LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meubelconcurrent Eindhoven
Meubelconcurrent Eindhoven
Ik wil u graag waarschuwen voor de Meubelconcurrent in Eindhoven.
Begin 2010 heb ik een volledig interieur gekocht bij deze zaak. Levering duurde lang en onderdelen waren beschadigd. De meubels werden pas na betaling uit de vrachtwagen gehaald zodat controle vooraf niet mogelijk was. Nadat eerst de verkeerde onderdelen besteld waren konden twee weken geleden eindelijk de vervangende onderdelen geleverd worden.
Na tot twee keer toe de belofte te krijgen dat de onderdelen afgemonteerd zouden worden blijk ik dat bij het plannen van de afspraak toch zelf te moeten doen, omdat de meubels in eerste instantie ook niet gemonteerd waren geleverd. Verder moeten de meubels vantevoren (dus voordat de vervangende onderdelen
gecontroleerd kunnen worden) gedemonteerd zijn.
Chauffeurs komen de afspraak niet na om voor 5 uur te komen en een uur vantevoren te bellen. Chauffeur is de flauwste niet en belooft wat later nogmaals te komen, maar hij krijgt van de Meubelconcurrent geen toestemming terug te komen omdat de meubels nog niet gedemonteerd waren (logisch, hij had geen uur
vantevoren gebeld). Dit hoor ik achteraf, ik krijg geen bericht dat mijn afspraak niet doorgaat.
Ondanks het feit dat de eerste afspraak niet doorgaat vanwege het vergeten te bellen van de chauffeur moet ik voor de tweede aflevering betalen. Dat doe ik niet, ik ga de rechtsbijstand inschakelen.
Verder heeft de bezorger een kras van drie meter lang getrokken over mijn pasgerenoveerde eiken vloer. Hier wordt door de Meubelconcurrent niets mee gedaan, steeds als ik bel is degene die erover gaat niet aanwezig en teruggebeld wordt ik ook niet.
Mensen, koopt u alstublieft niets bij deze zaak. De meubels zijn goedkope troep die als dure-meubels-met-korting verkocht worden. Voor wat betreft de afhandeling van service-issues geldt een waar ontmoedigingsbeleid. Afspraken die telefonisch gemaakt worden zijn niets waard ("bewijst u maar dat mijn personeel dit gezegd heeft", op email wordt niet gereageerd ondanks het feit dat de Meubelconcurrent verzoekt gegevens per email aan te leveren en verzekeringsissues worden volledig genegeerd. Goedkope meubels kunt u veel beter bij Leen Bakker of IKEA kopen.
Mvg
M van Dinter
Begin 2010 heb ik een volledig interieur gekocht bij deze zaak. Levering duurde lang en onderdelen waren beschadigd. De meubels werden pas na betaling uit de vrachtwagen gehaald zodat controle vooraf niet mogelijk was. Nadat eerst de verkeerde onderdelen besteld waren konden twee weken geleden eindelijk de vervangende onderdelen geleverd worden.
Na tot twee keer toe de belofte te krijgen dat de onderdelen afgemonteerd zouden worden blijk ik dat bij het plannen van de afspraak toch zelf te moeten doen, omdat de meubels in eerste instantie ook niet gemonteerd waren geleverd. Verder moeten de meubels vantevoren (dus voordat de vervangende onderdelen
gecontroleerd kunnen worden) gedemonteerd zijn.
Chauffeurs komen de afspraak niet na om voor 5 uur te komen en een uur vantevoren te bellen. Chauffeur is de flauwste niet en belooft wat later nogmaals te komen, maar hij krijgt van de Meubelconcurrent geen toestemming terug te komen omdat de meubels nog niet gedemonteerd waren (logisch, hij had geen uur
vantevoren gebeld). Dit hoor ik achteraf, ik krijg geen bericht dat mijn afspraak niet doorgaat.
Ondanks het feit dat de eerste afspraak niet doorgaat vanwege het vergeten te bellen van de chauffeur moet ik voor de tweede aflevering betalen. Dat doe ik niet, ik ga de rechtsbijstand inschakelen.
Verder heeft de bezorger een kras van drie meter lang getrokken over mijn pasgerenoveerde eiken vloer. Hier wordt door de Meubelconcurrent niets mee gedaan, steeds als ik bel is degene die erover gaat niet aanwezig en teruggebeld wordt ik ook niet.
Mensen, koopt u alstublieft niets bij deze zaak. De meubels zijn goedkope troep die als dure-meubels-met-korting verkocht worden. Voor wat betreft de afhandeling van service-issues geldt een waar ontmoedigingsbeleid. Afspraken die telefonisch gemaakt worden zijn niets waard ("bewijst u maar dat mijn personeel dit gezegd heeft", op email wordt niet gereageerd ondanks het feit dat de Meubelconcurrent verzoekt gegevens per email aan te leveren en verzekeringsissues worden volledig genegeerd. Goedkope meubels kunt u veel beter bij Leen Bakker of IKEA kopen.
Mvg
M van Dinter
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Ik wil hier ook even graag reageren.
Heb een bankstel besteld en ben gewend dat de verpakking mee terug genomen wordt.
