LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jacqoost
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2011 20:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jacqoost »

heb een factuur gekregen met de behandeling erop.binnen gebracht,uitgepakt,bekeken en toen pas betaald.contant want pinnen kan niet meer.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

jacqoost schreef:heb een factuur gekregen met de behandeling erop.binnen gebracht,uitgepakt,bekeken en toen pas betaald.contant want pinnen kan niet meer.
netjes! Vraag me wel af waarom iedereen moet betalen voordat het binnen wordt gebracht en jij niet ;)

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

nee hoor wij ook niet , daar doen ze helemaal niet moeilijk over.

ex werknemer
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2011 01:01

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ex werknemer »

fijn om te horen dat je jaren heb gevreten van die meubels
mag ik even aan herinderen dat ik daar hard voor heb gewerkt
en recht heb op mijn geld heb nog nooit iemand belazerd
maar heb nog wel 165 uren overwerk te goed en pensioen die wel is af gehouden
en nooit is betaald dus eerlijkheid en hard werken levert dus niets op behalve veel elenden
hoop echt dat iedereen krijgt waar hij recht op heeft maar geef weinig kans
want ze gaan over lijken voor eigen gewin

misscali
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door misscali »

hallo samantha

ik w8 nog op mijn brief, zijn er nog mensen die vandaag spullen geleverd hebben gekregen??

unsal
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011 12:01

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door unsal »

Ik wil graag hier even melden dat ik mijn bestelling al binnen heb,ik ben woensdag gebeld door MM voor de leveringsdatum,zou mijn bankstel gisteren geleverd worden..Netjes!!Ze zijn precies op tijd geleverd en ben netjes geholpen..Kwaliteit van bankstel is ook goed.Mijn bestelling was van oktober.
Inderdaad kon je niet pinnen,moest ik contant betalen..
Bedankt MM medewerkers en ik hoop dat iedereen gauw geholpen kan worden..

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Einde oefening (zoals al was verwacht):

Geachte klant,

Op moment van schrijven zijn wij helaas nog steeds in afwachting van de uitkomst van het onder van de FIOD en de Belastingdienst. Gedurende dit onderzoek zijn wij nog in beperkte mate actief om alle bestelde goederen uit te leveren.

Zoals u wellicht reeds vernomen heeft, heeft de Belastingdienst besloten om alle voorraad, aanwezig in onze panden, te veilen. Wij hebben daarop een verzoek ingediend bij de Belastingdienst om deze goederen zelf aan onze klanten uit te leveren, in plaats van ze te laten veilen. De Belastingdienst komt op dit verzoek terug, maar heeft wel reeds aangegeven dat zij enkel de vrije voorraad en het inventaris zullen veilen. De klantvoorraad valt hier dus niet onder.

Inmiddels is bekend geworden dat Meubelmarkten niet meer open zal gaan voor nieuwe klanten. Wij zullen enkel de lopende orders uitleveren en vervolgens de bedrijfsvoering definitief staken.

Alle klanten die nog een lopende order in onze portefeuille hebben, hebben de afgelopen weken een brief ontvangen met hierin een nieuwe levertijd. In deze brief vroegen wij per e-mail aan te geven of u de goederen in ontvangst wilt nemen, of dat wij de order als geannuleerd mogen beschouwen. Naar aanleiding van uw antwoorden, hebben wij gesprekken met onze leveranciers gehad en alle bestellingen in nota laten nemen. De gegevens van klanten die niet meer tot afname over gaan, hebben wij aan de Belastingdienst doorgegeven. Wat deze hier verder mee doet, weten wij tot nu toe nog niet. Aangezien onze complete bedrijfsvoering momenteel onder curatele staat, zijn wij niet in staat om aanbetalingen terug te storten zolang het onderzoek loopt.

Wij garanderen dat wij alle orders, tot het laatste meubelstuk, uit zullen leveren.

Hoogachtend,

Meubelmarkten
Directie

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

Wij garanderen dat wij alle orders, tot het laatste meubelstuk, uit zullen leveren.

