LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankstel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jayar60
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2015 15:48

Bankstel

Ongelezen bericht door jayar60 »

Wij hebben eind december 2014 een bankstel besteld bij Decor Wonen in Capelle a/d IJssel.De levering zou binnen 8-12 weken zijn.Na een aantal malen bellen naar de servicedienst maar gestopt want de telefoon wordt niet opgenomen.Zelf ben ik al 4x naar de winkel geweest om te vragen hoe het met mijn bankstel staat.Dit heeft ook geen nut want er wordt elke keer weer een andere smoes verzonnen en dan wordt er gezegd wij bellen u terug maar dat gebeurt dus niet.Na de aankoop ben ik op aanraden van een ander op het internet gaan zoeken(dit had ik natuurlijk moeten voor mijn aankoop) en daar staan dus veel meer klachten over dit bedrijf.Wat kan ik hieraan doen?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Bankstel

Ongelezen bericht door kokka »

je kan ze een aangetekende brief sturen, waarin je eist dat de bankstel binnen redelijke termijn alsnog wordt geleverd. bijvoorbeeld binnen 14 dagen. als ze daar niet aan (kunnen) voldoen kan je de koopovereenkomst ontbinden.

16again
Berichten: 16396
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bankstel

Ongelezen bericht door 16again »

kokka schreef:je kan ze een aangetekende brief sturen, waarin je eist dat de bankstel binnen redelijke termijn alsnog wordt geleverd. bijvoorbeeld binnen 14 dagen. als ze daar niet aan (kunnen) voldoen kan je de koopovereenkomst ontbinden.
Weinig kansvol: In hun eigen voorwaarden staat, dat ze nog eens de oorspronkelijke levertijd hebben , om alsnog te leveren. Totaal 24 weken dus.

Dat beding in de voorwaarden lijkt mij overigens onredelijk bezwarend.

Is er al (aan)betaald?

Zendium2
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jul 2015 19:58

Re: Bankstel

Ongelezen bericht door Zendium2 »

Ik zit nu al enige jaren op een bankstel van Decor Wonen en dat bevalt mij prima. Op zich was het geen goedkoop bankstel vond ik, €2.500,00 voor een bankstel in stof, maar goed het bevalt nog prima. Al zijn wij destijds kwa levertijd ook voorgelogen. De afspraak met verkoper [persoonsgegevens verwijderd] (volgens mij iets van een bedrijfsleider daar) was 4 weken, alleen werd dat uiteindelijk 5 maanden! Ook de bereikbaarheid was niet goed inderdaad, of er werd niet opgenomen of we werden van het kastje naar de bekende muur gestuurd. Maar goed we hadden verder niets aanbetaald ofzo en ik kan me zo voorstellen dat Decor Wonentoch ook niet voor hun lol te laat levert.......
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2015 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Gesloten