LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht

Ongelezen bericht door crazyme »

En dan is het nog de vraag of die losse poot niet komt door uw eigen (verkeerd) gebruik.

16again
Berichten: 16566
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht

Ongelezen bericht door 16again »

...of die losse poot niet komt door uw eigen (verkeerd) gebruik
Als ik post van Jeffry lees, dan is dat al een gepasseerd station, en geeft het bedrijf toe dat dit onder garantie valt.
Anders geef je als bedrijf geen tegoedbon of probeer je product te laten herstellen/vervangen bij leverancier

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht

Ongelezen bericht door crazyme »

Een poot herstellen gebeurt bij een goede winkel zonder discussie over de oorzaak (klant heeft toch altijd de stoel correct gebruikt).

Vervolgens is de stoel zoekgeraakt en is de winkel hoe dan ook schadeplichtig.

Je kunt ook een klant met een probleem helpen zonder direct de schuldvraag te beantwoorden.

Gesloten