Hoogachtend,

Meubelmarkten
Directie[/quote]
hoezo einde oefening er staat niet meer als wat er al bekent was en ze beloven nu toch alles wat er loopt uit te leveren .

misscali
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door misscali »

Ja ik hoop t echt ik wacht nog op mijn brief zodat ik de hoop blijf houden. :D

MPBlaauboer
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2011 20:57

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door MPBlaauboer »

Samantha,

Betreft ordernummer : 002106 !!

Levering bank en stoelen.

Iedereen heeft een brief gehad staat er, maar ik heb niets gezien en niets gehoord.

Zou je hier a.u.b. achteraan willen gaan.

vanb1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2011 20:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door vanb1 »

Ik heb vandaag een brief gehad met een nieuwe leverdatum.
Maar wil hier geen gebruik meer van maken. Volgens de site staat er in de brief dat je via een email je orde ook annuleren. Er staat alleen geen emailadres in de brief.
Kan iemand mij hieraan helpen?

dyllan
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2011 21:00

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dyllan »

hoi vanb1,

Je kan reageren op [email protected]

Groetjes
Cindy

jacqoost
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2011 20:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jacqoost »

Let er op.Bij annuleren krijg je geen geld terug.doe via de mail en print dit uit naar meubelmarkt om de koop te ontbinden.of via curator?? tenzij er geen geld in zit.Anders krijg je nog kosten aan je broek waar je niet op zit te wachten.lees de kleine lettertjes a.u.b
of via cbw of iets.Stel dat je je aanbetaling terug zou willen via cbw dan krijg je ook maar iets van maximaal 25%

dyllan
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2011 21:00

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dyllan »

Hoi Jacqoost,

Mag ik vragen wanneer je je bank ontvangen hebt en of er ook een certificaat bij zit van Oranje bv.
Want dat moet namelijk. Het kan wel op je factuur staan, maar daar heb je nog geen garantie mee.
Bij mij waren ze afgelopen vrijdag geweest, maar geen certificaat. Die waren ze vergeten. Die jongens waren van een extern transport bedrijf en ingehuurd. Hij vertelde mij dat hij nu vier weken voor hun orders ree, maar nog nooit zo'n certificaat gezien had! Ik heb hun weer weggestuurd en gezegd dat ze terug mochten komen met die garantiecertificaat. Nu komen ze maandag weer....... ben benieuwd, maar durf haast te zeggen dat er dan weer geen certificaat bij zit!

Groet
Cindy

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Dat meubelmarkten ermee zou stoppen was mij al duidelijk. Er staan al ruim drie weken meerdere bestelauto's en een vrachtwachtentje van meubelmarkten bij een lokale autodealer. Volgende week als ik de kinderen naar zwemles breng, zal ik ze vast weer zien staan. Ik neem aan dat daarvoor een leasecontract ontbonden is.

Wat mij nieuwsgierig maakte is dat deze auto's op steenworp afstand van Hoogland staan (moet je wel hard gooien, en bij de achterdeur van Hoogland staan).

Dus stoute schoenen aangetrokken, en toch maar even Hoogland gebeld. Zij wisten mij te melden dat hun eigenaar de eigenaar was die de boel in oktober heeft overgenomen, en dat de FIOD de koop heeft teruggedraaid.

Aangezien ook ik nog geen brief ontvangen heb, hebben zij intern maar even een mailtje gestuurd en mijn telefoonummer doorgegeven. Dat was vrijdag. Het zal nog wel een paar dagen wachten zijn totdat ik hierop reactie krijg. Ondertussen heb ik voor de zekerheid maar even een mailtje naar service@meubelmarkten verzonden.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

dyllan schreef:Hoi Jacqoost,

Mag ik vragen wanneer je je bank ontvangen hebt en of er ook een certificaat bij zit van Oranje bv.
Want dat moet namelijk. Het kan wel op je factuur staan, maar daar heb je nog geen garantie mee.
Bij mij waren ze afgelopen vrijdag geweest, maar geen certificaat. Die waren ze vergeten. Die jongens waren van een extern transport bedrijf en ingehuurd. Hij vertelde mij dat hij nu vier weken voor hun orders ree, maar nog nooit zo'n certificaat gezien had! Ik heb hun weer weggestuurd en gezegd dat ze terug mochten komen met die garantiecertificaat. Nu komen ze maandag weer....... ben benieuwd, maar durf haast te zeggen dat er dan weer geen certificaat bij zit!

