LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Innergetic latex matras (Beter Bed)

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Elri
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2006 20:41

Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door Elri »

Wie heeft er ervaring met het latex matras van het merk Innergetic van Beter Bed ? Na een test week met een Tempur matras wat helaas tegen viel zijn we toch nog even aan het verder kijken. Bij Beter Bed (waar we in eerste instantie voor de M-line kwamen) lagen we op het Innergetic latex bed en dit voelde goed maar hoe zijn de ervaringen hiermee.

robkin
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2005 09:52

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door robkin »

Eigen merk matrassen van Beter Bed verliezen vaak binnen een paar weken al veel van de oorspronkelijke hardheid vanwege kwalitatief mindere afwerklagen (ook gesignaleerd in testen, Beter Bed was een negatieve uitschieter wat betreft duurzaamheid). Kijk ook eens naar de ervaringen in dit forum m.b.t. de klantvriendelijkheid van Beter Bed, en bedenk dat bij de Beter Bed omruilgarantie kleine lettertjes gelden die je niet op papier meekrijg. Bedenk daarnaast dat de omruilgarantie kan betekenen dat je zelf een ingeruild (en al doorgezakt) matras ontvangt.

Succes!

wim48
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2006 16:50

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door wim48 »

Dit merk is GEEN eigen merk van Beter Bed maar een grote

matrassenfabriek die ook oa een grote sponser is van de

wereldkampioen wielrennen Tom Boonen.

En bij Beter bed levert men geen rommel,hoewel er altijd iets mis

kan gaan.[/b]

robkin
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2005 09:52

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door robkin »

Een foutje kan altijd, maar hoe daar door een bedrijf mee om wordt gegaan is bepalend. De klantenservice van Beter Bed scoort op dit punt zeer slecht.

Maar als Tom Boonen er lekker op ligt zal het wel een goed bed zijn :wink:

Elri
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2006 20:41

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door Elri »

Begrijp dat dit geen merk van Beter Bed alleen is maar aangezien zij het verkopen dacht ik dat er wel mensen zouden zijn met reacties op dit matras. Hoop dat er nog iemand reageert om te melden hoe het bevalt (ook al is het gekocht bij iemand anders).

clack
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2006 23:52

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door clack »

Als je dit matras dit jaar nog wil, koop hem dan niet bij BB. Service en levertijden kennen ze niet. Zal wel bij meer zaken voorkomen, maar bb springt er wel uit door zijn klant onvriendelijkheid.

MMark
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door MMark »

Hoi Elri,

Zelf heb ik ook een innergetic matras gekocht via beter bed. Ik lees hier die klachten over beter bed maar zelf heb ik die ervaring niet. Meedere artikelen daar gekocht en prima service. Dit is natuurlijk mijn ervaring, oordeel dus niet over anderen. Wat het matras betreft ben ik er zeer blij mee. Geleverd begin december en mijn partner en ik zijn zeer enthousiast over de matrassen ( 2 maal 90*210). Zacht en toch stevig en een zeer goede ondersteuning. Wat een slaapgenot, hadden wij eerder moeten doen. Lekker slapen en goed wakker worden. Hiervoor enige jaren een tempur gehad maar we zijn nu toch wel erg blij met de innergetic's. Als ik toch en nadeel moet opnoemen vwb dit matras is dat ze een beetje afgerond zijn. dat betekent dat er een beetje een kier is tussen de 2 matrassen. Tijdens de "intimiteiten" kan je dus nog wel eens met een been ofzo daar tussen belanden maar daar word je ook wel creatiever in. Wij zijn zeer tevreden met de matrassen en de service!

Elri
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2006 20:41

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door Elri »

Bedankt voor de tip, heb het matras inmiddels besteld (160*200). Wat is trouwens de reden geweest dat jullie niet meer op het tempur matras slapen ?

MMark
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door MMark »

Grappig dat je het matras hebt besteld. Neem aan dat dat niet door mijn mening kwam. Wij zijn van Tempur afgestapt omdat mijn vriendin het geen prettig matras vond. Tijdens het draaien vond ze dat ze in een kuil lag en qua ventilatie was het matras ook niet echt geweldig. Dat wil niet zeggen dat het geen goed matras is natuurlijk.
Maar we hebben nu drie maanden de innergetic en we vinden het beide een super matras. En aangezien beter bed om de paar weken 50% korting geeft op matrassen is het de moeite waard om daar even op te wachten. Weet natuurlijk niet waar jij het matras besteld hebt.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door crazyme »

@MMark : Wanneer iemand 50% korting kan geven is hij 100% te duur....

Tenzij Beter Bed ook gratis matrassen krijgt van de fabriek natuurlijk....

Maar die moet dan de grondstoffen voor de helft van het geld krijgen en zijn arbeiders maar de helft betalen....

Kortom: dat kan dus niet.

Elri
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2006 20:41

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door Elri »

Reactie gaf wel de doorslag een aangezien beterbed nu dus de aktie had met 2e matras en bodem gratis heb ik er werk van gemaakt. Ben nu blij dat we geen Tempur gekocht hebben aangezien wij na een weekje proef slapen ook vonden dat het bed te kuilerig was en bij lagere tempuraturen gewoon niet voldoet. Bij ons matras (160*200) hebben we wel vrij dure bedbodems gekocht zodat op advies van de verkoper mijn mijn die toch zwaarder is dan mij zijn bodem minder flexibel in kan stellen. Nou ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen en de 5 weken levertijd die er ongeveer voor staat afwachten.

MMark
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

Re: Innergetic latex matras (Beter Bed)

Ongelezen bericht door MMark »

Elri, leuk om te horen dat de reactie de doorslag gaf. Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Laat eens een berichtje achter op deze site als jullie een aantal weken op het matras slapen.

Gesloten