LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ROFRA Meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
caruso
Berichten: 1169
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door caruso »

Je grote fout is dat je de chauffeurs hebt laten gaan, zonder eerst de levering te controleren. Je hebt waarschijnlijk een afleverbon moeten tekenen, ik had niet eerder getekend dan dat ik de zending had gecontroleerd. Willen ze daar niet op wachten, hun probleem. dan is dus niet aan te tonen dat ze geleverd hebben.
Nu wordt het een schijnbaar onoplosbare situatie. Recht hebben is één, recht krijgen een tweede....

eenontevredenROFRAklant
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2007 14:39

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door eenontevredenROFRAklant »

Wat een ongelovelijk amateuristische maar bovenal louche figuren bij Rofra!!
Vorig jaar een fauteuill gekocht die onder de vlekken zat, helaas constateerde ik deze vlekken pas Na dat de chauffeurs weg waren. Binnen een kwartier belde ik met Rofra die mij beloofde dat ze de klacht wel serieus namen en mij een schade formulier zouden toesturen.
Die kreeg ik keurig binnen een week, ik vulde hem in en verstuurde hem diezelfde dag nog.
Een week later kreeg ik een bevestiging dat ze een afspraak met me zouden maken.
En toen werd het stil, 4 weken gingen voorbij zonder enige reactie.
Dus maar weer eens gebeld, ja ik moest dhr. XXX hebben, die was nu in gesprek maar zou binnen tien minuten terug bellen.
Ik wachten, geen XXX.
De dag daarna maar weer eens gebeld, Oh Dhr. XXX had niet terug gebeld? nou ze zou hem even zoeken... Ja mijnheer Visser belt u vandaag nog terug. De hele dag bleef het stil
Een week later nog maar weer eens gebeld, weer op zoek naar Dhr. XXX, Hij zou morgen nu dan toch eindelijk met me bellen.. de dag daarna bleef het stil.
Na een paar weken (en tig telefoontjes later) eens op Google gekeken.. en ja Rofra staat op Radar! en de kritieken waren niet van de lucht.
Ik helemaal gek, Rofra gebeld en geeist de directeur/chef/whatever te spreken, die kreeg ik aan de lijn.
Op mijn vraag of hij op de hoogte was van de klachten over Rofra lachte hij schamper en zei "als je veel klanten hebt en veel levert dan krijg je ook meer klachten"(..??)
Hij zei dat hij in principe niets met mijn klacht hoefde te doen omdat ik immers toch getekend had voor ontvangst.
Ik vertelde hem dat ze me dan een boel ellende hadden kunnen besparen door me dat direct te vertellen.
Mij werd beloofd dat hij hij de stoel zelf wel kwam halen en hem dan zou laten reinigen (coulance halve)
Ik was gezien de omstandigheden tevreden met dit aanbod.
De dagen daarna kwam er niemand (hoe kan het ook anders)
Toen ik bijna op het punt stond om naar Vaassen te rijden om daar maar eens verhaal te gaan halen belde ik nog eenmaal met Rofra, de receptioniste schakelde mij door... Met XXX!
Nou die had helemaal nog nooit een memo gehad met het verzoek om mij terug te bellen, wel kon hij zien dat ik een kwartier na aflevertijd al direct met Rofra had gebeld en dat de klacht in aanvang wel in behandeling was genomen, en dus, zo beloofde hij, zou hij morgen een mannetje langs sturen om de vlekken te fotograferen.
De volgende dag stond er inderdaad een "mannetje"voor de deur met een digitaal cameraatje die foto's maakte van de vlekken. Deze constateerde wel dat de vlekken met het blote oog goed zichtbaar waren, maar op de foto (door het flitslicht) eigenlijk niet. Maar het zou alemaal goed komen.
Dat was vorig jaar beste mensen, ik heb nooit ook maar iets van de Firma Rofra mogen vernemen, ik heb een loveseat met vieze vlekken (waarschijnlijk gewoon een showroom model)
Ik voel me geript, schofterig behandeld en als je het mij vraagt lachen die lui van Rofra zich helemaal de tering dat mijn geld in hun portomonee zit en ik me heb laten afschepen met een smerig showroommodel..
Onlangs in een of ander lokaal Apeldoorns magazine stond een lovend stuk over die schoften van Rofra en hun "service en kwaliteits beleid"..
Ik dacht dat ik helemaal gek werd van woede.

