beste mensen
ik heb een vraagje ik heb op 20 oktober meubeld gekocht bij profijt meubelen in capelle aan den ijssel.
de meubels zouden in week 49 bij mij in de woonkamer staan inmiddels is het week 52 en ik he nog steeds geen meubels.
na vele malen bellen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die mij vertelde da de container met de meubels van de vrachtwagen is gevallen!!! en dat de hele lading is teruggestuurd!!!!
de verkoopster heeft mij gezegt dat de meubels in week 1 worden geleverd maar dat kon ze niet met zekerheid zeggen!!
nu is mijn vraag wie heeft hier nog meer last van bij profijt meubelen mischien kunnen we de krachten bundelen en er samen werk van maken!!
want dit kan echt niet!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] profijt meubelen capelle foute boel
Re: profijt meubelen capelle foute boel
Ochgg nadiab...?4000 km vederop kan het zelfde gebeuren niet zo zeuren hoor....
Re: profijt meubelen capelle foute boel
4 weken overschrijding is niets ! kijk maar eens bij de topics over Populiers en S&S !
Re: profijt meubelen capelle foute boel
Je kan beter even rustig doen. Het kan voorkomen dat het wat langer duurt, onmacht heet dat. De leverancier doet niet altijd wat de betreffende winkel wil. Ik denk dat deze u de meubels het liefst zo snel mogelijk levert.
Re: profijt meubelen capelle foute boel
Daar kan een winkel zich niet achter verschuilen, ze dienen afgesproken levertermijnen simpelweg na te komen.Het kan voorkomen dat het wat langer duurt, onmacht heet dat.
De in samenwerking met consumentenbond tot stand gekomen CBW voorwaarden zijn hier duidelijk in: Een vermoedelijke levertijd mag hooguit een maand overschreden worden, daarna kan de koper zonder kosten afzien van de koop.
Volgens mij is een veel voorkomende (maar nooit gehoorde!) reden tot late levering simpelweg het niet tijdig betalen van leveranciers....
Re: profijt meubelen capelle foute boel
Achter verschuilen mag niet maar de winkel heeft het niet altijd in de hand. De overschreden termijn dat nadiab de meubels krijgt is ong. 4 weken na afgesproken termijn. Het is toch verschrikkelijk dat je dan gelijk op een forum je gal gaat spugen. Betaling heeft er nauwelijks mee te maken het zijn de leveranciers die vaak nonchalant zijn. Het meeste meubelen komen waarschijnlijk van 'ver' weg en als er ergens een fout gemaakt wordt kan dit lang duren. Wat is het punt van nadiab, cancel de boel maar en koop ergens anders je meubels, kan je weer 10 weken wachten. Accepteer het gewoon voordat je gaat posten op een concumenten forum.