LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
WenH
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2007 12:27

Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door WenH »

Wie heeft er net zo'n slechte ervaring met Goossens wonen en slapen als wij?
5 maanden moesten wij op onze meubels wachten! Eindelijk kwam alles binnen - maar niet goed!
Een kastdeur met een zeer duidelijk en onacceptabel kleurverschil.
En 4 eetkamerstoelen op maat gemaakt, hoogte en speciaal bestelde wieltjes, onjuist afgeleverd. De stoelen waren te laag (we zaten onderhand met ons kin op tafel te eten) en de wieltjes die eronder zaten waren de verkeerde.

De stoelen en kastdeur zijn teruggegaan. Na 3 maanden kregen we eindelijk het kastdeurtje terug en werd ons doodleuk verteld dat de stoelen die Goossens ons verkocht heeft, totaal niet te leveren zijn op de bestelde manier. Goossens neemt nooit de moeite contact op te nemen met ons, dus hier zijn we achter gekomen door zelf elke keer te bellen.
Of we ons geld terug wilden hebben of zelf even naar een alternatief wilden kijken.
Geld terug gaat voor ons niet op, we hebben een complete meubellijn van duizenden euro's bij Goossens besteld, alles is op elkaar afgestemd. En dat zou voor hun ook wel heel makkelijk zijn, want dan zijn zij van hun probleem af! En hebben wij nog steeds geen stoelen.
Dus we hebben een alternatief uitgezocht die qua breedte goed is en met de juiste wieltjes. Dit is het enige alternatief wat Goossens ons kan bieden, maar wel 728 EURO in VERKOOPprijs duurder. De inkoopprijs zal stukken lager zijn.
Goossens heeft een fout gemaakt, dus wij zijn het er over eens dat zij voor de kosten op moeten draaien.
Tevens heeft Goossens nu al 5 maanden ons geld in hun bezit. Wij lopen onze rente dus ook mis.
Goossens wil dat wij een bedrag van 228 EURO bijbetalen van de meerprijs (=verkoopbedrag). Op deze manier halen ze alsnog hun marge uit de stoelen met het deel dat we al betaald hebben voor de niet juist geleverde stoelen.

Kortom, voor duizenden euro's aan meubels gekocht. Het bedrag van de niet juist geleverde stoelen hebben zij al 5 maanden op hun rekening staan en nog willen ze dat wij 228 EURO bijbetalen voor een fout die zij gemaakt hebben.
Wij zijn de dupe van Goossens’ fout en zij verwachten daar ook nog eens extra geld van ons voor te ontvangen.
Als de alternatieve stoel besteld moet worden duurt dit ook weer 11 weken, staat het geld nog 11 weken langer rente te vergaren op Goossens’ rekening.

Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen met Goossens? Zo ja, tips/adviezen zijn welkom!
Wij zijn het zat!!!!!!!!!! :evil:
Laatst gewijzigd door WenH op 14 mar 2007 19:53, 2 keer totaal gewijzigd.

Kollenaar
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mar 2007 15:03

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Kollenaar »

Ik heb zelf enige tijd gelden een bank gekocht bij Goossens Nuenen en ben juist zeer tevreden over de bank en de geleverde service. Bank kwam op afgesproken dag en monteurs waren uiterst vriendelijk.

WenH
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2007 12:27

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door WenH »

De meubels zijn ook wel door vriendelijke monteurs bij ons thuis neergezet, maar waar het bij ons om gaat is dat de klachtenafhandeling vreselijk is! Wij hebben ook op maat gemaakte meubels.... Dit is duurder en afwijkend van de standaard, je zou denken dat daar dan extra aandacht aan geschonken wordt!

16again
Berichten: 16178
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door 16again »

Als ik goed lees, dan neemt Goossens al 500 Euro van meerprijs voor eigen rekening, dus is het wel zo onredelijk?

Rente... Waarom is er geheel vooruitbetaald?