KOOP NIETS, MAAR DAN OOK HELEMAAL NIETS BIJ ROFRA!!
geen service, geen kwaliteit!


Een ZEER OntevredenRofraKlant

mapjanssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2008 18:54

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door mapjanssen »

:) Nou goed dat ik dit allemaal niet gezien voor ik een Kimberly kast kocht bij Rofra in Zwolle. Ik was er dan niet eens naar binnen gegaan. Ik heb er dus wel gekocht; en eigenlijk zonder problemen. Kast was er na acht weken en zag er goed uit. Misschien geluk gehad !?

stefan17
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2008 13:37

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door stefan17 »

Ook wij hebben slechte ervaringen met Rofra. We hebben daar twee banken gekocht. Bij levering leek alles nog in orde, maar nadat we en dag op de bank gezeten hadden waren de kussen zo plat dat je het idee had dat je rechtstreeks op het frame zat. Daarnaast zat er een soort 'plop' in de rugleuningen. We dachten eerst dat we hier misschien aan moesten wennen, maar iedereen die op de banken zat gaf aan dat dit niet normaal was. Uiteindelijk dus toch maar een klacht ingediend.

Toen begon het circus. Eerst een klacht ingediend via de winkel. Na weken niets gehoord te hebben kregen we ineens een afwijzing: "Een bank is een gebruiksartikel en is aan slijtage onderhevig". Na drie maanden (klacht was eigenlijk al vanaf dag één)!!

Vervolgens weer naar de winkel, brieven schrijven, consumentenbond gebeld, aangetekende brief met laatste kans op een normale oplossing en uiteindelijk ben ik nu al weer een tijdje via de rechtsbijstand ermee aan de gang. We zijn inmiddels al meer dan een jaar verder!!

Er is inmiddels een monteur langsgeweest. Bleek dat bij één van de banken de brug van de zitting was doorgebroken. Dit gerepareerd en de achterplaat bij beide banken vastgezet (was ook niet goed gemaakt, vandaar de 'plop'), maar de kussens kon hij niets aan doen. Dat zou zo horen bij dit model! Hier natuurlijk geen genoegen meegenomen en nadat de rechtsbijstand er weer achteraan is gegaan zouden we toch nieuwe kussens krijgen (uit coulance!).

Tot op heden nog geen kussens ontvangen.

Conclusie: waardeloze service, waardeloze zaak.

HELP123
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 dec 2005 08:51

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door HELP123 »

Ik heb een tv kast en vitrine kast gekocht bij rofra in begin maart. De levertijd was ongeveer 10 a 12 weken. Na 12 weken begon ik mij zorgen te maken. Gezien de opmerkingen op dit forum en bij Vara kassa. Ik heb gebeld en de meubels waren niet binnen. En zo ben ik ongeveer 5 weken bezig geweest. Maar eindelijk 2 dagen voor levering wordt ik gebeld dat het geleverd kan worden. Een beetje kort dag maar ik was al blij dat het geleverd kon worden. Vervolgens wordt ook 1 uur van te voren door de chauffeur gebeld dat hij over 3 kwartier er zal zijn.

Ze hebben alles netjes binnen gezet en de kast zijn in orde geen beschadigingen. Dus het kan blijkbaar ook goed gaan bij rofra.

