LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankstel bij seats & sofa's.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Bankstel bij seats & sofa's.

Ongelezen bericht door Linoge »

tenormin schreef:Over het algemeen is de service van S&S niet zo goed, dus wat dat betreft was ik al verbluft dat bij de TS inderdaad service werd verleend.
Wanneer heb jij iets bij Seats & Sofas gekocht?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bankstel bij seats & sofa's.

Ongelezen bericht door tenormin »

Linoge schreef:
tenormin schreef:Over het algemeen is de service van S&S niet zo goed, dus wat dat betreft was ik al verbluft dat bij de TS inderdaad service werd verleend.
Wanneer heb jij iets bij Seats & Sofas gekocht?
Nooit, maar zoals je hebt kunnen lezen: fora staat vol met klachten. En (bij ons dan) in de meubelbranche staan ze onderaan de rangorde.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Bankstel bij seats & sofa's.

Ongelezen bericht door Linoge »

tenormin schreef: Nooit, maar zoals je hebt kunnen lezen: fora staat vol met klachten. En (bij ons dan) in de meubelbranche staan ze onderaan de rangorde.
Dus fora zijn maatgevend voor jouw gefundeerde mening? Welke fora dan? Zijn er ook fora voor tevreden klanten? Wie bepaald die ranking voor de meubelbranche. Is dat een erkende ranking? Werk jij dan nu in de meubelbranche?

16again
Berichten: 16397
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bankstel bij seats & sofa's.

Ongelezen bericht door 16again »

Linoge,

Blijkbaar hecht je geen enkele waarde aan fora zoals deze. Komt bij mij de vraag op: "wat doe je hier dan?"

De S&S topics op dit forum zijn bij mij voldoende reden om alle alarmbellen af te laten gaan.

Het zijn overigens niet alleen forum gebruikertjes die gal spuwen, er lijkt meer aan de hand:
http://www.woonspot.nl/nieuws/cbw-actie ... s-613.html
TrosRadar uitzending:
http://www.trosradar.nl/artikel_detail/ ... and-sofas/
Zijn er ook fora voor tevreden klanten?
Dat zijn vooral lege fora.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Bankstel bij seats & sofa's.

Ongelezen bericht door Ulbe »

In het verleden had mijn ex- ook een slaapbankje gekocht bij S&S, een prachtig bankje om te zien,

Toen kwam haar zwager op visite om het bankje te bekijken, de man, die zwaarlijvig is ( >140 kg ) ging even op het bankje zitten...,

KRAAAK!!!!, deed het bankje!, de twee poten en de leuning van het bankje waren dwars door gescheurd, de lattenbodem in tweeën, het bankje was meteen totallos,

S&S gaf natuurlijk niet thuis, het bankje is ontworpen voor "normale mensen" en niet voor een dikkert van meer dan 140 KG,

Mijn ex- flink wat geld lichter en de zwager zat financieel en letterlijk op de grond, zwager had geen geld, dus maar bij de kringloop een bank gekocht die het gewicht van de zwager wél kon dragen,

M.a.w. koop niet bij zo'n zaak al S&S, het is vaak meuk en licht ontworpen, zodat het stof of leer snel gaat rimpelen en kapot gaat,

Koop iets duurder bij een speciaalzaak, dan heb je tenminste garantie en gaat deze een stuk langer mee waardoor je op de lange duur toch weer goedkoper uit bent,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bankstel bij seats & sofa's.

Ongelezen bericht door tenormin »

Ulbe, vreemd genoeg geef ik in je voorbeeld nu niet S&S de schuld. Want laten we wel zijn: 140 kg is best een gewicht, zeker voor, zoals je zelf schrijft "een slaapbankje". Zo'n zwaargewicht kan ook niet zomaar in een tuinstoel neerploffen, bij wijze van spreken. Tenzij dit een massief meubel was geweest, dan was dit natuurlijk niet gebeurt. Ik krijg vrijdagavond mensen op bezoek waarvan er één dus een beetje boel zwaar is en hoe aardig en lief hij ook is, hij mag van mij maar in 1 stoel zitten die daar wel geschikt voor is. (Is hij gewend hoor, niet alleen bij mij).

Gesloten