De chauffeurs zijn het zelfs met me eens en rijden blijkbaar voor meerdere leveranciers. Bij andere leveranciers is het volgens hun ook gebruikelijk dat het verpakkingsmateriaal mee terug genomen wordt, bij wijze van service.
Dan ga je bellen met het verzoek of het materiaal mee terug kan, krijg je een bijzonder onklantvriendelijk persoon aan de lijn die snauwt en alleen schermt met : "Dat is normaal" "Zo zijn de regels" ze zet je nog even in de wacht om te doen overkomen of er overleg gepleegd wordt, maar die berg rommel blijf je mooi mee zitten.
Dus de meubelconcurrent doet slechts wat hij moet doen: leveren, maar van service en klantvriendelijkheid is helaas geen sprake.
Heb een bankstel besteld en ben gewend dat de verpakking mee terug genomen wordt.
De chauffeurs zijn het zelfs met me eens en rijden blijkbaar voor meerdere leveranciers. Bij andere leveranciers is het volgens hun ook gebruikelijk dat het verpakkingsmateriaal mee terug genomen wordt, bij wijze van service.
Dan ga je bellen met het verzoek of het materiaal mee terug kan, krijg je een bijzonder onklantvriendelijk persoon aan de lijn die snauwt en alleen schermt met : "Dat is normaal" "Zo zijn de regels" ze zet je nog even in de wacht om te doen overkomen of er overleg gepleegd wordt, maar die berg rommel blijf je mooi mee zitten.
Dus de meubelconcurrent doet slechts wat hij moet doen: leveren, maar van service en klantvriendelijkheid is helaas geen sprake.
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
De klacht van de topic starter begrijp ik, zeer onvriendelijk. Maar dit gaat nergens over. Wat verwacht je van een winkel met de naam meubelconcurrent? Als je graag een kop koffie wil, een bloemetje, dat ze de meubels in elkaar zetten en de rotzooi meenemen moet je toch echt naar een winkel in het hogere segment.JdM1977 schreef:Ik wil hier ook even graag reageren.
Heb een bankstel besteld en ben gewend dat de verpakking mee terug genomen wordt.
De chauffeurs zijn het zelfs met me eens en rijden blijkbaar voor meerdere leveranciers. Bij andere leveranciers is het volgens hun ook gebruikelijk dat het verpakkingsmateriaal mee terug genomen wordt, bij wijze van service.
Dan ga je bellen met het verzoek of het materiaal mee terug kan, krijg je een bijzonder onklantvriendelijk persoon aan de lijn die snauwt en alleen schermt met : "Dat is normaal" "Zo zijn de regels" ze zet je nog even in de wacht om te doen overkomen of er overleg gepleegd wordt, maar die berg rommel blijf je mooi mee zitten.
Dus de meubelconcurrent doet slechts wat hij moet doen: leveren, maar van service en klantvriendelijkheid is helaas geen sprake.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 okt 2010 17:48
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Beste Allemaal,
Ik heb vorig jaar een complete woonkamer gekocht bij de Meubelconcurrent..en ben dik tevreden....Klantvriendelijk/goed service/en natuurlijk kwaliteit...on topic: verpakking laten ze idd achter/ik dank dat alle meubelzaken dat hebben..
Groet,
Hendrik-Jan Aalbers
Ik heb vorig jaar een complete woonkamer gekocht bij de Meubelconcurrent..en ben dik tevreden....Klantvriendelijk/goed service/en natuurlijk kwaliteit...on topic: verpakking laten ze idd achter/ik dank dat alle meubelzaken dat hebben..
Groet,
Hendrik-Jan Aalbers
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Beste SOB_Meubelconcurrent,
Ik heb je andere onderwerp gelezen. Uiteindelijk is het bij mij ook nooit meer goedgekomen. Ik heb mijn meubels nooit gerepareerd gekregen en heb een document moeten ondertekenen dat ik zou afzien van alle service, anders gingen ze stappen ondernemen om bezorgkosten te vorderen, dit omdat ik niet thuis was (omdat zij te laat gebeld hadden volgens de afspraak nota bene!) en omdat ik het gewaagd had de rechtbijstand in te schakelen. Normaal gesproken zou ik zoiets niet tekenen maar nadat je telefonisch door de "directeur" (als hij dat echt was) meerdere keren medegedeeld wordt dat hij mijn "soort wel kent" en dat hij "weet waar ik woon" dan wil je er gewoon vanaf. Het lijken me echt een stel criminelen en ik ga geen risico lopen met een klein kind thuis.
Groet en sterkte,
Leopardo
Ik heb je andere onderwerp gelezen. Uiteindelijk is het bij mij ook nooit meer goedgekomen. Ik heb mijn meubels nooit gerepareerd gekregen en heb een document moeten ondertekenen dat ik zou afzien van alle service, anders gingen ze stappen ondernemen om bezorgkosten te vorderen, dit omdat ik niet thuis was (omdat zij te laat gebeld hadden volgens de afspraak nota bene!) en omdat ik het gewaagd had de rechtbijstand in te schakelen. Normaal gesproken zou ik zoiets niet tekenen maar nadat je telefonisch door de "directeur" (als hij dat echt was) meerdere keren medegedeeld wordt dat hij mijn "soort wel kent" en dat hij "weet waar ik woon" dan wil je er gewoon vanaf. Het lijken me echt een stel criminelen en ik ga geen risico lopen met een klein kind thuis.