En ik ben geen medewerker van rofra zoals velen waarschijnlijk weer zullen denken. Ik was wat huivering naar het lezen van het forum maar het is toch gelukkig goed gegaan.

miranokki
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2008 19:32

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door miranokki »

koop nooit niets bij rofra alleen maar elende.
wij kochten een kast bij rofra in oktober 2007
10 tot 12 weken levertijd
zeiden ze na 17 weken ben toch maar gaan bellen waar die bleef
hij is onderweg mevrouw de kast moet met de boot komen.
een week later nee mevrouw de kast is nog niet binnen moet met de vrachtwagen uit ik weet niet waar komen is toch niet te geloven ik heb toen een aangetekende brief gestuurd dat ze die kast binnen 2 weken konden leveren anders hoefde ik hem niet meer nou dat gebeurden ook de kast kwam maar hij was beschadigd stonk heel erg naar de verf
was echt niet normaal de monteur kwam en zei dat hij er niets aan kon doen na heel veel telefoontjes met de vriendelijke dames daar dus niet werd ik doorverbonden met een meneer die met veel moeite zei dat ik een andere kast zou krijgen die kreeg ik op 2 oktober ik ging hem shoonmaken en ik dacht ik zie er iets aan wat bleek de houten latten op het glas waren breder en de kast was zelfs 9cm korter ik gelijk dezelfde dag weer gebeld nou ze konden er niets meer aan doen want ik had getekend is toch niet normaal hoe ze met je omgaan ik heb fotos gemaakt van de twee kasten je ziet duidelijk het verschil uiteindelijk kon ik de oude kast terug krijgen met de plekken is toch niet te geloven al die mensen die bij rofra werken deugen niet hebben geen respect voor mensen zielige mensen als je voor rofra werkt, ze moesten zich schamen. ben heel boos.

Herman.H
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2008 23:44

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door Herman.H »

In 1985 kocht ik onze eerste meubelen bij rofra in zwolle,in de jaren die volgden hebben wij ,maar ook mijn ouders en verdere familie leden,steeds meer meubelen bij hun besteld .Wij zijn in die 23 jaar altijd zeer tevreden over hun geweest.Er ging wel eens iets verkeerd,maar waar niet.Dit werd netjes opgelost.Wij hebben groot respect voor wat dit bedrijf heeft gepresteerd in al deze afgelopen jaren.Van 1 klein winkeltje naar een megabedrijf met heel veel personeel en toeleveranciers.
Jullie moeten niet alleen kijken na de negatieve dingen,maar het positieve is veel beter,wat zal me dat een wereld worden met al die zuurpruimen anders.
DUS KOOP BIJ ROFRA EN NIET MEER ZEUREN(ze doen hun best ik weet het beter, echt!!!!!!)Groetjes uit Hoogeveen

Herman,

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door crazyme »

Hier dan nog een positief verhaal : Ik heb nog nooit iets bij Rofra gekocht en ben super tevreden daarover !

visje12
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2008 14:51

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door visje12 »

Het leek allemaal goed te gaan met de bestelde eettafel die we besteld hadden bij rofrahome in de villa arena in amsterdam. Ik was zo verliefd op de tafel!!! Eindelijk kreeg ik de brief met de datum dat hij gebracht zou worden. (binnen de 10 weken, joeppie). Mijn vriend had vrij genomen die dag. De vrachtwagen stond voor de deur en de mannen vroegen of ze eerst even konden plassen ........ Ik woon in amsterdam 2 hoog. Ze vertelden al gelijk dat de tafel niet de trap op kon. Ze hebben het niet eens geprobeerd. Okee, dat kan, zulke mensen weten die dingen. Dus de vrachtwagen met onze tafel maakte weer rechtsomkeert. Vergeet ik nog te vertellen dat ik 2 weken van tevoren gebeld heb om te vertellen dat ik wel op 2 hoog woon. Oh, was het antwoord, dat maakt niet uit hoor, onze chauffeurs zijn heel ervaren, die weten er wel raad mee. Niet dus.....

