Keizer Leo,
Ik zie de gekleurdheid van mijn reactie niet in.
Het is wat mij betreft 0-0.
Wat de reactie van degene met het account genaamd Leen Bakker betreft, iedereen kan een account met de naam Leen Bakker aanmaken.
Objectief gezien wordt TS al vanaf de OP geplaagd door reacties gespekt met argumenten met betrekking tot zijn geloofwaardigheid, waarbij delen uit de OP simpelweg werden genegeerd. Waarom pas na drie jaar reageren werd voorgeworpen, in de OP staat echt te lezen dat TS gedurende drie jaar heeft geprobeerd.
Even objectief gezien heeft TS al die argumenten weerlegd, lees het hele topic er maar eens op na.
Die weerleggingen, en de rest van het verhaal, ervaar ik als even mogelijk en plausibel als de korte reactie van degene met het account genaamd Leen Bakker, nu er aan beide kanten niets is wat het e.e.a. kan staven.
Het is een verhaal met daarop een reactie, niet meer dan dat. Allebei even geloofwaardig, of discutabel, maar net waar de persoonlijke voorkeur naar uitgaat, hoe dan ook, beiden roepen maar iets zonder enig handvat teneinde het waarheidsgehalte te kunnen bepalen. Het waarheidsgehalte wordt vervolgens ingevuld aan de hand van aannames, speculaties, vooringenomenheid, arbitraire gevolgtrekkingen en drogredenen.
Onder meer mijn opleiding heeft mij geleerd dit toch vooral niet te doen.
Hoe dan ook, uit bepaald taalgebruik en al dan niet discrimineren kan men geen waarheidsgehalte deriveren.
Waarom nu uiteindelijk de ene bejubeld en de andere verguisd moet worden begrijp ik niet.
newmikey schreef:als TS zijn dreigementen van aanklachten, beveiligingstapes en OM niet waar kan maken, is het gewoon niet gebeurd, klaar
Pas deze logica toe op het 'bewijs' van degene met het account genaamd Leen Bakker, en we zijn terug bij status quo, boze menigte en al.