Groet en sterkte,
Leopardo
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 24 aug 2011 17:53
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Het veelvuldig of overdreven gebruik van meerdere hoofdletters (het zogenoemde 'schreeuwen') is niet toegestaan, evenals het overdreven gebruik van vet, cursief en smileys.
Het veelvuldig of overdreven gebruik van meerdere hoofdletters (het zogenoemde 'schreeuwen') is niet toegestaan, evenals het overdreven gebruik van vet, cursief en smileys.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 sep 2011 23:03
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Hallo,
Ik lees veel over de Meubelconcurrent over het niet meenemen van het verpakkingsmateriaal. Ook over beschadigende meubels.
Ik lees alleen niet wat mensen vinden van de kwaliteit van de meubels. Ik heb zelf namelijk een tafel met RVS poten en een onbehandeld blad gezien. Ik sta op punt van koop. Toen las ik jullie berichten en begin ik te twijfelen.
Mijn vraag is: wat ik jullie ervaring van de kwaliteit van de meubels en met name een tafel?
mvg Barbara
Ik lees veel over de Meubelconcurrent over het niet meenemen van het verpakkingsmateriaal. Ook over beschadigende meubels.
Ik lees alleen niet wat mensen vinden van de kwaliteit van de meubels. Ik heb zelf namelijk een tafel met RVS poten en een onbehandeld blad gezien. Ik sta op punt van koop. Toen las ik jullie berichten en begin ik te twijfelen.
Mijn vraag is: wat ik jullie ervaring van de kwaliteit van de meubels en met name een tafel?
mvg Barbara
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 sep 2011 23:03
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Hallo,
Vandaag ben ik bij De Meubelconcurrent geweest in Bussum. Blijkt dit een heel andere winkel te zijn dan waar het hier op deze site over gaat. De winkel (http://www.demeubelconcurrent.nl) is een prima winkel. Geen dump, vriendelijke benadering en behulpzaam!
Zeker de moeite waar om kwaliteit houten tafels en stoelen te betellen.
met groet, Barbara
Amsterdam
Vandaag ben ik bij De Meubelconcurrent geweest in Bussum. Blijkt dit een heel andere winkel te zijn dan waar het hier op deze site over gaat. De winkel (http://www.demeubelconcurrent.nl) is een prima winkel. Geen dump, vriendelijke benadering en behulpzaam!
Zeker de moeite waar om kwaliteit houten tafels en stoelen te betellen.
met groet, Barbara
Amsterdam
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Meubelconcurrent zeker een afrader. Vanaf het begin alleen maar problemen gehad met ze. Valse beloftes en gelieg.. Dat is waar de meubelconcurrent voor staat.. Heb daar m'n meubels besteld, konden zich niet aan de levertijd houden waardoor ik 1 maand later pas de meubels heb ontvangen. Helaas heb ik niet alles ontvangen, mijn dressoir daarentegen heb ik tot vandaag op moeten wachten, om precies te zijn heeft dat dus een half jaar geduurd! Ik heb tig telefoontjes gepleegd en elke keer kreeg ik de melding, volgende week of over 2 weken wordt je dressoir geleverd.. Uiteindelijk dus geen 1 of 2 weken, maar 6 maanden.. Geduldig ben ik dus zeer zeker geweest.. Heb gevraagd om enige compensatie, krijg je te horen, we kunnen u als 'vergeef me presentje' 10 % korting aanbieden.. (wat?!?) Heb ik eindelijk een besluit genomen om te annuleren en mijn geld terug te vragen, want dat had ik natuurlijk al betaald, krijg ik nog geen dag later een telefoontje dat mijn dressoir binnen is.. Is dat niet vreemd? Dus toch maar besloten om mijn dressoir te nemen, krijg ik nog even te horen dat ik geen spiegel besteld zou hebben?! 1000% zeker heb ik die spiegel besteld bij Hasan, maar helaas ik kreeg vandaag alleen mn dressoir,Spiegel kan ik evt. bestellen/ kopen?!?!.... Mijn salontafel die ik had gekocht was te groot, dus daar had ik niets aan, nog compleet nieuw in doos gevraagd of ik deze kan retourneren, maar dat mocht niet.. gekocht is gekocht.. Kortom ik ben dus diep teleurgesteld.. Hoor alleen maar slechte ervaringen van vrienden/collega's die daar ook een aanschaf hebben gedaan.. Bij de meeste bedrijven krijg je te horen dat de klant koning is, maar bij dit bedrijf wordt je net zo behandeld als oud vuil.
