LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meubelszaak

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jpjp
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 sep 2009 15:12

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door jpjp »

He harum, ik hoop niet dat het mijn slaapkamermeubelement is :mrgreen:

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door sjoegel »

Daar heb je goed kans van. Die moeten ten slotte ook weer verkocht worden als ze teruggenomen zijn van een klant. En zo loopt Mammoet de hele tijd als een domme mastodont zijn eigen troep voor zich uit te duwen.

management mammoet
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2009 14:24

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door management mammoet »

Beste Harun,

Wij hebben uw bericht gelezen. Helaas weten we op deze manier niet met wie we te maken hebben en of het verhaal van u wel klopt. Graag willen we in contact met u komen om deze order met u te bespreken. We betreuren het feit dat het kennelijk 7 maanden geduurd heeft voordat u de spullen thuis had. Er staat jammer genoeg niet bij hoe dat komt zodat we daar niet op in kunnen gaan. In het algemeen is het zo dat er overal wel eens wat mis gaat. Wij zijn vooral afhankelijk van leveranciers en fabrieken die een enkele keer afwijken van het geen is afgesproken.
We hebben vorig jaar 14149 orders uitgeschreven en in 2,39 % van die orders is er iets mis gegaan. Dat is op zich een laag percentage maar wij vinden dat nog te veel. We hebben dan ook een apart team samen gesteld dat zich hiermee bezig houdt. We hopen dat zich dat snel terug verdiend door een nog lager percentage probleemorders.

Ik zou u willen verzoeken te mailen naar [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Laatst gewijzigd door management mammoet op 05 okt 2009 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.

jpjp
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 sep 2009 15:12

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door jpjp »

Aan management mammoet , jullie reageren wel op dit forum , maar telefonisch of schriftelijk krijgen we niets te horen. Het is toch te gek voor woorden dat er zoveel mensen met de zelfde klachtenzijn. En als het aan de leverancier ligt zou ik een andere nemen. :twisted:

d.spijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2009 16:12

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door d.spijk »

hallo allemaal,

Wij wilde deze week naar mamoet wonen om daar eens te gaan kijken naar meubels. Een kennis van ons had daar ook gekocht en zei dat ze mooi meubels hadden. Dacht bij me zelf kijk eerst even op internet wat voor winkel het is. Toetste dus mammoet wonen in het google venster en kreeg alleen maar forums waar ze zeer negatief doen over mammoet wonen. Dus maar besloten om niet te gaan en ergens anders te gaan kijken. Bedankt mensen eerst kijken op internet loont toch. Want er zijn nog genoeg winkels die wel graag spullen leveren en zonder al te veel problemen.

sonusfaber
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 okt 2009 23:17

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door sonusfaber »

Nog wat leesvoer over Mammoet, zie link.

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1363204

Grt's Sonus Faber

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door jor »

sonusfaber schreef:Nog wat leesvoer over Mammoet, zie link.

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1363204

Grt's Sonus Faber
Dit is inderdaad leuk leesvoer, thanks. :wink:

management mammoet
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2009 14:24

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door management mammoet »

Beste jpjp,

Wij hebben uw berichten gelezen. Helaas weten we ook in uw geval niet met wie we te maken hebben en of het verhaal van u wel klopt. Graag zouden we in contact met u willen komen om deze order met u te bespreken. We betreuren het feit dat uw order kennelijk reeds 6 maanden geleden is besteld en tot op heden niet naar tevredenheid is afgehandeld.
U heeft reeds gereageerd op ons bericht van 02-10-2009. Ik zou u willen verzoeken om te mailen naar [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

jpjp
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 sep 2009 15:12

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door jpjp »

Als jullie van mammoet zijn post doorleest en jullie lezen dit forum, zal het toch wel duidelijk wezen wie ik ben.

jpjp
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 sep 2009 15:12

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door jpjp »

ps. zeker jullie telefoniste

Johan van Dam
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2009 12:48

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door Johan van Dam »

Dus rara wie ben ik. Als je echt een klant van mammoet zou zijn met een echt probleem zou je toch op zijn minst aan kunnen geven wie je echt bent. Volgens mij ben je gewoon een concurrent met een nep verhaal. Laag hoor.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door jor »

Is ook mijn mening, als je klacht echt is waarom geen contact opnemen via het gegeven emailadres. Kost toch niets om het te proberen?
Is belachelijk om te verwachten dat het bedrijf het hele topic moet doorspitten om te weten te komen met wie ze van doen hebben. Eigenlijk zou een klacht alleen geplaatst kunnen worden als er een bon of factuurnummer bekend is en de ondernemer zich kan verweren in het kader van Hoor en Wederhoor.Zoals bv op tweakers.net over computers enz.

jpjp
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 sep 2009 15:12

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door jpjp »

Beste Johan en Jor, als jullie al net zo vaak als is geemaild en gebeld hebben als ik gedaan heb en nog nooit 1 reactie terug ontvangen heb, dan is jullie antwoord heel flauw. En ik denk dat mammoet meubel er heus wel weet van heeft wie ik ben. En het heeft totaal geen enkele nut om te mailen of bellen want ze laten je gewoon barsten.
En als jullie zonodig mijn naam willen weten JACQUELINE :D

Johan van Dam
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2009 12:48

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door Johan van Dam »

