LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]poppeliers almere criminele die je proberen te scheeren !
-
[b]poppeliers almere criminele die je proberen te scheeren !
ook ik heb een probleem met poppeliers (vesteging Almere) we hebben daar een bank gekocht op 12/6/07 er zat 6 mnd garantie op ? toen had ik natuurlijk al beter moeten weten maar voor 595 dacht ik wel die gooi ik over 3 jaar weg en koop dan iets anders. ik kon de bank gelijk meenemen dat was in mijn geval wel handig aanhanger gehaald en mee naar huis.(even ter info ik werk 4 dagen p/w buiten de stad,dus zit er 3 dagen p/w op) bank staat er ongeveer 3 mnd en ik zak er door heen !! wederom op aanhanger en ik terug, volgens het CBW moest ik hun de kans geven om het op te lossen oke, vertrouwen had ik er niet in maar ik geef ze het voordeel van de tweifel. de bank 3 zits was trouwens ook nog eens verschrikkelijk slap geworden maar daar zou nieuwe polieeter in gemaakt worden. 2 weken later wordt het bankstel terug gebracht op donderdag .mijn vriendin zei gelijk al dat het nog niet goed was. vrijdag kwam ik laat thuis en heb de maandag daarop gelijk weer gebeld .ze konden niet eerder dan 19 okt komen kijken .monteur is gekomen heeft bank uitelkaar gehaald en er zat wel een plaatje opvulling in van 40 x 60 cm ongeveer. ik ben daar niet mee accoort gegaan en zou de week daarna gebeld worden ,mooi niet en als ik zelf bel wordt er gezecht meneer ..... is er niet en ik weet niet waneer hij er is ,we proberen hem de hele week al te bellen maar dat lukt niet !! waarschijnlijk is hij plots verdwenen??? wel ik bel nog 1 maal en dan zet ik mijn bank maar langs de A6 met een bord er op <koop niet bij poppeliers je bank,geld weg en een grote bek als dank>
Re: [b]poppeliers almere criminele die je proberen te scheeren !
Allereerst complimenten voor uw Nederlands.
Verder denk ik dat u mans genoeg bent om de bank terug te ruilen en geld terug te krijgen en een goede bank te kopen bij een goede winkel.
Verder denk ik dat u mans genoeg bent om de bank terug te ruilen en geld terug te krijgen en een goede bank te kopen bij een goede winkel.
Re: [b]poppeliers almere criminele die je proberen te scheeren !
Oplichters van de verfijnste klasse.. en ze komen er nog steeds mee weg... RADAR wanneer gaan jullie deze zaak eens opdoeken? Zo hebben wij een hoekbank van bijna 2500 euro gekocht met protex behandeld... alleen Behandeldt is de bank never nooit en een certificaat hebben we nooit gekregen.. wel betaald.. dus opgelicht.
Kennelijk zijn er meer mensen de dupe van deze bende criminelen.
Dat dit zomaar allemaal kan en mag in Nederland. Schande !!!
Kennelijk zijn er meer mensen de dupe van deze bende criminelen.
Dat dit zomaar allemaal kan en mag in Nederland. Schande !!!