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Ik zal ook nooit meer iets kopen bij de MEUBELCONCURRENT en ik heb ook iedereen in mijn kennissen en vriendenkring afgeraden om daar te kopen.Wij hebben afgelopen jaar daar ook een geheel nieuw interieur gekocht.De eetkamer stoelen en de bank moesten besteld worden en de tafels, kasten en t.v.meubel was het laatste stel wat in de showroom stond.Toch hebben we daar 3 maanden op moeten wachten i.p.v. 6 weken.Toen we het thuis bezorgd kregen zaten er ook overal krasjes op,bij de eettafel en salontafel waren kleine stukjes uit en op het t.v. meubel zat een andere kleur handvat.In het dressoir zaten geen legplanken,die stonden in het magazijn,vertelde ze.Toen ik daarover belde naar Meubelconcurrent Eindhoven (daar zit schijnbaar het hoofdkantoor) kreeg ik een onfatsoenlijke man aan de telefoon met 'n flinke grote mond,die zei,die krasjes die overal opstonden daar had ik zelf maar op moeten letten en de legplanken waren er niet.Die kon hij bestellen ,maar dan moest ik ze wel betalen!! Ik zei,je koopt een kast toch kompleet en dan zou je later de legplanken nog erbij moeten kopen.Na heel veel bellen en heel vaak een grote mond te hebben gekregen kwam na 7 maanden, eindelijk het bankstel,nadat we boos op een zaterdag ons geld terug hebben ge-eist,toen kon het s'maandags opeens bezorgd worden.Nou,daar kwam zo'n lomperik aan,die bracht eerst 'n stoel(van het bankstel) binnen en zei tegen ons,65 plussers,je begint maar uit te pakken,dan breng ik dadelijk het volgende wel binnen. En hij ging staan wachten tot wij uitgepakt hadden,zo ging het ook met stoel 2 en met de bank.Nooit zal ik daar nog 1 voet binnen zetten.Alleen de telefoniste Miranda,dat is 'n hele vriendelijke vrouw,maar voor de rest allemaal blaffers. En service...0... Maar ze hebben je altijd te pakken,want je moet vooruit betalen.
-
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Dit verhaal slaat natuurlijk helemaal nergens op, u koopt nieuwe meubelen en een gedeelte komt uit de showroom wat u duidelijk is verteld en nu klagen over krasjes, handvaten en schappen?! Beter opletten wanneer je het showmodel koopt!!!!!!!!!!!!!! En niet Meubelconcurrent aan de schandpaal nagelen.....cieta schreef:Ik zal ook nooit meer iets kopen bij de MEUBELCONCURRENT en ik heb ook iedereen in mijn kennissen en vriendenkring afgeraden om daar te kopen.Wij hebben afgelopen jaar daar ook een geheel nieuw interieur gekocht.De eetkamer stoelen en de bank moesten besteld worden en de tafels, kasten en t.v.meubel was het laatste stel wat in de showroom stond.Toch hebben we daar 3 maanden op moeten wachten i.p.v. 6 weken.Toen we het thuis bezorgd kregen zaten er ook overal krasjes op,bij de eettafel en salontafel waren kleine stukjes uit en op het t.v. meubel zat een andere kleur handvat.In het dressoir zaten geen legplanken,die stonden in het magazijn,vertelde ze.Toen ik daarover belde naar Meubelconcurrent Eindhoven (daar zit schijnbaar het hoofdkantoor) kreeg ik een onfatsoenlijke man aan de telefoon met 'n flinke grote mond,die zei,die krasjes die overal opstonden daar had ik zelf maar op moeten letten en de legplanken waren er niet.Die kon hij bestellen ,maar dan moest ik ze wel betalen!! Ik zei,je koopt een kast toch kompleet en dan zou je later de legplanken nog erbij moeten kopen.Na heel veel bellen en heel vaak een grote mond te hebben gekregen kwam na 7 maanden, eindelijk het bankstel,nadat we boos op een zaterdag ons geld terug hebben ge-eist,toen kon het s'maandags opeens bezorgd worden.Nou,daar kwam zo'n lomperik aan,die bracht eerst 'n stoel(van het bankstel) binnen en zei tegen ons,65 plussers,je begint maar uit te pakken,dan breng ik dadelijk het volgende wel binnen. En hij ging staan wachten tot wij uitgepakt hadden,zo ging het ook met stoel 2 en met de bank.Nooit zal ik daar nog 1 voet binnen zetten.Alleen de telefoniste Miranda,dat is 'n hele vriendelijke vrouw,maar voor de rest allemaal blaffers. En service...0... Maar ze hebben je altijd te pakken,want je moet vooruit betalen.
Het verhaal van de bezorger lijkt me erg overtrokken, er zou iets gezegd kunnen zijn door deze wat u niet aanstond maat de tekst 65plusser ga zelf uitpakken....die kan ik niet eens verzinnen en tegen een klant uistpreken..
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Om nog even een toevoeging te doen op mijnn bovenstaande klacht; ik had die dag ofwel 14 maart dus mijn dressoir ontvangen, echter toen ik hem uit ging pakken ( want in elkaar zetten werd niet gedaan) zat mijn dressoir vol met krassen/deuken en stukken waar overheen geverfd was! Ik heb toen contact gehad met meubelconcurrent en moest via mail een klacht indienen.. Het dressoir wat hier ligt wilden ze niet ophalen tot de klacht was opgelost? Meerdere mails gestuurd maar kreeg een fatsoenlijk antwoord.. Vandaag gebeld en ze komen morgen het dressoir eindelijk weer ophalen.. Toen ik vroeg wanneer ik een nieuw dressoir krijg of mijn geld terug krijg krijg ik de melding dat het nOg wel weken kan gaan duren.. Heb aangegeven dat ik wil annuleren en mijn geld terug wil, maar dat kan niet? Zij hebben het recht om een nieuwe te leveren..? Eerst een halfjaar moeten wachten en nu weer weken wachten????????