Weazel
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 jan 2006 16:55

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Weazel »

Goede ervaring, keurige bezorging...

Groetjes

WenH
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2007 12:27

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door WenH »

Hallo 16again,

Vergeet niet dat wij Goossens al meer dan 5.000 Euro hebben betaald.
Goossens neemt 500 Euro van de verkoopprijs voor hun rekening. Dit zijn dus niet de daadwerkelijke kosten, dat zouden de inkoopkosten moeten zijn. Als Goossens nou 2/3 van de inkoopkosten voor hun rekening zou nemen wordt het al een eerlijker verhaal. Waarschijnlijk zullen ze nog steeds marge hebben op het totale bedrag voor de stoelen die we al betaald hadden. En sowieso marge op de totale order van 5.000+
Feit blijft dat zij van hun probleem, ons probleem maken door van ons extra geld te willen ontvangen. Maar ze vergeten daarbij ook hoe lang deze klacht al open staat en hoeveel onkosten wij ondertussen al hebben moeten maken.

Bij aflevering v/d meubels moesten we het totaalbedrag betalen. Toen bleek dat de stoelen niet juist geleverd waren, stond ons geld al op hun rekening. En gingen wij er toen vanuit dat dat geen probleem zou zijn, aangezien klachten snel opgelost dienen te worden. Maar nu blijkt na 5 maanden wel anders.

green day
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2007 16:12

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door green day »

wij hebben al onze meubels van Goossens.
De bezorgers zijn altijd allervriendelijkst geweest en kunne het ook niet helpen als iets verkeerd geleverd word enzo... maar....

Toen de bovenste laag van onze leren bank echter losliet, en er een expert langskwam, deed deze het eerst af als "vuil" en aan onszelf te wijten. Bij nadere inspectie toch echt de laag. De bank is meegenomen en 3 maanden weggeweest. tijdens het transport is er een grote scheur van 30 cm onstaan. deze hebben ze gerepareerd maar weer een maand zonder bank... Ter compensatie hebben ze wel de halen, door de kat gemaakt, hieruit gehaald.

Mijn schoonzus en zwager echter hebben een gruwelijkere ervaring.
Bij hun slaapkamer waren overal stukken af, het nieuwe matras met kringen en de spiegel has een codenummer duidelijk zichtbaar in het glas. De meubelstukken waar het hout vanaf was hebben de leverende kerels met vloeibaar hout hebben gestopt.
Goossens is uiteindelijk 5X!!!! terug moeten komen en die mensen hebben dus tijden zonder slaapkamer gezeten. En die telefoniste in eerste instantie nam ze nieteens serieus. Nu is het opgelost maar nog steeds met een enorm wrange nasmaak. Dat slaapt niet lekker....

Houtje
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2007 15:51

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Houtje »

Helemaal mee eens, ik heb nog nooit zo'n slechte klachtafhandeling gehad als bij Goossens wonen en slapen. Het herstellen van gemaakte fouten duurt eeuwen en er is geen enkele sprake van meedenken met de klant of het leveren van een extra stukje service na alle narigheid.In mijn situatie is van de 4 bestelde producten bij alle 4 van alles verkeerd gegaan. En de arrogante houding van de firma moet je maar op de kop toe nemen. Het wordt hoog tijd dat onze overheid eens gaat regelen dat dit soort bedrijven ook financieel kunnen worden aangepakt zonder een ellelange rechtsgang.

nounoo
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 apr 2007 19:46

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door nounoo »

Ik verneem graag 'houtje' wat het probleem is geweest. Als u zo vriendelijk wil zijn om maandag de klantenservice te bellen en naar Noud te vragen, wil ik graag voor u kijken waar we tekort geschoten zijn en u hopelijk alsnog kunnen helpen.
m.vr.gr. Noud

Hengster
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2007 18:07

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Hengster »

Helaas zijn ook wij niet tevreden over de klachten afhandeling van Goossens.

een half jaar geleden hebben wij samen met nog veel meer, 4 eetkamerstoelen gekocht met hoes. Nu we hoezen willen bijstellen is dit niet meer mogelijk.