Groet
Cindy
Goed van je dat je het bankstel niet hebt geaccepteerd zonder certificaat. Denk dat mensen (vooral uit blijdschap dat ze EINDELIJK hun bank krijgen), dit door de vingers zouden hebben gezien :)

dyllan
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2011 21:00

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dyllan »

Ja dat denk ik ook!

Maar van het weekend heb ik mijn garantiecertificaat ontvangen (over de mail) met alle gegevens en een handtekening erop!
Vandaag komen ze weer mijn bank aanbieden.
Maar heb vanmorgen wel even naar Oranje b.v. gebeld om te vragen of dit rechtsgeldig is, mocht ik mijn certificaat niet in het origineel per post ontvangen.
Maar hun konden mij nu al vertellen dat mijn bank daar aangemeld staat en dat het dus oke is.
Dus ik ben er klaar voor!

Maar nu eerst mijn bank controleren en dan pas betalen....

Ik hou jullie op de hoogte! :wink:

Groetjes
Cindy

rene_faas
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2011 11:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door rene_faas »

Ik heb op 07/11/2010 bij Meubelmarkten Beverwijk een showroommodel bank gekocht: Valentino 2hoek3 à € 1.100,-.

Deze heb ik op dezelfde dag geheel betaald en hiervan heb ik een betaalbewijs.

Ik heb tot op heden nog niets gehoord van Meubelmarkten en vrees dat mijn bank straks geveild gaat worden.

Kijkt er iemand van meubelmarkten mee met dit forum en kan diegene mij inlichten over de stand van zaken?

MvG Rene Faas
[email protected]

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Had alles ontbonden, maar kreeg toch al gelijk een mailtje heel kort, dat ik geen geld terug kreeg, dus die 3 oplichters weten dit al gelijk te melden, hoef mm mederwerker 1 postzegel minder te halen.

Diana725
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Diana725 »

Update !

Zaterdag eerst in HHW geweest, ben erg vriendelijk behandeld door de 2 heren daar, maar niet tot een keuze gekomen.
Zij gaven aan dat ik ook naar Hoogland Wonen Mijdrecht kon gaan, omdat daar meer keuze was.
Dit gedaan, daar toch dezelfde hoekbank gekozen als ik vorig jaar bij MM had gekozen, alleen de formaten zijn niet hetzelfde, ik had een bank van 2.50mx3.50m besteld, daar zaten 2 delen van 1.50m bij.
Die waren nu niet te krijgen, ben dus voor een bank van 2.60x3.00m gegaan.

Extra kosten: € 440,00. Dus minder bank voor meer geld … maar oké… daar heb ik zelf mee in gestemd. Ik wil gewoon die bank, en geen andere.
De aanbetaling van € 650,00 schuift door, de levertermijn is ca. 12 weken, nieuwe orderbevestigingen en zij zijn aangesloten bij het CBW, kreeg de folder mee.

Ben ik nu een gelukkig mens ? Ja, aan één kant wel, ik krijg de bank die ik wil en mijn aanbetaling is niet verdwenen.
Aan de andere kant natuurlijk niet, want ik moet € 400,00 meer betalen.
Toch ben ik ook daar niet echt boos om. De prijs bij MM was belachelijk goedkoop. Achteraf gezien had ik meer argwaan moeten hebben. Voor soortgelijke banken kreeg ik bij andere zaken vorig jaar augustus steeds een prijs van ca. € 1800 - 2000 door. Ik dacht slim te zijn door bij MM heel goedkoop te kopen. Heb niet verder gekeken dan die prijs, en ben daardoor spekkoper geworden.
Ik ga gewoon weer op mijn oude bank zitten, en wachten, geduldig en vol verwachting.

Gr. Diana

@Ekster9 – zit op mijn werk, kan nu niet kijken controleren hoe origineel het papier was. Als je het echt wilt weten, laat het me weten dan post ik het alsnog !

Gesloten