LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Babyhoek Emmen:slechte ervaring

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
majdoelin
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2010 09:19

Babyhoek Emmen:slechte ervaring

Ongelezen bericht door majdoelin »

Hallo

Ik heb een bed besteld bij de bayhoek Emmen.
Zending was niet compleet, dus ik zat daar met een hal in elkaar gezette bed.
De middenplank zou me worden geleverd, maar dan zou ik 240 kilometer moeten reizen. Op de vraag of ze het willen bezorgen: Ja pas als je op de route ligt, dat kan dus wel even duren (terwijl ik op de grond slaap).
Wel willen we tegemoet komen, voor mij nog 130 kilometer reizen.
Ik heb maar contact opgenomen met de leverancier en de stang gehaald bij de transporteur, ook 130 kilometer reizen, maar dan had ik hem eerder.
De leverancier weigerde botweg enige compensatie en de verkoper ook: Ja had je maar niet naar de leverancier moeten stappen, dan hadden we wel een oplossing gezocht!!!!! Ja waarom stelde je dat een tegemoetkoming voor ongeveer halverwege? denk ik dan.
Al met al een hele vervelende nare ervaring, ik voel me een beetje opgelicht.
Welke leverancier knoeit nu met de zendingen?

majdoelin

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Babyhoek Emmen:slechte ervaring

Ongelezen bericht door crazyme »

Een middenbalk is bij diverse bedden een accessoire. Weet u zeker dat u deze direct bij uw bestelling had opgegeven of kwam u na montage er achter dat u deze ook nodig had ?

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Babyhoek Emmen:slechte ervaring

Ongelezen bericht door tennis »

Hoe heb je het bed besteld?
Via Internet?
Als ik het goed begrijp heb je in een baby zaak een bed voor jou of de baby gekocht?

bussiness
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 jun 2010 18:26

Re: Babyhoek Emmen:slechte ervaring

Ongelezen bericht door bussiness »

Ik denk een babybed voor zichzelf want ze moet op de grond gaan liggen.

Als de baby op de grond moet liggen zou ik per direct melding maken bij het AMK.

willie1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2010 10:58

Re: Babyhoek Emmen:slechte ervaring

Ongelezen bericht door willie1969 »

Ik heb hier ook een slaapkamer gekocht, maar herken het probleem eerlijk gezegd niet. De slaapkamer staat hier nu al vanaf midden februari en hij bevalt uitstekend. Heb nu besloten hier ook een kamer voor mijn dochter van 12 te kopen. De kast, nachtkastjes en het tweepersoonsbed staan hier en zijn erg mooi. De prijs vond ik ook goed. Het is wel zo dat de middenbalk van het bed moeilijk te vinden is. Zit helemaal aan de zijkant tussen karten. Op zich belangrijk dat het goed ingepakt is, maar dat gooi je gemakkelijk weg, zelf ook bijna gedaan ;) . De bezorger zou inderdaad moeten zeggen dat de middenbalk achter het ene karton zit, maar verder geen problemen.

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Babyhoek Emmen:slechte ervaring

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Geachte consument.
In uw geval heeft de leverancier niet geleverd conform de koopovereenkomst dus kunt u de koop ontbinden en uw geld geheel terug verlangen alsmede het ontvangen deel retourneren voor rekening van de leverancier. Kan deze zich herin niet vinden dan staat het u vrij om een advocaat te nemen en genoegdoening middels gerechtelijke weg af te dwingen. De leverancier heeft te leveren conform de koopovereenkomst. Mocht het door u gekochtte artikel een aanbieding zijn dan ontslaat dit feit de verkoper dan wel leverancier niet van het leveren van een kwalitatief goed en compleet product. Alle kosten welke door reclame ontstaan komen voor rekening der leverancier als ook eventuele gerechtelijke kosten.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Babyhoek Emmen:slechte ervaring

Ongelezen bericht door poespas »

Ik snap het niet, de zaak heet babyhoek, maar verkoopt slaapkamers voor volwassenen?? :shock:

Gesloten