5 maanden moesten wij op onze meubels wachten! Eindelijk kwam alles binnen - maar niet goed!
Een kastdeur met een zeer duidelijk en onacceptabel kleurverschil.
En 4 eetkamerstoelen op maat gemaakt, hoogte en speciaal bestelde wieltjes, onjuist afgeleverd. De stoelen waren te laag (we zaten onderhand met ons kin op tafel te eten) en de wieltjes die eronder zaten waren de verkeerde.
De stoelen en kastdeur zijn teruggegaan. Na 3 maanden kregen we eindelijk het kastdeurtje terug en werd ons doodleuk verteld dat de stoelen die Goossens ons verkocht heeft, totaal niet te leveren zijn op de bestelde manier. Goossens neemt nooit de moeite contact op te nemen met ons, dus hier zijn we achter gekomen door zelf elke keer te bellen.
Of we ons geld terug wilden hebben of zelf even naar een alternatief wilden kijken.
Geld terug gaat voor ons niet op, we hebben een complete meubellijn van duizenden euro's bij Goossens besteld, alles is op elkaar afgestemd. En dat zou voor hun ook wel heel makkelijk zijn, want dan zijn zij van hun probleem af! En hebben wij nog steeds geen stoelen.
Dus we hebben een alternatief uitgezocht die qua breedte goed is en met de juiste wieltjes. Dit is het enige alternatief wat Goossens ons kan bieden, maar wel 728 EURO in VERKOOPprijs duurder. De inkoopprijs zal stukken lager zijn.
Goossens heeft een fout gemaakt, dus wij zijn het er over eens dat zij voor de kosten op moeten draaien.
Tevens heeft Goossens nu al 5 maanden ons geld in hun bezit. Wij lopen onze rente dus ook mis.
Goossens wil dat wij een bedrag van 228 EURO bijbetalen van de meerprijs (=verkoopbedrag). Op deze manier halen ze alsnog hun marge uit de stoelen met het deel dat we al betaald hebben voor de niet juist geleverde stoelen.
Kortom, voor duizenden euro's aan meubels gekocht. Het bedrag van de niet juist geleverde stoelen hebben zij al 5 maanden op hun rekening staan en nog willen ze dat wij 228 EURO bijbetalen voor een fout die zij gemaakt hebben.
Wij zijn de dupe van Goossens’ fout en zij verwachten daar ook nog eens extra geld van ons voor te ontvangen.
Als de alternatieve stoel besteld moet worden duurt dit ook weer 11 weken, staat het geld nog 11 weken langer rente te vergaren op Goossens’ rekening.
Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen met Goossens? Zo ja, tips/adviezen zijn welkom!
Wij zijn het zat!!!!!!!!!!
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)