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Dit verhaal slaat natuurlijk helemaal nergens op, u koopt nieuwe meubelen en een gedeelte komt uit de showroom wat u duidelijk is verteld en nu klagen over krasjes, handvaten en schappen?! Beter opletten wanneer je het showmodel koopt!!!!!!!!!!!!!! En niet Meubelconcurrent aan de schandpaal nagelen.....
Het verhaal van de bezorger lijkt me erg overtrokken, er zou iets gezegd kunnen zijn door deze wat u niet aanstond maat de tekst 65plusser ga zelf uitpakken....die kan ik niet eens verzinnen en tegen een klant uistpreken..
Nou Suzanne,(werk jij soms bij de meubelconcurrent) je denkt toch niet dat ik hier een fantasie verhaal ga neerzetten.Die bezorger was volgens ons dezelfde man(met een buitenlands accent)die wij 'n paar keer aan de telefoon hebben gehad.En ik denk, dat hij zo deed,omdat wij die zaterdag hebben gezegd, dat als s'maandags het bankstel niet zou worden bezorgd,wij s'maandags onze aanbetaling kwamen terug halen.En s'maandags bezorgen hun normaal niet,dus hij heeft misschien zijn vrije dag misgelopen.En hij zei niet,ga zelf uitpakken,maar,je begint maar uit te pakken!Wij hebben wel gezegd,toen alles binnen stond, dat hij moest blijven wachten tot we alles hadden uitgepakt.
Het verhaal van de bezorger lijkt me erg overtrokken, er zou iets gezegd kunnen zijn door deze wat u niet aanstond maat de tekst 65plusser ga zelf uitpakken....die kan ik niet eens verzinnen en tegen een klant uistpreken..
Nou Suzanne,(werk jij soms bij de meubelconcurrent) je denkt toch niet dat ik hier een fantasie verhaal ga neerzetten.Die bezorger was volgens ons dezelfde man(met een buitenlands accent)die wij 'n paar keer aan de telefoon hebben gehad.En ik denk, dat hij zo deed,omdat wij die zaterdag hebben gezegd, dat als s'maandags het bankstel niet zou worden bezorgd,wij s'maandags onze aanbetaling kwamen terug halen.En s'maandags bezorgen hun normaal niet,dus hij heeft misschien zijn vrije dag misgelopen.En hij zei niet,ga zelf uitpakken,maar,je begint maar uit te pakken!Wij hebben wel gezegd,toen alles binnen stond, dat hij moest blijven wachten tot we alles hadden uitgepakt.
-
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Ja ik werk daar en bij keukenconcurrent, keukenkampioen heb een eigen meubelfabriek enz enz.....cieta schreef:Dit verhaal slaat natuurlijk helemaal nergens op, u koopt nieuwe meubelen en een gedeelte komt uit de showroom wat u duidelijk is verteld en nu klagen over krasjes, handvaten en schappen?! Beter opletten wanneer je het showmodel koopt!!!!!!!!!!!!!! En niet Meubelconcurrent aan de schandpaal nagelen.....
Het verhaal van de bezorger lijkt me erg overtrokken, er zou iets gezegd kunnen zijn door deze wat u niet aanstond maat de tekst 65plusser ga zelf uitpakken....die kan ik niet eens verzinnen en tegen een klant uistpreken..
Nou Suzanne,(werk jij soms bij de meubelconcurrent) je denkt toch niet dat ik hier een fantasie verhaal ga neerzetten.Die bezorger was volgens ons dezelfde man(met een buitenlands accent)die wij 'n paar keer aan de telefoon hebben gehad.En ik denk, dat hij zo deed,omdat wij die zaterdag hebben gezegd, dat als s'maandags het bankstel niet zou worden bezorgd,wij s'maandags onze aanbetaling kwamen terug halen.En s'maandags bezorgen hun normaal niet,dus hij heeft misschien zijn vrije dag misgelopen.En hij zei niet,ga zelf uitpakken,maar,je begint maar uit te pakken!Wij hebben wel gezegd,toen alles binnen stond, dat hij moest blijven wachten tot we alles hadden uitgepakt.
-
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
cieta schreef:Dit verhaal slaat natuurlijk helemaal nergens op, u koopt nieuwe meubelen en een gedeelte komt uit de showroom wat u duidelijk is verteld en nu klagen over krasjes, handvaten en schappen?! Beter opletten wanneer je het showmodel koopt!!!!!!!!!!!!!! En niet Meubelconcurrent aan de schandpaal nagelen.....
Het verhaal van de bezorger lijkt me erg overtrokken, er zou iets gezegd kunnen zijn door deze wat u niet aanstond maat de tekst 65plusser ga zelf uitpakken....die kan ik niet eens verzinnen en tegen een klant uistpreken..
