In de winkel in Rotterdam Alexandrium een compleet bed besteld: twee matrassen, 2 elektrische lattenbodems, poten en een ombouw met hoofdbord. Prima geholpen trouwens. Dit was op 2 juni 2018. Beloofde levertijd: 9 weken maximaal. Dus levering uiterlijk 4 augustus.
9 weken later bleef het verdacht stil.. toch maar even bellen. Krijg je Swiss Sense aan de telefoon. De reactie: sorry, het loopt twee weken uit. Gevraagd of ze mij op de hoogte wilden houden voortaan. Twee weken later.. je raadt het al, het blijft stil. Weer bellen, weer twee weken uitstel. Weer gevraagd of ze voortaan even kunnen bellen. Dit heeft zich nog twee keer herhaalt, en uiteindelijk een mail dat de bestelling binnen is en of ik ze even kan bellen om een leveringsafspraak te maken (16 weken verder en ik ben NOOIT gebeld door noch Luxebedden.nl, noch Swiss Sense). Inmiddels was mij aan de telefoon wel een compensatie aangeboden, de hoogte daarvan zou worden vastgesteld als duidelijk was wat de precieze uitloop was.
Vooruit, 18 september komt men leveren. Oeps, per ongeluk een ombouw van 200cm in plaats van 210cm. Dus matrassen en lattenbodems achtergelaten en de ombouw weer meegenomen. Dat moet toch snel geregeld worden denk je.
Volgende dag een mail: uw bestelling, een ombouw van 210cm, levertijd 9 weken (!!!).
Ik heb bewust een paar dagen gewacht, men zal toch wel contact met mij opnemen om minstens excuses aan te bieden en afspraken te maken?? Het bleef helaas stil. Het lijkt wel alsof het bedrijf geen telefoon heeft. Dus zelf maar weer gebeld, ja sorry meneer, we kunnen u een compensatie bieden van 150 euro... op een bedrag van bijna 2600 euro. Die heb ik uiteraard geweigerd. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor de ombouw geleverd wordt. En of ze mijn telefoonnummer inmiddels hebben gevonden.
1 tip: stap deze winkel nooit binnen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Luxebedden.nl / Swiss sense - klantvriendelijkheid bestaat niet
Re: Luxebedden.nl / Swiss sense - klantvriendelijkheid bestaat niet
Tsja, je kunt pech hebben. Ik heb bij Swiss Sense besteld en het bed was een paar weken eerder dan aangegeven beschikbaar. Inmiddels 1,5 jaar in gebruik en zou het nooit meer willen missen.
Overigens, de reden dat dit zo lang duurt: Frames worden op bestelling gemaakt in China. Dus pas als de container vol is gaat ook jouw frame weer mee naar Nederland. Doe je niets aan helaas. Vrees ook dat je weinig meer compensatie kan verwachten dan wat ze nu bieden.
Overigens, de reden dat dit zo lang duurt: Frames worden op bestelling gemaakt in China. Dus pas als de container vol is gaat ook jouw frame weer mee naar Nederland. Doe je niets aan helaas. Vrees ook dat je weinig meer compensatie kan verwachten dan wat ze nu bieden.
Re: Luxebedden.nl / Swiss sense - klantvriendelijkheid bestaat niet
Ik snap best dat het allemaal onderhevig is aan allerlei factoren, maar het stoort mij enorm dat men niet de moeite neemt om even de telefoon te pakken om hun klanten die een heleboel geld hebben betaald, op de hoogte te houden.
Met de instelling doe je niets aan kom je nergens en blijven deze bedrijven op deze manier werken.
Met de instelling doe je niets aan kom je nergens en blijven deze bedrijven op deze manier werken.
Re: Luxebedden.nl / Swiss sense - klantvriendelijkheid bestaat niet
Bedankt voor dit verhaal, voor mij dus geen Swiss Sense.
Re: Luxebedden.nl / Swiss sense - klantvriendelijkheid bestaat niet
Inderdaad, er kan iets mis gaan,maar laat het wel weten.
Zeer slechte organisatie.
Zeer slechte organisatie.
Re: Luxebedden.nl / Swiss sense - klantvriendelijkheid bestaat niet
Verrassing! Vandaag 6 november wordt ein-de-lijk de ombouw geleverd. Maarrrr Swiss sense zou swiss sense niet zijn als ze niet een klein foutje gemaakt hebben... ze hebben alleen de zijkanten bij zich. Ja sorry we dachten dat het hoofd- en voeteneind hier nog wel zouden staan..!
Man man man, wat een enorm waardeloos bedrijf. Communicatie met de klant lukt niet, maar intern kennelijk ook niet. Ik wordt nu binnen een paar dagen gebeld met een oplossing (waarschijnlijk nieuwe ombouw bestellen levertijd ca. 9 weken). Binnen een paar dagen? Ik verwacht eigenlijk binnen een uur iemand aan de lijn die enorm zijn excuses aanbied en alle mogelijke manieren aangrijpt om mij tevreden te houden (niet dat dit mogelijk is maar toch).
Waar-de-loos.
Man man man, wat een enorm waardeloos bedrijf. Communicatie met de klant lukt niet, maar intern kennelijk ook niet. Ik wordt nu binnen een paar dagen gebeld met een oplossing (waarschijnlijk nieuwe ombouw bestellen levertijd ca. 9 weken). Binnen een paar dagen? Ik verwacht eigenlijk binnen een uur iemand aan de lijn die enorm zijn excuses aanbied en alle mogelijke manieren aangrijpt om mij tevreden te houden (niet dat dit mogelijk is maar toch).
Waar-de-loos.