Ik de volgende dag gebeld; ene meneer xxxx aan de telefoon gehad van de planning. Ja mevrouw, u moet een lift huren de volgende keer dat we komen..... ik was stomverbaasd. Moet ik dat doen? dat is toch geen service? Dat ik dan een bedrag extra moet betalen ok, maar dat ik dat allemaal zelf moet regelen en zo plannen dat jullie tegelijk aankomen.......... Ja, mevrouw, wij gaan daar niet tusen zitten. Al met al kreeg ik wel een telefoonnummer van een bedrijf hier in amsterdam die wel meer gehuurd werd door mensen. Ik die man gebeld. Aardige man van A2. Ik het verhaal verteld. Ja zegt hij, dat klopt ze zijn niet erg servicegericht, ik ken ze wel. Nou ik had alles geregeld met de man, alles in orde dacht ik.

Ik had die dag (2e vrije dag dus) vrij genomen; word ik 's morgens vroeg gebeld door ene meneer xxxxx. Ja sorry mevrouw, ik heb een vervelende mededeling voor u. De tafel die u vanmiddag zou krijgen is verkocht aan een andere client. WAT??? ja, sorry, hij stond waarschijnlijk in de weg of zo...... pfffffffffffffffffff ik was witheet!!!! niet zozeer nog op die man; die klonk erg oprecht en vond het ook heel erg vervelend voor ons. Ik de man van de lift bellen: jemig, zegt hij dat is ook wat. Je hebt geen geluk wijffie. Nee, inderdaad, wat heet.
Fidele man, rekende ons geen geld gelukkig.

Ik weer bellen met de bekende man van de planning. Ja, mevrouw, we moeten weer een nieuwe afspraak maken hoorde ik. Ik zeg: weet u ook waarom ik een nieuwe afspraak moet maken. Nee, waarom eigenlijk zegt hij. Nou, omdat jullie mijn tafel aan een ander hebben verkocht. Ik sarcastisch dubbel van het lachen aan de telefoon. Gemaakt medeleven van die man. Interesseerde het geen ene bal allemaal. Nou andere datum dus: precies een datum dat ik absoluut geen vrij kon nemen dus. Nee mevrouw, dat kan absoluut niet. Ik zeg: jullie hebben de fout gemaakt, zorg ook maar dat je het aan mij goed maakt. Nou, ik kon op mijn hoofd gaan staan, maar nee hoor. Ik mijn vriend weer bellen................ na veel wikken en wegen en vergadering die moest worden geannuleerd......ok, mijn vriend is vrij volgende week donderdag...........................

IK HOU MIJN HART VAST!!!!

al met al: een ontzettende slechte service dus bij dit bedrijf. Ik koop er nooit en te nimmer meer en zorg er ook voor dat iedereen die ik ken dit verhaal hoort.

sateboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2008 15:41

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door sateboy »

wij hebben 07-09-2007 4 eetkamerstoelen bij Rofra in Almere geleverd gekregen welke wij in augustus 2007 daar gekocht hebben. na ruim 13 maanden oktober 2008 ontdekten wij barsten bij 2 stoelen in de poten en wel zodanig dat je er niet meer op kan zitten, wij een brief naar rofra gestuurd met de klachten. Inmiddels een brief van hun terug gekregen met de mededeling dat ze maar 1 jaar garantie geven en dat we dus niet geholpen worden vanwege een verlopen garantietermijn. Wij denken dat een stoel toch wel langer mee moet gaan dan 1 jaar en dat men dus de stoeltjes zou moeten vervangen. U begrijpt dat wij hier nooit meer zullen kopen
Han en Maria Bakker
Almere

sjoegel
Berichten: 3078
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door sjoegel »

He herman, Olaf ken ik ook in zijn oude BMW 5 serie. Doet de groothandel Conberry in Vaasen. Onderdeel van Rofra. Het is een gladde paling !

helpendehand
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 mei 2007 21:03

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door helpendehand »

