LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] s

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
debbyhartog
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2008 18:27

s

Ongelezen bericht door debbyhartog »

Niet meer nodig!
Laatst gewijzigd door debbyhartog op 01 okt 2011 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Adnil1
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 sep 2011 21:32

Re: s

Ongelezen bericht door Adnil1 »

Hoi,

Ik heb deze ook gekocht en weet dat de levertijd 3-4 weken zou zijn. Ik maak me dus ook nog zeker geen zorgen. Maar als je zeker wilt weten kan je toch even contact opnemen met slapenonline.nl?

Succes!

kaar66
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2011 14:01

Re: s

Ongelezen bericht door kaar66 »

hallo debbie,

vraagje...hoe slaapt je boxspring.
wij hebebn hem nl ook besteld en hij moet nog binennkomen

groetjes

karin

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: s

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

In plaats dat mensen even een reactie neertypen onderaan dat het is opgelost, verwijderen ze voor het gemak het complete bericht maar weer, waardoor niemand meer weet waar het over gaat.

debbyhartog
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2008 18:27

Re: s

Ongelezen bericht door debbyhartog »

Ik heb de boxspring nog niet binnen, helaas. Maar ik heb wel contact gehad met de firma. Nu maar afwachten...

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: s

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad, fijn als iemand in hetzelfde schuitje zit, in plaats van te lezen hoe het op is gelost, kan men vrolijk een nieuw eigen topic opstarten.

debbyhartog
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2008 18:27

Re: s

Ongelezen bericht door debbyhartog »

Om die reden wilde ik liever mijn topic verwijderen. Helaas is dit niet mogelijk.

carlos1907
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2011 14:26

Re: s

Ongelezen bericht door carlos1907 »

Goedemiddag,

Ik heb deze boxspring ook besteld via groupon, heb mijn voucher op 26 september ingewisseld. Echter nog geen contact gehad met de leverancier, bij bestelling werd vermeld dat zij contact zouden opnemen om een afspraak te maken voor levering. Ik kan slapenonline moeilijk bereiken, na een half uur proberen contact op te nemen is het mij nog niet gelukt. Ook de klantenservice van groupon is niet bereikbaar. Ik begin me dus een beetje zorgen te maken.. Zijn er mensen die ook deze boxspringset hebben besteld die wel iets van slapenonline hebben vernomen? Zo ja, zelf gebeld of zijn jullie gebeld? En heeft er iemand al een afspraak gemaakt voor levering?

kaar66
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2011 14:01

Re: s

Ongelezen bericht door kaar66 »

ik kreeg deze mail van slapen online:

Goedemiddag,
Gefeliciteerd met uw aankoop.
U staat in het door Groupon gestuurde bestand. Dat betekent dat uw boxspringset is besteld bij de fabrikant.
Vanaf aankomende week zal er elke dag een trailer met 40 sets bij onze logistieke partner worden afgeleverd. Zij hebben een call center en nemen met u contact op voor de aflevering. U hoeft dus ons niet te bellen en te vragen naar de status.
De meesten van u zullen in oktober gebeld worden voor een afspraak. Door de drukte kan het misschien begin november zijn.

De aflevering zal plaats vinden tot en met de eerste drempel. De set Viktor is eenvoudig in elkaar te zetten middels de bijgeleverde handleiding.

Alvast veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

De Directie
Slapen Online

carlos1907
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2011 14:26

Re: s

Ongelezen bericht door carlos1907 »

kaar66, wanneer heb je die mail ontvangen? Ik heb hem nog niet gehad.. Wel een bevestiging op 26 september van groupon dat mijn bestelling is verwerkt in het systeem, maar als ik in mijn account kijk via groupon, staat er dat ik 0 ingewisselde vouchers heb (en 1x open) ...

Adnil1
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 sep 2011 21:32

Re: s

Ongelezen bericht door Adnil1 »

Ik heb die email ook gekregen, op 5/10. Daarna nog een excuus mail omdat alle emailadressen zichtbaar waren voor een ieder aan wie de email was verstuurd.

carlos1907
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2011 14:26

Re: s

Ongelezen bericht door carlos1907 »

Ik heb nu een mail gehad dat zij via groupon een bestand hadden gekregen die bijgewerkt is t/m 22 september. Ik heb op 26 september besteld, dus ik denk dat ik vandaar nog geen mail heb ontvangen. Ik wacht nog even af...

Gesloten