Nou Suzanne,(werk jij soms bij de meubelconcurrent) je denkt toch niet dat ik hier een fantasie verhaal ga neerzetten.Die bezorger was volgens ons dezelfde man(met een buitenlands accent)die wij 'n paar keer aan de telefoon hebben gehad.En ik denk, dat hij zo deed,omdat wij die zaterdag hebben gezegd, dat als s'maandags het bankstel niet zou worden bezorgd,wij s'maandags onze aanbetaling kwamen terug halen.En s'maandags bezorgen hun normaal niet,dus hij heeft misschien zijn vrije dag misgelopen.En hij zei niet,ga zelf uitpakken,maar,je begint maar uit te pakken!Wij hebben wel gezegd,toen alles binnen stond, dat hij moest blijven wachten tot we alles hadden uitgepakt.
Nog een PSje: waarom uitpakken verwachten als er concurrent in de naam staat? Weinig uit willen geven en wel alles willen wat de gerenomeerde bedrijven voor je willen doen.....bedenk nou toch zelf eens dat dat niet kan!!! De prijs moet ergens vandaan komen neemt niet weg dat bezorger wel gewoon vriendelijk kan doen wat dat kost namelijk niks extra's
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Om welke Meubelconcurrent gaat het nu precies?
Laatst gewijzigd door Radar op 14 mei 2014 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige verwijzing verwijderd
Reden: Onnodige verwijzing verwijderd
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Bij deze wil ik graag mijn beklag doen over de Meubelconcurrent in Eindhoven. Normaal gesproken maak ik nooit gebruik van dit soort forums, maar dit keer wil ik het graag delen.
Vanmiddag ging ik met mijn moeder de sta-op stoel van mijn vader retourneren. Dit was al de 3e keer dat dat we deze stoel terugbrachten en de vorige keer was mijn moeder al zeer onbeschoft behandeld, vandaar dat ik deze keer meeging.
Toen we met de stoel binnenkwamen, bleek dat we de klachtenprodure niet hadden gevolgd door niet per e-mail naar de klantenservice aan te kondigen dat wij met de stoel naar de winkel zouden komen (point taken, dit hadden we kunnen weten). Nu we er toch waren met die stoel wilden we graag weten of we deze alsnog achter konden laten. Er werd ons direct door de baas aangegeven dat dit niet de bedoeling was en dat we de procedure moesten volgen. Dit was ons inmiddels duidelijk. Vervolgens vertelde hij ons dat we dit gewoon op de website konden vinden. Toen wij aangaven dat wij dit geen manier van doen vonden en de stoel niet weer mee naar huis wilden nemen, raakte hij al enigszins geagiteerd en bleef ons terechtwijzen en in discussie gaan. Hij gaf aan dat dit niet zijn verantwoordelijkheid was, dat wij de stoel immers gekocht hadden. Hij zei dat hij ook niets kon doen en dat we echt de klantenservice moesten hebben, hij was immers niet verantwoordelijK (terwijl hij wel de baas was daar). We lieten hem alle papieren zien en de e-mails die we eerder naar de klantenservice gestuurd hadden mbt de eerdere keren dat we klachten over de stoel hadden.
Ik zei dat ik zijn reactie onbeleefd en onprofessioneel vond en vroeg wat hij dan wel kon doen, nu we er toch waren met die stoel. (Uiteindelijk was hij toch in gebreke gebleven door tot driemaal toe een slechte kwaliteit stoel te verkopen). Hij werd nog bozer en ging nu helemaal in het defensief. Blijkbaar was hij al aan tutoyeren toe en hij werd nog brutaler. Hij weigerde de stoel aan te nemen en zei dat het ons probleem was. Ik word zelden boos, maar zo'n klantonvriendelijke winkelier heb ik nog nooit meegemaakt.
Hij bleef maar herhalen dat wij de klantenservice moesten mailen en we mochten ook niet ter plekke een bericht achterlaten. Toen hij het verbaal niet meer aankon, zei hij dat hij ons niet meer ging helpen en ons niet meer te woord wilde staan. Ik wilde een collega van hem aanspreken, maar dat mocht van hem ook niet. Mijn moeder wilde niet voor de 4e keer die stoel meenemen en zei dat ze 'm daar achter wilde laten. Dit was nog steeds "ons probleem" en we besloten om de winkel te verlaten.
Toen we buiten ons nog stonden te verbazen over deze behandeling, kwam hij naar buiten om ons weer op onze verantwoordelijheid te wijzen. Vervoglgens pakte hij zelfs de stoel en sleepte die naar buiten. "Wij hadden die toch gekocht!" Ik had al een filmpje gemaakt, maar helaas kon ik dit memorabele moment net niet vastleggen. Zonde om die stoel buiten te laten staan, dus maar weer in de auto geladen. Ondertussen bleef de baas maar dingen achter ons aan roepen, nog steeds zeer verontwaardigd.
Na dit schouwspel begon ik toch aan mezelf te twijfelen, hadden wij nu iets fout gedaan? Tot ik "meubelconcurrent eindhoven" googlede en de website van Radar als 2e in de lijst stond met meer klachten. Als ik vervolgens ook nog de zeer onbeleefde en brutale reacties daarop lees, wordt het duidelijk dat het niet aan ons ligt. Dat is ook in lijn met de agressieve manier van doen van deze man en verklaart zijn houding, hij zal wel vaker ontevreden klanten tegenkomen
Nu ik dit heb opgeschreven, brengt het enige rust, al heb ik het idee dat mijn geschreven woorden nog steeds niet aangeven hoe uitzonderlijk deze situatie was. Uiteindelijk ben je als consument helaas afhankelijk van de winkelier na een aankoop en moet je maar hopen dat je goed wordt behandeld. Na deze behandeling zullen wij in ieder geval nooit meer iets kopen bij deze winkel en wij raden eenieder af om dat te doen. Dat dit in het hedendaagse Nederland nog gebeurt..