Herman is een van de weinige tevreden klantjes van de firma Rofra meubelen.Hier alvast een nieuwtje het filiaal.VillaArena Amsterdam dat tegen het failisament loopt?Dit heb is zo vernomen uit betrouwbare bron.Ze vertrekken wanneer het huurcontaract is verlopen.(of eerder natuurlijk)Dus mensen weer een meubelzaak minder.Maar wel een die we niet zullen missen.En oja 1 tip.Koop er niet want het ise en groot drama, de gehela order afhandeling.Fijne Feestdagen toegewenst alvast. :D

handige harrie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2009 10:08

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door handige harrie »

beste lezers,
Wij kopen regelmatig meubelen bij rofra en zijn zeer tevreden over hun.ze hebben mooie meubelen voor weinig geld,en als je niet tevreden bent wordt het netjes opgelost.
Mvrgrt Harrie

visje12
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2008 14:51

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door visje12 »

Ik wilde jullie niet onthouden op het vervolg van de eetkamertafel.
Welnu, na 3 vrije dagen (1x kon het niet naar boven, 2x was mijn tafel aan een ander verkocht en joechee de 3x eindelijk gelukt)
Prachtige tafel: ik was in mijn nopjes dan toch nog........
Maar helaas, ik liep om de tafel heen: 1 inlegblad was beschadigd!!!!
Een formulier gedownload en opgestuurd: nu maar weer afwachten dan he? Kijken of ze idd zo'n goede service hebben als de vorige schrijver doet geloven. Ik heb er eigenlijk na deze hele heisa geen vertrouwen meer in.

enne...... als ze idd weggaan uit villa arena: ik ben er blij om in ieder geval: waarom heb je hier een meubelwinkel in amsterdam als je mensen verplicht zelf een verhuislift te huren en te regelen: zou toch service moeten zijn ....... (en dat in amsterdam waar het gros wrs toch wel een lift nodig moet hebben)

Ik hou jullie weer op de hoogte!!

helpendehand
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 mei 2007 21:03

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door helpendehand »

Waar blijft onze vriend @Herman. H ???Mischien heeft hij nog wel een positief verhaal over deze niet zo heel betrouwbare meubelzaak te vetellen?

visje12
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2008 14:51

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door visje12 »

Het is ECHT ECHT ECHT Waar!!!!! We hebben de schade gemeld bij rofra home via het gedownloade formulier. We kregen netjes bericht of we ook foto's wilden nemen en opsturen. Dat hebben we dus gedaan. We waren ook heel benieuwd wat hun reactie zou zijn.

Dit is letterlijk de tekst van de brief die wij binnenkregen van rofra:
"" uw serviceformulier is in goede orde ontvangen. Uit de klachtomschrijving maken wij op, dat er een stuk uit de rand van het tussenblad eraf is gebroken. De meubelen zijn geleverd op 18 december 2008. U heeft getekend voor goede staat ontvangen. Volgens artikel 5 van onze leveringsvoorwaarden dient u gebreken en uiterlijke tekortkommingen tijdens levering te controleren. Wij moeten deze klacht dan ook helaas afwijzen. Met vriendelijke groeten namens rofra home, mw. I. Berdo, hoofd afdeling service""

Wat een vervelend BEDRIJF. Sorry voor het taalgebruik maar ik heb er geen andere woorden voor. En bij de de naam hoofd afdeling service vraag ik me af welke service ze bedoelen.

Een voorbeeld voor rodra: ik heb ooit een glazen tafel gekocht. Getekend voor goede ontvangst. Toen we de tafel beter bekeken bleek er een stuk glas te ontbreken. We hebben gebeld en....... niets aan de hand. De tafel is gewoon omgeruild voor een nieuwe!!! En zo hoort het ook.

Ik heb niets dan slechte woorden over voor dit bedrijf. Zo'n slechte slechte service. Ik zal er ook voor zorgen dat iedereen die ik ken dit zal weten.

mariekeb582
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 12:00

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door mariekeb582 »

Wij hebben schade aan een glasplaat van de salontafel, schade aan twee poten van de stoel, een tafel die eerst met fouten geleverd werd en nu met een afgebroken wiel en twee eettafelstoelen waar de vering stuk van was. En niet te vergeten een lamp waar BOKTOR in zat.