"Helaas" was het antwoord van Goossens daar kunnen we niets aan doen de stoelen zijn niet meer in productie.

Als je een stoel of bank koopt met hoes hoe lang is de winkel dan eigenlijk nog verplicht aan je deze hoes te leveren, of sta je hier als klant gewoon helemaal alleen in. Dan vraag ik me overigens wel af wat het nut dan is van een bank, stoel met hoes. Kun je net zo goed niet doen.

moiske
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2007 18:57

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door moiske »

Ook wij worden niet echt :D van Goossens.
In april hebben wij twee kubistische lederen fauteuils gekocht.
Bij aflevering vielen ons al wat oneffenheden op, maar deze werden volgens de bezorgers veroorzaakt door de strakke verpakking en zouden nog bijtrekken.
Niet dus!
Na kritisch onderzoek blijken de armleuningen niet symmetrisch bekleed te zijn, naden lopen scheef en het leer trekt en rimpelt her en der.
Kortom: de afwerking is erg slordig, waardoor de stoelen er als b-keus uitzien.
Reactie Goossens na 'onafhankelijk' onderzoek:
* Het betreft handwerk, dus valt dat te verwachten
* Het showmodel in de winkel vertoont vergelijkbare mankementen,
dus hebben wij daar bewust voor gekozen (tuurlijk)
* Het is bij dit model normaal dat door gebruik de bekleding verschuift
(dom dat wij erin zijn gaan zitten dus)
Als dat allemaal al waar is, had men ons daarop moeten wijzen voordat de koop gesloten werd!

Voordat we de geschillencommissie of rechtsbijstand inschakelen zou ik graag willen weten of er mensen zijn met eenzelfde ervaring?

16again
Berichten: 16178
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door 16again »

Als het showroom model dit niet heeft, maak daar dan allereerst foto's van.

Marijke Breedveld
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2008 13:27

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Marijke Breedveld »

Omdat Goossens na jaren klagen toch de klachten naar tevredenheid heeft opgelost heb ik mijn klacht verwijderd! :D :D
Laatst gewijzigd door Marijke Breedveld op 13 okt 2016 08:33, 3 keer totaal gewijzigd.

rvanbaalen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2008 19:46

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door rvanbaalen »

Via deze weg wil ik Goossens Wonen & Slapen vriendelijk bedanken voor het feit dat zij mij ervoor behoed hebben een vreselijke misstap te begaan. Ik had ze liever rechtstreeks mijn oprechte dank betuigd, maar helaas biedt hun internetsite niet de mogelijkheid tot direct e-mail contact. (De helden…)

