Kreeg na een week bericht dat ze hadden de klacht hadden ontvangen en zij zouden zodra ze tijd hadden iemand langs sturen. Kregen op een gegeven moment een brief dat ze langs zouden komen om de klacht te bekijken. De meubelman kwam en zei "met die stoel is niets aan de hand", vervolgens schreef hij een rekening uit van 30,00 euro.
Wij hebben direct kontakt opgenomen met de Meubelman en gezegd dat de stof aan het pillen was en dat de klacht dus wel gegrond was.
Na veel vijfen en zessen uiteindelijk de 30,00 euro teruggestort gekregen en er werd afgesproken dat de stoel zouden worden opgehaald op 20 augustus 2004 om naar de fabriek te brengen en hem opnieuw te laten bekleden, waarbij in het uiterste geval 1/3de van de kosten voor onze rekening zou zijn.
Half september gebeld naar de Meubelman met de vraag hoe het met de stoel was. Kreeg als antwoord "het is vakantietijd bij de fabriek en de stoel is nog niets mee gebeurd". Laaiend waren wij want de vakantietijd was op 20 augustus ook voor de fabriek al lang voorbij.
Ze zouden de fabriek gaan bellen en ons laten weten over het hoe en wat. Helaas belde ze mij niet terug maar moest zelf bellen.
Ik kan hier een heel lang verhaal van maken maar het kwam er op neer dat ik zo'n beetje elke dag belde en zij mij nooit terugbelden.
Rond 24 september weer eens gebeld (ondertussen voor de 15de keer) en kreeg nu een dame aan de telefoon die het ging uitzoeken.
Ze belde mij terug (hoera is werd eens een keertje teruggebeld).
De stoel moest opnieuw worden bekleed en dat ging 539,00 euro kosten, maar 2/3de van de kosten voor onze rekening dus zou het 359,00 voor ons zijn.
Ging hier natuurlijk niet mee akkoord want tenslotte was er afgesproken 1/3de van de kosten en dat is voor mij dan 175,00 euro.
Kreeg alles in een brief toestuurd en daar stond in dat 1/3de van de kosten voor onze rekening kwam en dat het bedrag dan 359,00 euro was.
Heb de volgende dag gebeld en gevraagd hoe ze tot dat bedrag kwamen. Kreeg het volgende antwoord. Een stoel opnieuw bekleden kwam om 1419,00 euro, uit coulance berekende de fabriek 539,00 euro, dan 1/3de voor onze rekening is dus 359,00. Heb gezegd dat deze berekening niet klopte want 1/3de van 539,00 is 175,00 euro.
Nee zeiden zij want 1419,00 kost het opnieuw bekleden en 1/3 daarvan is 473,00 euro en dan hadden wij mazzel want dan kregen wij nog een beetje extra korting en dat is dan 359,00 euro.
Ik vroeg dus waarom zij niet het bedrag van 539,00 euro wat de fabriek hun belast doorberekende aan de klant, maar daar had ik niets mee te maken zeiden zij.
Heb toen gezegd dat ik hier niet mee akkoord ging en dat ik wel verschillende instantie ging benaderen om dit probleem uit te leggen, en dat ik mij stoel gelijk terug wilde hebben.
Toen begonnen ze te zeggen: "Als u uw stoel terug wilt dan...........".
Heden op 5 oktober heb ik eindelijk mijn eigen stoel weer in huis waar uiteindelijk niets mee is gebeurd.
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)