hebben een onafhankelijke expert ingeschakeld en die beweert dus dat het niet echt leer is. Het schijnt dus restanten leer te zijn die zo bewerkt is. Na verloop van tijd krijg je dus scheuren.
Nu sleept de rechtsbijstand de Woonfabriek voor de rechter!
De woonfabriek schuift alles op de fabrikant af, want die zouden zogenaamd niet reageren.
Dus lieve mensen koop alstublieft niets bij de Woonfabriek, ze gaan zo respectloos met klanten op!
Groetjes Mirjam
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Woonfabriek Amsterdam beroerdste winkel
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 jun 2010 21:44
Re: Woonfabriek Amsterdam beroerdste winkel
Is het by-cast leer, Pull-up leder of wellicht split-leder ?
Uw beschrijving is niet echt duidelijk in wat de expert precies heeft geconstateerd.
Uw beschrijving is niet echt duidelijk in wat de expert precies heeft geconstateerd.
Re: Woonfabriek Amsterdam beroerdste winkel
Dit Bycast of split leer is berucht om zijn scheuren. Dit leer is "gemalen" en later weer tot een geheel verlijmd met een vaak glanzende toplaag. Zeker waar het de chinese varianten betreft is het oppassen geblazen. Daar de fabrikant niet thuisgeeft zal het hier wel om een chinees exemplaar gaan.
Ik zou een nieuwe bank uitzoeken bij de winkel "fabriek" of je geld terug vragen. Jij hebt niets te maken met een weigerachtige fabrikant.
Ik zou een nieuwe bank uitzoeken bij de winkel "fabriek" of je geld terug vragen. Jij hebt niets te maken met een weigerachtige fabrikant.
Re: Woonfabriek Amsterdam beroerdste winkel
**Klacht WoonFabriek**
NOOIT...NOOIT meer een bankstel bij de woonfabriek Amsterdam. We hebben onlangs een bank besteld bij Shop-in-shop winkel WoonFabriek te Amsterdam met levertijd van 8-10 weken. Een aankoop waar we content mee waren totdat bleek dat er bij de buurman identiek dezelfde bank verkocht werd voor 230 euro minder(30%aankoopbedrag).Dit hebben wij enkele dagen later ondekt. Meteen hebben we direct gemeld bij de klantenservice van de woonfabriek, ze vertelden dat ze het ging uitzoeken en mij uiterlijk maandag zou terugbellen. We zijn niet meer teruggebeld, ik heb zelf het iniciatief moeten nemen om ze terug te bellen. De medewerker die ik sprak zij dat ze de exposant gesproken had en niet kon verklaren waar het prijsverschil in zat. Tevens vertelde zij dat er geen oplossing of tegemoet koming mogelijk was, de leverancier bepaald de prijzen. als wij de bestelling willen annuleren moeten wij 30% annuleringskosten betalen. Dit laatste is totaal niet onze intentie want zoals ik al aangaf waren wij zeer content met de aanschaf van onze bank. De medewerker vertelde ook dat de concurrent waarschijnlijk groter inkoopt, dit lijkt mij onzin omdat de bank na het plaatsen van de order gemaakt wordt. Ze nemen absoluut geen verantwoordelijkheid en verwijzen naar de zogenaamde leveranier, ik denk zelf dat ze zeer regelmatig deze smoes gebruiken bij klachten die binnenkomen. Gezien de datum van bestelling en de datum van ´ontdekking´/melding bij de Woonfabriek (binnen 1 week) zijn wij van mening dat dit geen oplossing is. Ik kan u mededelen dat wij ons zelfs opgelicht voelen, de leverancier en exposant is namelijk hetzelfde.
Ook heb ik contact gehad met de leverancier van de bank, die verzekerde mij dat WoonFabriek zelf de prijzen bepaald van de banken die bij hen vandaan komen. De bank moet nu nog geleverd gaan worden en we hebben nu al een naar gevoel over.
NOOIT...NOOIT meer een bankstel bij de woonfabriek Amsterdam. We hebben onlangs een bank besteld bij Shop-in-shop winkel WoonFabriek te Amsterdam met levertijd van 8-10 weken. Een aankoop waar we content mee waren totdat bleek dat er bij de buurman identiek dezelfde bank verkocht werd voor 230 euro minder(30%aankoopbedrag).Dit hebben wij enkele dagen later ondekt. Meteen hebben we direct gemeld bij de klantenservice van de woonfabriek, ze vertelden dat ze het ging uitzoeken en mij uiterlijk maandag zou terugbellen. We zijn niet meer teruggebeld, ik heb zelf het iniciatief moeten nemen om ze terug te bellen. De medewerker die ik sprak zij dat ze de exposant gesproken had en niet kon verklaren waar het prijsverschil in zat. Tevens vertelde zij dat er geen oplossing of tegemoet koming mogelijk was, de leverancier bepaald de prijzen. als wij de bestelling willen annuleren moeten wij 30% annuleringskosten betalen. Dit laatste is totaal niet onze intentie want zoals ik al aangaf waren wij zeer content met de aanschaf van onze bank. De medewerker vertelde ook dat de concurrent waarschijnlijk groter inkoopt, dit lijkt mij onzin omdat de bank na het plaatsen van de order gemaakt wordt. Ze nemen absoluut geen verantwoordelijkheid en verwijzen naar de zogenaamde leveranier, ik denk zelf dat ze zeer regelmatig deze smoes gebruiken bij klachten die binnenkomen. Gezien de datum van bestelling en de datum van ´ontdekking´/melding bij de Woonfabriek (binnen 1 week) zijn wij van mening dat dit geen oplossing is. Ik kan u mededelen dat wij ons zelfs opgelicht voelen, de leverancier en exposant is namelijk hetzelfde.
Ook heb ik contact gehad met de leverancier van de bank, die verzekerde mij dat WoonFabriek zelf de prijzen bepaald van de banken die bij hen vandaan komen. De bank moet nu nog geleverd gaan worden en we hebben nu al een naar gevoel over.