De glasplaat word niet vergoed en naar de rest gaan ze nu ALS HET GOED IS kijken...

Ook hebben we 2 musa sofas waarvan de kussens erg snel slap zijn geworden.... hebben meer mensen deze ervaringen????

Naar boven

Herman.H
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2008 23:44

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door Herman.H »

Beste Marieke,
je moet geen dingen zeggen die niet waar zijn.
Ik werk niet bij Rofra,wel veel bij hun gekocht.
Ik heb mn zegje gedaan.
Veel succes met klagen.
Herman

de Graaff
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2009 23:28

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door de Graaff »

Met stijgende verbazing heb ik de verhalen over Rofra gelezen. Als ik dit eerder had geweten, had ik er niet gekocht.
Ik heb twee sofa's besteld die 18 december werden geleverd. Gelukkig dat ik bij het verwijderen van het plastic zag dat een exemplaar een lelijke winkelhaak had aan de zijkant. De twee bezorgers hadden dat "niet gezien".
De gescheurde bank werd weer meegenomen, maar mij werd wel gevraagd of ik alvast de twee banken wilde afrekenen. De grapjas, ik dacht het niet.
Tot op heden heb ik niets meer van Rofra vernomen. Zeker 5 keer heb ik contact opgenomen en telkens wordt mij verteld dat ik zal worden teruggebeld. Nu 8 weken later weet ik nog steeds niet of het überhaupt opgelost wordt.

Suus29
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mar 2009 11:36

Re: ROFRA Meubelen

Ongelezen bericht door Suus29 »

Tja, ik denk nu achteraf ook, had ik maar eerst even op internet gekeken. Ook een goeie tip, check of een bedrijf CBW erkend is. Maar helaas ook wij lopen tegen de muur op die Rofra om de afdeling klantenservice heeft gebouwd... Achteraf snappen we nu ook ineens de opmerking van de verkoopster in Den Haag, controleer de kast goed, en als u niet tevreden bent gelijk weer mee teruggeven...

Ons verhaal, kast kimbery gekocht in Den Haag eind okt, op zich op tijd geleverd, en bij het bezorgen gelijk de opmerking toegevoegd dat er een beschadiging op de kast zat, een stukje afgebroken. De dag erna bij daglicht en bij het schoonmaken van de kast gezien dat er een behoorlijke streep aan de voorkant van de kast zit, waarschijnlijk doordat het hout niet goed bevestigd is en er speling is ontstaan.

Klantenservice begin januari amper te bereiken, sowieso wordt de telefoon nooit gelijk opgenomen en lijkt het wel beleid te zijn om als de klant betaald heeft 'm zover mogelijk van je af te houden, o.a. ook door het standaard antwoord wat ik een paar berichtjes hiervoor ook al heb gelezen.... "U heeft getekend voor goede staat ontvangen. Volgens artikel 5 van onze leveringsvoorwaarden dient u gebreken en uiterlijke tekortkommingen tijdens levering te controleren. Wij moeten deze klacht dan ook helaas afwijzen. Met vriendelijke groeten namens rofra home, mw. I. Berdo, hoofd afdeling service"" " Die mevrouw Berdo heeft een makkelijke baan zeg! Geen telefoontjes aannemen + standaard brieven versturen. Waarschijnlijk in de hoop op die manier 50% van de klagers af te schepen?? Er komt bij ons binnenkort een servicemonteur langs, geen idee wanneer, die afspraak viel niet te maken en ik heb zo'n vermoeden dat dit een langdurend verhaal gaat worden..

Ik roep daarom mensen op om hun ervaringen op dit forum te zetten, wellicht dat op die manier organisaties als tros radar of de consumentenbond hier extra aandacht aan gaan besteden!

Gesloten