En het raadsel zet zich verder voort :wink: :wink: . Nou mammoet "JAQUELINE" met hoofdletters zonder achternaam succes met zoeken !!Hij, zij of misschien wel het maakt er graag een soort puzzel van. Ik kan mij niet voorstellen dat als je echt een klacht hebt, je dit niet normaal opgelost wilt hebben en zo te zien neemt dit bedrijf wel degelijk de moeite er achter te komen wie je nu echt bent en wat nu je echte klacht is. Ik heb vroeger zelf ook een bedrijf gehad en meegemaakt dat concurrenten soms de meest gekke dingen doen om jou omzetderving te bezorgen. Mammoet zal best veel steekjes laten vallen maar het verhaal van de mistery gast jpjp is in elk geval een fabeltje.

jpjp
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 sep 2009 15:12

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door jpjp »

Beste johan, gelukkig weet ik zelf wel beter.

lau09
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2009 13:22

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door lau09 »

Ik heb een erg goede ervaring met Mammoet wonen. Heb mijn bed er al vandaan en daar was ook geen probleem mee. Was gewoon netjes op tijd bezorg. Van de week me bank. Kwam zelfs een week tevroeg. werd ook netjes gebeld van te voren of ik thuis was en ze hebben hem netjes binnen gezet en uitgepakt en verpakking gewoon weer meegenomen.

Ze leveren een goede service. Kreeg ook netjes een bevestiging van mijn bestelling en wanneer ze de bank zouden leveren en daar hebben ze zich ook netjes aangehouden. Moet nog meer nieuwe meubels voor me huis en ga ze ook zeker weer bij mammoet bestellen. Ze hebben goede producten voor een goede prijs en mijn ervaring is dat ze het gewoon op tijd en netjes afleveren!!!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door sjoegel »

Lau09 is van Mammoet. 1e bericht.

Johan van Dam
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2009 12:48

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door Johan van Dam »

Als er iemand dan eens positief reageerd is hij maar gelijk van het bedrijf zelf.
Jor, Ben888, Sjoegel, 16again jullie geven maar af en klagen maar in het rond of het bedrijf nu Beter Bed, Mandemakers, Seats and sofa's, Mammoet, Poppeliers of Morres heet alleen maar klagen en klagen doen jullie over wat voor een waardeloze bedrijven het allemaal zijn. Snappen jullie nu echt niet dat als een bedrijf een hoop klanten heeft het automatisch ook een hoop klachten heeft en dat het meestal alleen de ontevreden klanten zijn die je hoort. Dergelijke bedrijven als bovenaan omschreven hebben tienduizenden klanten per jaar. Zoek een leuke hobby in plaats van het afgeven op deze manier naar deze zeer gerenomeerde en goede bedrijven !! En nee ik ben geen medewerker van Beter Bed, Poppeliers, Mammoet of weet ik veel.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door jor »

Johan van Dam schreef:Als er iemand dan eens positief reageerd is hij maar gelijk van het bedrijf zelf.
Jor, Ben888, Sjoegel, 16again jullie geven maar af en klagen maar in het rond of het bedrijf nu Beter Bed, Mandemakers, Seats and sofa's, Mammoet, Poppeliers of Morres heet alleen maar klagen en klagen doen jullie over wat voor een waardeloze bedrijven het allemaal zijn. .
Ten eerste is 1 maal plaatsen genoeg en ten tweede heb je kennelijk ook helemaal mijn niet reactie hier gelezen!. Je roept gewoon maar wat, klanten hebben vaak al heel veel malen geprobeert het op te lossen met een bedrijf en als dat dan niet lukt gaat men op het internet klagen. Een goed bedrijf lost het op voor het zover komt. Hieronder mijn reactie en daar gaf ik topicstarter GEEN gelijk.
jor
Re: mammoet Wonen
Is ook mijn mening, als je klacht echt is waarom geen contact opnemen via het gegeven emailadres. Kost toch niets om het te proberen?
Is belachelijk om te verwachten dat het bedrijf het hele topic moet doorspitten om te weten te komen met wie ze van doen hebben. Eigenlijk zou een klacht alleen geplaatst kunnen worden als er een bon of factuurnummer bekend is en de ondernemer zich kan verweren in het kader van Hoor en Wederhoor.Zoals bv op tweakers.net over computers enz.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&start=40

lostlovey
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2009 10:46

Re: meubelszaak

Ongelezen bericht door lostlovey »

Hier ook GEEN medewerker van welke meubelzaak dan ook, heb zelf nooit iets bij Mamoet of GarantieM gekocht maar een vriendin van mij wel. Ik ben ook mee geweest naar de winkel. Haar ervaring was eigenlijk wel goed. Bestelde bank werd bijna volgens afspraak geleverd, verlate levering werd keurig doorgebeld en de bank was ook nog de goede.
Wat mij wel vreemd voorkwam was dat ze bij de vrachtauto, dus voordat de boel werd uitgeladen, moest komen pinnen.
Dat heb ik niet eerder meegemaakt en ga er (als ik ooit nog meubels koop) ook naar vragen want tja, je betaalt, ze pakken uit en dan blijkt het niet kloppen, dan krijg je alsnog dat gehannes.

Overigens betaal ik nooit maar dan ook nooit een cent aan. Is dat geen optie voor de zaak in kwestie? Voor mij geen probleem, tig andere zaken waar het wel gewoon kan. En gek genoeg, als je dan ook resoluut wegloopt, dan kan het ineens wel :roll: .

Ben door het lezen op dit forum wel erg huiverig geworden maar een gewaarschuwd mens telt voor twee :wink: .

Gesloten