LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.

Boerenbedrog Neckermann

Actie voor consumentenbond
2
67%
Actie voor radar
1
33%

Totaal aantal stemmen: 3

nieuwsaagje

Neckermann

Ongelezen bericht door nieuwsaagje »

Neckermann adverteert bij diverse meubels met het logo "altijd in voorraad" en dus binnen 24 uur leverbaar. Echter als men deze meubels wil bestellen blijkt dat er ineens een zeer grote vraag is geweest naar deze meubels en ze dus besteld zijn bij de leverancier en niet geleverd kunnen worden binnen 2 weken. Dit is standaard en niet sporadisch. Kijk op hun site. Klik bij de afd. meubelen iets aan met dit logo en bingo!
Ik vind dit een vorm van bedrog en vraag mij af of een consumentenbond hier niets tegen kan doen. Je kunt natuurlijk zeggen, dan maar niet kopen, maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men in iedere gids iedere keer iets beloofd, waarvan men van te voren al weet dat dit niet klopt! :evil: :cry:

gravedigger

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door gravedigger »

Als je vindt dat de Consumentenbond er iets aan moet doen, waarom plaats je het dan op Radar ???

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je meubels niet binnen 2 weken kreeg die op voorraad werden aangeboden, vele die brand schade hadden willen juist binnen week geleverd krijgen en je mag dan ontbinden.

Als heel Nederland deze week meubels met levertijd zou bestellen en na een week wegens niet nakomen afspraak zou annuleren zou dit snel over zijn!

Mail eens met klantenservice en vraag welke wel leverbaar zijn!

Verder zou ik geen bank of zo kopen omdat ik het zitten belangrijker vind dan kleur, uiterlijk of prijs!
Een mooie die niet goed zit heb ik niets aan dus koop ik nooit dit soort dingen per postorder!

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Als je meubels niet binnen 2 weken kreeg ..........ontbinden
Op grond van de wet koop op afstand hoef je niet eens te wachten op het verstrijken van beloofde levertijden, maar mag je gewoon direct de koop ontbinden.

nieuwsaagje

Ongelezen bericht door nieuwsaagje »

Ik weet dat ik de koop kan ontbinden cq. annuleren. Ik weet dat je dit misschien beter in de winkel kunt kopen etc. Waar het mij om gaat dat er standaard dingen worden beloofd, terwijl men al bij voorbaat weet dat zij die belofte niet kunnen waarmaken. Dit is oneerlijke concurrentie en misleiding.

Gesloten