LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Miq
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2009 11:11

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Miq »

Box45, hartstikke goed dat je dit wilt uitzoeken! Nu al bedankt.

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

beste JPWTM en de rest het enige wat ik kan doen is proberen te achterhalen waar het eerder aangekocht meubel gekocht kan worden de rest is in handen van de curator

JPWTM
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2009 19:13

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door JPWTM »

box45 schreef:beste JPWTM en de rest het enige wat ik kan doen is proberen te achterhalen waar het eerder aangekocht meubel gekocht kan worden de rest is in handen van de curator
Heel graag en hartelijk dank daarvoor!

Nitebreed
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2009 08:51

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Nitebreed »

box45 schreef:Schiller, nitebreed en mig voor zover het in mijn vermogen ligt zal ik trachten te achterhalen welke winkels jullie gevraagde modellen ook verkoopt, zodra ik antwoord kan geven laat ik het weten
Dank je! Je zou mijn vriendin en mij er een groot plezier mee doen!

Wel raar trouwens dat de curator niet wil vertellen wie de leveranciers zijn... Zit daar een bepaalde reden achter of...?

ps. in de bijlage zit een foto van de bank, mocht je hier iets aan hebben. Gelukkig hebben we er in de winkel in Leiderdorp nog een foto van gemaakt.
Bijlagen
Foto bank 'Avola' type 'Kooi'
Foto bank 'Avola' type 'Kooi'
DSC05295_klein.jpg (92.63 KiB) 1551 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

ik weet niet of hier een speciale reden achter zit het enige wat ik kan doen in deze is achter halen waar het model wel te koop is en dit jullie meedelen, er zal een reden voor de curator zijn dit achter te houden ik probeer jullie iig op de hoogte te brengen

Miq
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2009 11:11

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Miq »

Okidoki, in ons geval gaat het om de Isassi - Mighty zitgroep, zie hieronder:
Bijlagen
Isassi-Mighty-zitgroep.jpg
Isassi-Mighty-zitgroep.jpg (30.76 KiB) 1494 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door sjoegel »

Als ik die banken zie dan weet ik wel waarom ze failliet zijn :shock:

SA256
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2009 11:31

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door SA256 »

box45 schreef:ik weet niet of hier een speciale reden achter zit het enige wat ik kan doen in deze is achter halen waar het model wel te koop is en dit jullie meedelen, er zal een reden voor de curator zijn dit achter te houden ik probeer jullie iig op de hoogte te brengen
Beste box 45,

Heb jij ook de mogelijkheid/kun jij ook proberen om te achterhalen waar de Guillermo bank en lido eetkamerstoelen van Nano te verkrijgen zijn zie bijgevoegd de bestelformulieren (links marktplaats) van Nano zelf? Bank is mij verteld is van dezelfde leveranciers als de Dublin bank.

Je zou me er een enorm plezier mee doen!

Alvast bedankt

http://link.marktplaats.nl/296189667

http://link.marktplaats.nl/296190376

yukastyle
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2009 11:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door yukastyle »

Yukastyle was leverancier voor Nano Interieur. Voor de schelpengordijnen, hanglampen, tafellampen en wandlampen kunt u bij ons terecht. De producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Op onze website www.yukastyle.com staan onze contactgegevens. Cascade Chandelier Mecra Black, Nautilus Chandelier Gold Finish, Schelpengordijn Gold Finish.

schiller
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2009 21:34

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door schiller »

box45 schreef:beste JPWTM en de rest het enige wat ik kan doen is proberen te achterhalen waar het eerder aangekocht meubel gekocht kan worden de rest is in handen van de curator
Beste Box45

Ook ik heb een brief van de curator gekregen gisteren waarin nadrukkelijk wordt gesteld dat er geen meubels worden geleverd en geen restitutie van de aanbetaling gaat plaatsvinden.

Bijgevoegd de foto van de bank zoals deze in de winkel stond. Ik zou heel graag weten hoe en waar ik deze alsnog kan bestellen. Met of zonder de garantieregeling van het CBW. (Mooiste zou zijn via degene die de failliete boedel opkoopt want dan zijn de banken wellicht gewoon op voorraad.)