Mvg,
M. Smulders
Vanmiddag ging ik met mijn moeder de sta-op stoel van mijn vader retourneren. Dit was al de 3e keer dat dat we deze stoel terugbrachten en de vorige keer was mijn moeder al zeer onbeschoft behandeld, vandaar dat ik deze keer meeging.
Toen we met de stoel binnenkwamen, bleek dat we de klachtenprodure niet hadden gevolgd door niet per e-mail naar de klantenservice aan te kondigen dat wij met de stoel naar de winkel zouden komen (point taken, dit hadden we kunnen weten). Nu we er toch waren met die stoel wilden we graag weten of we deze alsnog achter konden laten. Er werd ons direct door de baas aangegeven dat dit niet de bedoeling was en dat we de procedure moesten volgen. Dit was ons inmiddels duidelijk. Vervolgens vertelde hij ons dat we dit gewoon op de website konden vinden. Toen wij aangaven dat wij dit geen manier van doen vonden en de stoel niet weer mee naar huis wilden nemen, raakte hij al enigszins geagiteerd en bleef ons terechtwijzen en in discussie gaan. Hij gaf aan dat dit niet zijn verantwoordelijkheid was, dat wij de stoel immers gekocht hadden. Hij zei dat hij ook niets kon doen en dat we echt de klantenservice moesten hebben, hij was immers niet verantwoordelijK (terwijl hij wel de baas was daar). We lieten hem alle papieren zien en de e-mails die we eerder naar de klantenservice gestuurd hadden mbt de eerdere keren dat we klachten over de stoel hadden.
Ik zei dat ik zijn reactie onbeleefd en onprofessioneel vond en vroeg wat hij dan wel kon doen, nu we er toch waren met die stoel. (Uiteindelijk was hij toch in gebreke gebleven door tot driemaal toe een slechte kwaliteit stoel te verkopen). Hij werd nog bozer en ging nu helemaal in het defensief. Blijkbaar was hij al aan tutoyeren toe en hij werd nog brutaler. Hij weigerde de stoel aan te nemen en zei dat het ons probleem was. Ik word zelden boos, maar zo'n klantonvriendelijke winkelier heb ik nog nooit meegemaakt.
Hij bleef maar herhalen dat wij de klantenservice moesten mailen en we mochten ook niet ter plekke een bericht achterlaten. Toen hij het verbaal niet meer aankon, zei hij dat hij ons niet meer ging helpen en ons niet meer te woord wilde staan. Ik wilde een collega van hem aanspreken, maar dat mocht van hem ook niet. Mijn moeder wilde niet voor de 4e keer die stoel meenemen en zei dat ze 'm daar achter wilde laten. Dit was nog steeds "ons probleem" en we besloten om de winkel te verlaten.
Toen we buiten ons nog stonden te verbazen over deze behandeling, kwam hij naar buiten om ons weer op onze verantwoordelijheid te wijzen. Vervoglgens pakte hij zelfs de stoel en sleepte die naar buiten. "Wij hadden die toch gekocht!" Ik had al een filmpje gemaakt, maar helaas kon ik dit memorabele moment net niet vastleggen. Zonde om die stoel buiten te laten staan, dus maar weer in de auto geladen. Ondertussen bleef de baas maar dingen achter ons aan roepen, nog steeds zeer verontwaardigd.
Na dit schouwspel begon ik toch aan mezelf te twijfelen, hadden wij nu iets fout gedaan? Tot ik "meubelconcurrent eindhoven" googlede en de website van Radar als 2e in de lijst stond met meer klachten. Als ik vervolgens ook nog de zeer onbeleefde en brutale reacties daarop lees, wordt het duidelijk dat het niet aan ons ligt. Dat is ook in lijn met de agressieve manier van doen van deze man en verklaart zijn houding, hij zal wel vaker ontevreden klanten tegenkomen
Nu ik dit heb opgeschreven, brengt het enige rust, al heb ik het idee dat mijn geschreven woorden nog steeds niet aangeven hoe uitzonderlijk deze situatie was. Uiteindelijk ben je als consument helaas afhankelijk van de winkelier na een aankoop en moet je maar hopen dat je goed wordt behandeld. Na deze behandeling zullen wij in ieder geval nooit meer iets kopen bij deze winkel en wij raden eenieder af om dat te doen. Dat dit in het hedendaagse Nederland nog gebeurt..
Mvg,
M. Smulders
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Wel vreemd dat u met geen woord rept over de reden waarom u terug ging.Mrtsmldrs schreef:Bij deze wil ik graag mijn beklag doen over de Meubelconcurrent in Eindhoven. Normaal gesproken maak ik nooit gebruik van dit soort forums, maar dit keer wil ik het graag delen.
Vanmiddag ging ik met mijn moeder de sta-op stoel van mijn vader retourneren. Dit was al de 3e keer dat dat we deze stoel terugbrachten en de vorige keer was mijn moeder al zeer onbeschoft behandeld, vandaar dat ik deze keer meeging.