Op een dag ging ik binnen bij Goossens, op zoek naar een mooie eetkamertafel. Plotseling zag ik daar een hele mooie bank voor een zeer acceptabele prijs. Ik besloot door te lopen, omdat ik op zoek was naar een tafel, niet naar een bank. Eenmaal thuis gekomen, liet de bank me niet los. Dus een tijdje later nog maar eens gaan kijken. Ja, ik was er nog steeds helemaal weg van. Aangezien ik niet uit mijn hoofd wist hoe klein mijn woonkamer is, leek het me verstandig eerst even thuis wat meetwerk te verrichten voordat ik een wellicht te grote bank zou kopen. Intussen hadden mij een aantal negatieve geluiden over Goossens bereikt. Ik ben toen het internet op gegaan en kwam op dit forum terecht. Oei… Klinkt allemaal niet goed… Ik begon te twijfelen. Een gewaarschuwd mens telt tenslotte voor twee. Gelukkig ook een enkele tevreden ervaringsdeskundige aangetroffen, dus ik besloot ze het voordeel van de twijfel te geven en project ‘Bank’ voort te zetten. Ach, eigenwijs is ook wijs, toch? Dus hup, weer naar Goossens. Dit keer om de maten van de bank te meten. Past-ie wel door het trappegat? Zo nee, hoe krijg ik ’m dan binnen en welke bijkomende kosten zijn daaraan verbonden? Ik dus weer naar huis. Zónder bank te hebben gekocht. Thuis alles nagezocht en besloten de bank te gaan kopen. Weer naar Goossens dus. Ik was nog niet helemaal uit de kleur toen ik ineens op de klok zag dat ik over een kwartier een afspraak had. Ik beloofde de verkoopster later die week terug te komen en vloog naar m’n afspraak. Door omstandigheden is het er niet meer van gekomen die week nog terug te gaan om de koop te sluiten. Een paar weken later ging ik weer naar Goossens, vastbesloten de bank nu toch definitief te bestellen. Eerst maar even op de Goossens-site kijken of de prijs nog hetzelfde is. Ja. Dus op naar Goossens. Zit ik daar met de verkoopster, komt de prijs ter sprake, blijkt de bank ineens ca. € 200,= duurder te zijn dan enige weken geleden!! Dus ik zeg dat. Tevens zeg ik dat op hun site ook die lagere prijs staat. De verkoopster naar haar leidinggevende maar nee hoor, voor de bank moet de hogere prijs betaald worden, ongeacht wat er op de site staat. Ja, dan gaat het over natuurlijk. Ik gaf nog aan de verkoopster aan dat ik het wel raar vond dat ze die bank op de site voor een bepaalde prijs aanbieden maar ’m niet voor die prijs verkopen en vroeg of Goossens iets van een klachtenbus heeft. Vervolgens komt de leidinggevende erbij. Krijg ik een heel verhaal over prijzen en prijswijzigingen en dat die voorbehouden zijn en dat € 100,= in meubelland niets voorstelt en zo. Ik zeg: “Maar voor mij wel!!” Toen ging-ie kijken sinds wanneer de prijs van de betreffende bank verhoogd was. Blijkt dat de prijswijziging één dag eerder pas is ingegaan!! Dus ik vroeg of er voor die ene dag geen uitzondering kon worden gemaakt. Zegt-ie: “Dat KAN ik niet, want het systeem is al op de nieuwe prijs aangepast en blablabla leuterdeleuter.” Ik vroeg: “Is er ook iemand die dat WEL kan dan?” Zegt-ie (en nou komt het...): “Hoger dan ik gaan we niet mevrouw.” WHÁÁÁÁÁÁÁ!! "Stront, wie hèt oe geschete!!" zou mijn rasechte Brabantse moeder zeggen.

Wat is dat nou voor bescheten opstelling jegens iemand die al meerdere malen de winkel heeft bezocht voor één specifieke bank en zelfs door het personeel als zodanig wordt herkend?? En bovendien, als € 100,= toch ‘niks’ voorstelt in meubelland, dan kan € 200,= toch hooguit maar als ‘een beetje’ gekwalificeerd worden, dus waar hebben we het dan over??

Kortom, de moraal van dit verhaal is:

Geen
Of
Ongelooflijk
Slechte
Service
En
Nogal
Snobistisch

Bovenstaande anekdote in combinatie met hetgeen ik op dit forum allemaal lees over het gebrek aan service en de arrogante houding die Goossens hun klanten klaarblijkelijk aan de dag legt, kan mij alleen maar doen vermoeden welke ‘hel’ mij door de gebeurtenissen van gisteren wellicht bespaard is gebleven… Dus bij deze: DANK JE WEL GOOSSENS!!

dominus
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2008 16:44

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door dominus »

Ga dan toch allemaal lekker bij IKEA je meubels kopen. Daar hoef je niet te wachten, en is het goedkoper.

Kwaliteit echter..............

Rosa11
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mei 2008 21:20

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Rosa11 »

Ook ik kan hier wel iets over kwijt maar waarschijnlijk nog niet zo heel slecht ervaard als jullie.

