LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zuiderster meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Lucic

Zuiderster meubelen

Ongelezen bericht door Lucic »

Ik heb een hoekbank begin juli bij de zuiderster gekocht waar ik nu nog steeds op wacht. Zo is de leverdatum al 3 keer veranderd. En na veel bellen en smeken is ons een stinkenden en verscheurde bruikleen bank aangeboden. Maar wat het allemaal zo erg maak is dat je zelf om alles moet smeken. Want bij de zuiderster hebben ze er nooit van gehoord om een klant te bellen als de leverdatum niet word gehaald . Nu zitten we bijna 5 maanden te wachten op onze hoekbank. Waarvan je elke keer een ander excuus krijgen en klanten helpen daar hebben ze nooit van gehoord bij de zuiderster.

Ik heb begrepen dat er nog 30 andere mensen zouden zijn die langere tijd wachten op hun bankstel, want er zouden wat problemen zijn met een bepaalde stof volgens zuiderster.
Herkent iemand mijn probleem of weet iemand er raad. Want ik weet echt niet meer wat ik aan moet met zuiderster, zo ben ik alle vertrouwen in zuiderster kwijt geraakt

saffievrouw

Re: Zuiderster meubelen

Ongelezen bericht door saffievrouw »

Ik heb dit ook meegemaakt!
In januari een hoekbank besteld, daar we pas 30 juni de sleutel van ons huis kregen. Volgens verkoper dhr. Tit, geen probleem, dan zetten we hem op 1e week juli.
In de week van 23 juni bel ik op naar de Zuiderster om een datum vast te zetten. Werd afgesnauwd door klantenservice (service!???): Die is nog niet binnen! U moet ons niet bellen, wij bellen u wel! En inderdaad Lucic, dat kunnen ze dus niet dat terugbellen!!
Daarna nog zeker 10 keer gebeld met Zuiderster wannneer ie nou kwam, werd steeds weer uitgesteld. Uiteindelijk ultimatum gesteld.
We hebben de bank uiteindelijk pas eind september gekregen. Maar wel met 125 euro korting.
Overigens bij het afleveren ook geen service. De bezorgers pleuren het in je woonkamer neer en ga zelf maar monteren en plastic weggooien. Zogenaamd had dhr. Tit dat met ons af moeten spreken. Die belde nog of alles naar wens was en toen mijn vriend dit zei, vond hij het maar vreemd, normaal monteren ze altijd!? Nou bij ons dus niet.
Ik koop hier nooit meer wat, heb er echt nachtmerries van gehad die rotzaak met hun kenau's bij de klantenservice!

Hello

Re: Zuiderster meubelen

Ongelezen bericht door Hello »

Er zit niks anders op dan annuleren. Zuiderster heeft moeite om z'n rekeningen te betalen en krijgt z'n spullen niet geleverd.

Gesloten