LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WOONOUTLET ALKMAAR

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
chefkok
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2011 11:49

WOONOUTLET ALKMAAR

Ongelezen bericht door chefkok »

Ik heb een probleem met een leverancier van mijn bank deze ging na 3 weken al pillen en te kraken en ik wil graag dat dit opgelost word ,ik word door de leverancierde woonoutlet met 35 ,- en een pil machintje afgescheept voor een bank van 1000,- deze bank had bij het kopen zeker geen goedkope uitstraling ,ook adverteren ze met super kwaliteits bank.
Na diverse mailen en zelfs een bezoek hebben we gehad om de bank te bezichtigen ,deze heer bevestigden ons dat het niet normaal was dat een nieuwe bank dit uiterlijk kan en mag hebben ,en verzekerde mij der serieus mee aan de slag te gaan en het aanbod van 35,- en de pil machine van tafel te halen.Ook werd der steeds beloofd en gezegd dat ze contact op gingen nemen met de fabriekant ,op gegeven moment geloofde ik dit ook nog en heb gewacht op zijn telefoontje ,niks dus na mijn idee is de fabrikant nooit door de woonoutlet benaderd,de enige externe expert die de woonoutlet naar voorre haalde was een persoon van een ander woonoutlet uit wageningen ......ene markt 27 ,dit is toch geen onafhankelijk iemand lijkt mij ,iemand waar je zaken mee doet?

Nu kregen wij enige tijd later weer een mail dat ze toch bij het bod van de 35,- blijven.

Nu bijna 1 jaar later worden we nog steeds aan het lijntje gehouden door de Woonoutlet in Alkmaar.

Onlangs waren wij in deze winkel omdat wij helaas genoeg nog kado bonnen van ze te besteden hebben,nu de bank is nog steeds te koop en nog steeds onder het moto KWALITEITS bank .Nu met het merk van de stof fabrikant der bij EUROTEX 2000 .Ik heb de fabrikant benaderd en deze gaf aan het met de woonoutlet uit te vechten .

Zo zie je maar als consument ben je altijd de duppe.Ik overweeg nu serieuze gerechtelijke stappen,

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: WOONOUTLET ALKMAAR

Ongelezen bericht door crazyme »

Pilling komt vaker voor en is prima op te lossen met het machientje.

Kraken is niet goed en kan door een meubelmaker prima hersteld worden. Binnen een redelijke garantietermijn moet de winkel dat voor u doen.

Een outlet of niet: al die verhalen van fabrieksverkoop zijn onzin: u koopt als consument bij een bedrijf en dan heeft u recht op garantie.

Gesloten