In juni zijn wij de meubels gaan bestellen wij kregen 1 september de sleutel van ons mooie huisje. Bestelling was een bed en 2 banken. Nou 3 maanden vind ik genoeg tijd voor de meeste leveringen. Ons werd beloofd dat we het dan ook zouden krijgen en er zelfs nog wel spoed achter gezet zou worden. In OKTOBER pas!! kwamen ze echter alleen de ombouw van het bed brengen.. Niet te vergeten dat ik dus van 1 september dus al op een luchtbed moet slapen!! Volgens mevrouw van de klantenservice moesten we maar een matras kopen en die erin leggen, ze was echter vergeten dat we ook geen lattenbodems hadden en het dus nergens op sloeg wat ze zei.
Uiteindelijk zijn ze NOVEMBER!! (nog steeds slapend op een luchtbed) de rest komen brengen. Alles was in orde en de monteurs waren vriendelijk en aardig.
Ondertussen wou ik wel een schadevergoeding voor het extreem lange wachten en de belofte wat was gedaan.. We kregen een grimmige 100,- op een totaalbedrag van 5000,- en als toezegging dat we daar best een beter luchtbed voor kunnen kopen.
De eerste nacht ging het lampje in de achterwand van het bed kapot, je raad het al een hele nieuwe achterwand moet geleverd worden. Ook hier weer 2 weken op moeten wachten.
Verder ben ik te spreken over de meubels en de kwaliteit en de monteurs maar de rest er omheen is waardeloos!!

Willian01
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2008 16:37

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Willian01 »

Ik denk dat ik ook wel iets te melden heb voor onze "vrienden" uit nuenen (goossens).
Wij hebben vorig jaar april (2007) een grote bestelling gedaan. Nu is het juni 2008 en nog zitten we te wachten op 5 meubelstukken.
Wat we hebben, is fantastisch, dat kan ik beamen, maar de afwikkeling van het overige is tien keer niks. Dit is echt de laatste keer geweest dat ik daar binnen ben geweest!

poudenes
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2008 10:41

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door poudenes »

Wij hebben in 2007 een aantal meubels gekocht:

- Leren hoekbank
- TV kast
- Eettafel
- hang Lamp

Bij het leveren van de spullen ging het al mis

“TV kast zat een pit op het bovenblad. Ze hebben dit gelijk gemeld en de kast mocht blijven staan tot er een andere voor gebracht wordt. (dit zou incl de eettafel gebeuren want die was nog niet binnen).”

Bezorgers wilden wegrijden maar ik hield ze aan, ze waren de lamp vergeten uit de wagen te halen.
“Ik heb gezien hoe ze die lamp pakte dat was letterlijk over andere meubels heen walzen... en over een witte bank... Toen weer terug incl mijn lamp.”

Iets van 4 maanden later:
TV kast werd bezocht en zo ook de eettafel.

In de tussentijd daarvoor kwamen we erachter dat er witten puntjes in het leer zat van de bank, en dat de hoek doorgezakt was. Gebeld, en men kwam kijken...

“Monteur zei dat het door ons kwam wegens niet goed onderhouden van het leer...
Door goed aandringen dat ie er echt is even naar moest kijken kwamen we de puntjes ook op plekken tegen waar bijv. de zon niet kwam. Monteur heeft het opgelost.”

In begin 2008 kwamen we tot ondekking dat in de TV kast scheuren begonnen te vertonen. Welliswaar heel klein dus ik was het al zo zat dat ik het maar zo liet.

Ergens in februari 2008 kwamen we erachter dat de eettafel blad precies in het midden begon te scheuren. En toen was ik het zat en dus weer bellen.

“Monteur komt langs, zegt gelijk: Hier doe ik niks aan ik ga wel bellen zodat ze nieuwe eettafel en TV meubel gaan bestellen.”

Dit was op zich wel goede service, maar mijn ergernis was natuurlijk al ten top. NIKS van hun was in 1 keer helemaal goed en bleef goed.