Overigens vind ik het jammer dat een winkel als deze failliet kan gaan. Iedereen op dit forum wil liever de meubels dan het geld dat zij hebben aanbetaald. En de meesten hebben moeite om iets soortgelijks elders te vinden. Het lijkt mij dat een doorstart op een kleinere schaal wel haast een gezonde dan wel bloeiende onderneming moet opleveren.

met vriendelijke groet

schiller
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2009 21:34

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door schiller »

bij deze ook de bijlage:
Bijlagen
dit is de Sanzeno bank waarvan ik er twee had besteld en aanbetaald.
dit is de Sanzeno bank waarvan ik er twee had besteld en aanbetaald.
Sanzeno zoals deze bij Isassi stond.JPG (86.36 KiB) 1467 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

meubels en meer
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2009 11:50

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door meubels en meer »

Veel van de banken zijn verkrijgbaar bij Meubels en Meer. Meubels en Meer is een CBW erkende winkel. Ook voor veel van de lampen kunt u terecht bij Meubels en Meer. http://www.meubelsenmeer.nl

WinjeWanje
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2009 14:56

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door WinjeWanje »

Wij hebben al gedupeerden kunnen helpen, met orders die nog bij de fabrikant stonden, door de slechte betaling van Isassi en Nano waren de meubelen nog niet uitgeleverd door de fabrikant.
Woonwinkel WinjeWanje is een CBW erkende winkel en wij willen de consument hier graag mee helpen.
Kijk op onze website http://www.winjewanje.nl of wij de meubelen leveren die u zoekt, mail anders een aankoopnota dan kunnen wij voor u achterhalen welke fabrikant,leverancier het kan zijn.

priesje
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 nov 2009 23:56

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door priesje »

Bij de hier genoemde winkels zie ik onze "ombra" bank niet staan. Hierbij een foto. Misschien dat iemand anders weet welke fabrikant dit is?

(NB onze bank stond ook al klaar in de fabriek...)
Bijlagen
foto.jpg
foto.jpg (94.45 KiB) 1426 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Nitebreed
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2009 08:51

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Nitebreed »

Ook ik kan onze bank 'Avola' nergens vinden op bovengenoemde websites. Spijtig! Ook als ik op internet zoek zie ik nergens een bank die 'Avola' heet, alleen een eetkamertafel...

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

winjewanje, jammer dat jij je eigen conclusies trekt met betrekking tot slechte betaling van isassi en of nano, laat ik hopen voor jullie bedrijf dat jullie bank niet doet wat ons overkomen is.
Mig voor wat betreft jullie bank mighty dit model is ook te koop bij DESIGN-D DUIVEN LITHOGRAAF 11 6921 VA DUIVEN
MEUBELFACTORY SCHREPEL 7 1648 GC DE GOORN
succes ermee in ieder geval

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

schiller, het model door jullie gekocht is ook te koop bij bij Kosmos in Beverwijk en Caminada Zoetermeer, het model heet dan eldorado, model sanzeno was een fantasienaam van iSASSI. Beste JPWTM het model milazzo was een exclusief model voor iSASSI je zou bij de hierbovengenoemde winkels kunnen informeren of zij het model lola dan lagoon kunnen leveren in het leder. iedereen succes gewenst

nicolevdburg
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2009 18:12

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door nicolevdburg »

Box 45,

zou je mij alsjeblieft ook willen helpen.
Ik had een fauteuil en een eettafel gekocht bij Isassi. (zie bijgevoegde foto's)

De eettafel was van het merk "Vulcano" en de fauteuil van het merk "Angel".
Kun je mij vertellen wie de leverancier was van de goederen en of ze mogelijk nog ergens anders worden verkocht?

Over Vulcano schreef je eerder dat we moesten google-en op "Sodukan". Dit heb ik gedaan, maar ik vind hier niks op. Is het jou misschien wel gelukt?

Ik hoor het graag van je.
Alvast bedank.

Gr, Nicole
Bijlagen
Kopie van Foto0486.jpg
Kopie van Foto0486.jpg (62.16 KiB) 1413 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Kopie van Foto0485.jpg
Kopie van Foto0485.jpg (64.72 KiB) 1413 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Kopie van Foto0406.jpg
Kopie van Foto0406.jpg (61.42 KiB) 1413 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

nicolevdburg
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2009 18:12

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door nicolevdburg »

Box 45,

bij www.bobolifestyle.nl heb ik de eettafel denk ik gevonden. Komt deze overeen denk jij?

Gr, Nicole

Assistent
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2009 19:21

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Assistent »

Box45 misschien weet jij waar de bank Rivello te krijgen kost €2955,
500 eur aanbetaald aan isassi ,dat is niet het ergste. Mijn vrouw wil heel graag die bank!

hopelijk kan iemand ons helpen aan een naam of adres,

Alvast bedankt
Bijlagen
IMG_02999.jpg
IMG_02999.jpg (197.48 KiB) 1039 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Gesloten