En dan , inderdaad de prijzen zijn er ook naar om er geen leven lang plezier van te hebben maar toch heeft het vaak te maken met het onderhoud , de lederlook bankstellen moet je gewoon behandelen als echt leer , insmeren met leervet om de zoveel tijd , en de grenen meubelen ........ , grenen is gewoon een hele zachte houtsoort en als je bijwijze van spreken een glas te hard neer zet op de tafel of op de kast
dan heb je al een kras of deuk . En ik weet ook dat er altijd mensen zijn die er toch hard voor moeten werken om iets te kunnen kopen zelfs bij leenbakker , maar die mensen hoor je ook niet zo snel klagen omdat die mensen gewoon zuinig zijn op hun spullen en vreemd genoeg gaan bij die mensen de meubelen wel vaak heel lang mee.
En ik ben behoorlijk vaak bij dat soort mensen thuis geweest en ook als er iets niet in orde was dan werd het gewoon omgeruild , maar vergeet niet dat ze niet alles op voorraad kunnen hebben en dat er dus spullen besteld moeten worden en daar kan een tijdje over heen gaan want leenbakker zit door heel nedeland en belgië en dan kan er wel eens iets mis gaan met de bestelling (waar gewerkt wordt , worden fouten gemaakt )
Het zijn de mensen die een normale baan hebben en teveel verwachten van de meubelen voor relatief weinig geld , en uiteraard zit er altijd wel eens een maandagmorgen meubelstuk tussen net zoals er werknemers zijn die ook maar mens zijn en wel eens een slechte dag hebben , hetzij met vriendelijkheid tegenover de klant of het wel eens iets kunnen vergeten
Mijn eigen slaapkamer van vroeger , toen ik nog thuis woonde was ook van leenbakker en die heeft het toch enige jaren goed uitgehouden , en dat wil wat zeggen bij mij , geloof me .
We hebben allemaal wel eens onze dag niet en ik word ook wel eens kwaad als ik niet naar behore behandeld word , maar dan denk ik toch even na , we zijn allemaal mensen en als we werken dan maken we ook allemaal fouten en het nadeel is dat als we een fout maken dat er iemand anders meestal de dupe van is of wordt.
de groeten