TOT de LAATSTE ondekking: Het leer gaat scheuren… Dit is voor mij de druppen en ga Goossens een aangetekende brief schrijven dat ze dit probleem binnen 4 weken moeten oplossen waarbij de bank helemaal in goede staat hersteld is dan wel vervangen.
Ik zal ook in deze brief vermelden dat mijn brief naar mijn rechtsbijstand verzekeraar gaat, mocht Goossens niet binnen 4 weken tot een oplossing komen.

jeroenkonijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2008 15:09

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door jeroenkonijn »

Ook ik heb slechte ervaringen met Goossens (Zevenaar) vorig jaar 2 staande lampen gekocht, showmodellen, 1 exemplaar moest uit een ander filaal komen, even afwachten dus, na een aantal maal zelf gebeld te moeten hebben is er een brief gekomen met de afleverdatum.

Halve dag voor vrijgenomen, bij het uitpakken blijkt dat een van de lampkappen beschadigd is, na inspectie blijken ze allebij kapot te zijn, oorzaak: in de vrachtwagen tussen de meubels gepropt!

Alles komt goed werd er gezegd.

Na een 3 maanden eens gebeld, eerst weer minuten in de wachtstand..., ja de kappen zijn niet meer leverbaar, mogen het ovale worden?, ik was het zat en zij; Pirma!

Na 5 weken een telefoontje; ook de ovale zijn er niet meer, ik gaf aan dat ze maar iets moeten zoeken, ik wacht wel af!

Het zouden dus ronde kappen worden, inmiddels is het juli en de kappen zijn eergisteren gebracht en ja hoor: weer een kap kapot, oorzaak: chauffeur opgestaan in de auto!

Dus weer een bon gemaakt en weer zeker 6-8 weken wachten.

Er is dus nogal wat mis bij dit bedrijf;

-bij de verkoop lopen veel jonge mensen die niet weten hoe het werkt, ben zeker 1 uur bezig geweest om 2 showroommodelen lampen te kopen, ieder keer weer overleggen met managers etc.

-klantenservice slecht bereikbaar, iedere keer minuten in de wachtstand.

-geen registratie van de klachten, iedere keer weer alles uitleggen.

-chauffeurs die niet serieus zijn, lopen gewoon over de spullen in de wagen.


Geen aanrader dus, jammer want de spullen zijn prima!

Jeroen Bergkamp (Emst)

Sandratje
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2008 13:09

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Sandratje »

Ook wij hebben een zeer slechte ervaring met de klachtenafhandeling van Goossens.
Vorig jaar hebben we voor 15.000 euro meubels gekocht bij Goossens (eettafel met stoelen, twee banken, salontafel, kast en tv dressoir.
In eerste instantie had ons tv dressoir een beschadiging, dit werd opgemerkt door de chauffeur. Hij gaf aan dat we deze zo lang konden houden en dat er een nieuwe voor ons werd besteld. Prima service, dacht ik nog.
Het nieuwe dressoir was echter slechter dan het eerste! Het zal vol noesten en bevatte een gat, waar ik m'n vinger in kon stoppen. Na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice, waar mijn klacht werd afgedaan als het valt wel mee en dit is nou eenmaal een rustieke serie, dan had u maar gesorteerd hout moeten kopen (is nooit met ons besproken en in mijn ogen is er ook een verschil tussen een rustieke robuuste serie en gaten in meubels) is uiteindelijk (na bijna 5 maanden geharrewar, het 5 keer vrij moeten nemen voor het ophalen/brengen/bekijken van de meubels) het gat gevuld met een soort vloeibaar hout. Nog niet helemaal je van het, maar wij hadden ook weinig andere mogelijkheden, omdat wij alles al betaald hadden. Na afloop heb ik nog een enquete ingevuld en de slechte klachtafhandeling aangegeven, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Ik koop dus nooooooooit meer iets bij Goossens.

Gesloten