Toen we met de stoel binnenkwamen, bleek dat we de klachtenprodure niet hadden gevolgd door niet per e-mail naar de klantenservice aan te kondigen dat wij met de stoel naar de winkel zouden komen (point taken, dit hadden we kunnen weten). Nu we er toch waren met die stoel wilden we graag weten of we deze alsnog achter konden laten. Er werd ons direct door de baas aangegeven dat dit niet de bedoeling was en dat we de procedure moesten volgen. Dit was ons inmiddels duidelijk. Vervolgens vertelde hij ons dat we dit gewoon op de website konden vinden. Toen wij aangaven dat wij dit geen manier van doen vonden en de stoel niet weer mee naar huis wilden nemen, raakte hij al enigszins geagiteerd en bleef ons terechtwijzen en in discussie gaan. Hij gaf aan dat dit niet zijn verantwoordelijkheid was, dat wij de stoel immers gekocht hadden. Hij zei dat hij ook niets kon doen en dat we echt de klantenservice moesten hebben, hij was immers niet verantwoordelijK (terwijl hij wel de baas was daar). We lieten hem alle papieren zien en de e-mails die we eerder naar de klantenservice gestuurd hadden mbt de eerdere keren dat we klachten over de stoel hadden.
Ik zei dat ik zijn reactie onbeleefd en onprofessioneel vond en vroeg wat hij dan wel kon doen, nu we er toch waren met die stoel. (Uiteindelijk was hij toch in gebreke gebleven door tot driemaal toe een slechte kwaliteit stoel te verkopen). Hij werd nog bozer en ging nu helemaal in het defensief. Blijkbaar was hij al aan tutoyeren toe en hij werd nog brutaler. Hij weigerde de stoel aan te nemen en zei dat het ons probleem was. Ik word zelden boos, maar zo'n klantonvriendelijke winkelier heb ik nog nooit meegemaakt.
Hij bleef maar herhalen dat wij de klantenservice moesten mailen en we mochten ook niet ter plekke een bericht achterlaten. Toen hij het verbaal niet meer aankon, zei hij dat hij ons niet meer ging helpen en ons niet meer te woord wilde staan. Ik wilde een collega van hem aanspreken, maar dat mocht van hem ook niet. Mijn moeder wilde niet voor de 4e keer die stoel meenemen en zei dat ze 'm daar achter wilde laten. Dit was nog steeds "ons probleem" en we besloten om de winkel te verlaten.
Toen we buiten ons nog stonden te verbazen over deze behandeling, kwam hij naar buiten om ons weer op onze verantwoordelijheid te wijzen. Vervoglgens pakte hij zelfs de stoel en sleepte die naar buiten. "Wij hadden die toch gekocht!" Ik had al een filmpje gemaakt, maar helaas kon ik dit memorabele moment net niet vastleggen. Zonde om die stoel buiten te laten staan, dus maar weer in de auto geladen. Ondertussen bleef de baas maar dingen achter ons aan roepen, nog steeds zeer verontwaardigd.
Na dit schouwspel begon ik toch aan mezelf te twijfelen, hadden wij nu iets fout gedaan? Tot ik "meubelconcurrent eindhoven" googlede en de website van Radar als 2e in de lijst stond met meer klachten. Als ik vervolgens ook nog de zeer onbeleefde en brutale reacties daarop lees, wordt het duidelijk dat het niet aan ons ligt. Dat is ook in lijn met de agressieve manier van doen van deze man en verklaart zijn houding, hij zal wel vaker ontevreden klanten tegenkomen
Nu ik dit heb opgeschreven, brengt het enige rust, al heb ik het idee dat mijn geschreven woorden nog steeds niet aangeven hoe uitzonderlijk deze situatie was. Uiteindelijk ben je als consument helaas afhankelijk van de winkelier na een aankoop en moet je maar hopen dat je goed wordt behandeld. Na deze behandeling zullen wij in ieder geval nooit meer iets kopen bij deze winkel en wij raden eenieder af om dat te doen. Dat dit in het hedendaagse Nederland nog gebeurt..
Mvg,
M. Smulders
Heeft u wellicht een miskoop gedaan en wilde u de winkel gewoon voor het blok zetten ?
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Bedankt voor deze toevoeging. Ter toelichting:
In 14 maanden hebben wij deze stoel nu driemaal teruggebracht omdat deze het niet deed terwijl ie volledig was aangesloten. Tot tweemaal toe is ie dus "gerepareerd", hebben we 'm opgehaald en vervolgens werkte ie weer niet.
Ik hoop dat het verhaal hiermee volledig is.
Groeten,
M. Smulders
In 14 maanden hebben wij deze stoel nu driemaal teruggebracht omdat deze het niet deed terwijl ie volledig was aangesloten. Tot tweemaal toe is ie dus "gerepareerd", hebben we 'm opgehaald en vervolgens werkte ie weer niet.
Ik hoop dat het verhaal hiermee volledig is.
Groeten,
M. Smulders
Re: Meubelconcurrent Eindhoven
Hoi ,ik sta op het punt om in eindhoven meubels te gaan kopen ,kan iemand mij vertellen over de kwaliteit van deze meubels