LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HACO Meubelen Rotterdam Alexandrium

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
raaut
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2010 14:58

HACO Meubelen Rotterdam Alexandrium

Ongelezen bericht door raaut »

Hi,

Ik heb in week 42 mijn meubelen besteld bij Haco Meubelen te Rotterdam Alexandrium, deze zouden in week 45 bij ons afgeleverd worden. ik heb voor Haco Meubelen gekozen vanwege het feit dat ze snel konden leveren. Dit is voor ons prioriteit gezien wij de opening van het huis hebben.
Haco gaf aan dat de termijn van 2 weken nog erg ruim was en dat het waarschijnlijk wel binnen èèn week geleverd zou kunnen worden!
Ik heb ze vandaag gebeld waar de meubelen blijven, deze schijnen pas in week 47 in het centrale magazijn te komen en vervolgens wordt er een datum geprikt voor aflevering. Dus als het mee zit wordt het in week 48 of 49 geleverd.
Het is een behoorlijke slechte zaak dat ze me niet op de hoogte houden van de vertraging, en als je ze belt zeggen ze dat ze nu pas in het systeem zien dat de meubelen nog niet binnen zijn.

Ik begrijp dat het kan gebeuren dat leveringen niet altijd op tijd geleverd kunnen worden. Maar de klant op de hoogte stellen van deze vertraging is wel het minste wat een leverancier kan doen! Maar daar denken ze bij HACO heel anders over. Het interesseerd ze weinig tot niets!

Om dit te voorkomen zal ik de volgende keer geen aanbetaling meer doen bij HACO. Of beter gezegt NOOIT MEER IETS BESTELLEN BIJ HACO Meubelen te Rotterdam Alexandrium!!!!!!


Groeten, Raaut

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: HACO Meubelen Rotterdam Alexandrium

Ongelezen bericht door crazyme »

raaut schreef: Het is een behoorlijke slechte zaak dat ze me niet op de hoogte houden van de vertraging, en als je ze belt zeggen ze dat ze nu pas in het systeem zien dat de meubelen nog niet binnen zijn.

Ik begrijp dat het kan gebeuren dat leveringen niet altijd op tijd geleverd kunnen worden. Maar de klant op de hoogte stellen van deze vertraging is wel het minste wat een leverancier kan doen!
Week 45 is deze week.

Het zou ook kunnen dat de fabriek geen levertijd informatie doorgeeft aan HACO. Dan kom je er pas achter dat de fabriek later gaat leveren, op het moment dat de meubels werden verwacht.

Het klinkt niet heel erg raar hoor, dat verhaal van Haco.

Gesloten