Wij hebben onlang een bank gekocht bij livik.
na 1 maand begon de stof al te pillen. In overleg hebben we een nieuwe stof uitgezocht en wordt dus de oude bekleding vervangen. Nu zijn we dus eerdaags ons bankstel voor een week kwijt. Livik zegt dat de leverancier van de stof geen leenbank wil regelen. Ik vind dat Livik verantwoordelijk hiervoor is. Wij zijn teslotte zijn klanten. Ons werd verzocht maar wat tuinstoelen te regelen. Ik vind dit geen service. Heeft iemand ervaring met soortgelijke situatie.?
Ik kan nml nergens ontdekken of het de plicht is van de leverancier om een leenbank te regelen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] regelen leenbank door leverancier
Re: regelen leenbank door leverancier
In een soortgelijk geval hebben wij jaren geleden tot 3 maal toe een vervangend meubel gekregen toen onze bank voor reparatie naar de fabriek moest.
En de vervanging werd geregeld door de leverancier.
Het zou Livik dan ook sieren als zij zich niet verschuilen achter de weigering van de stofleverancier maar jullie een leenbank geven.
Vraag het nogmaals en stuur er een beetje op aan dat het een slechte reclame voor en van hun is.
En de vervanging werd geregeld door de leverancier.
Het zou Livik dan ook sieren als zij zich niet verschuilen achter de weigering van de stofleverancier maar jullie een leenbank geven.
Vraag het nogmaals en stuur er een beetje op aan dat het een slechte reclame voor en van hun is.
Re: regelen leenbank door leverancier
Livik heeft mij vorig jaar een verkeerde maat van de bank geleverd.
Het duurde een week of 3 voor ik de juiste bank kreeg maar had wel een leenbank gekregen van ze....
Het duurde een week of 3 voor ik de juiste bank kreeg maar had wel een leenbank gekregen van ze....
Re: regelen leenbank door leverancier
Ik neem aan dat TS zijn bank al terug heeft, of wellicht alweer een nieuwe heeft gekocht
vraag dateerd uit 2006
vraag dateerd uit 2006