LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seats en Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Seats en Sofas

Ongelezen bericht door poespas »

Ik moet zeggen dat ik nog mazzel heb gehad met de bank die ik daar toendertijd hebt gekocht. Die heeft het toch ruim 5 jaar volgehouden :mrgreen:
De constructie was nog prima maar de bekleding........... :cry:

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Seats en Sofas

Ongelezen bericht door poespas »

stofzuigertje schreef:Ik weet maar 1 tevreden klant....
Ik ben dus ook een tevreden klant en mijn zus ook.
Haar bank komt daar ook vandaan en is al meer dan 8 jaar oud. Onlangs heeft ze een nieuwe gekocht (niet daar) en haar bank heeft nu een 2e leven bij onze vader :D
Alleen 1 pootje zat een beetje los.

Maar ik moet zeggen dat na allle negatieve berichten op internet wij daar never nooit meer iets zullen kopen :lol:
Ik heb laatst ook een nieuwe bank gekocht maar dus niet bij S&S.

Muskusrat
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:28
Locatie: Bucharest

Re: Seats en Sofas

Ongelezen bericht door Muskusrat »

boblol schreef:Hoi,
Kan iemand mij helpen, ik heb maar een kleine buget en in zit schuldhulp maar heb afgelopen zaterdag daar een bankstel gekocht voor 350,-de prijs is eigenlijk 595,- nu krijg ik gisteren een reclame folder in de bus en ziet het zelfde bankstel staan voor 249,- en daar krijg je nu een huishoudpakket. Nou is mijn vraag kan ik hier nog wat aan doen! Kunnen jullie mij op weg helpen

Groetjes van mij
Zoals Mira idd al aangaf is het een andere stof die op de bank zit. net als vele andere bedrijven adverteerd S&S met een goedkope stof. Dat je dan uiteindelijk meer moet betalen voor een betere kwaliteit is normaal. Veel mensen lezen ook niet goed en krijgen dan uiteindelijk een boos gevoel, terwijl het helemaal niet zo is. Ik ben het eens dat er betere kwaliteit leverbaar is, maar voor 350,- heb je een goede deal gemaakt.

Vlindertje1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2010 22:34

Re: Seats en Sofas

Ongelezen bericht door Vlindertje1983 »

Vandaag ook kennis gemaakt met de winkel S&S.
Gelukkig had mijn vriend zich eerst ingelezen op internet, dus wij gingen naar deze winkel toe; vol goede moed.

Wij pakte de prijslijst (ontzettend irri trouwens!) en ja hoor daar was de verkoper, dat duurde wel geteld 15 seconde! Hebben rond gelopen en bleven uiteindelijk hangen bij een mooie hoekbank. Verkoper zag dat en als een racemonster kwam hij op ons af. "Lukt het, dame en heer?" De bank kwam ver boven ons budget, maar meldde de verkoper; "Ik ga even voor u kijken, mevrouw. U heeft een uitstekende smaak. Stofgroep 4 zoals hij hier staat. Ik ga even bellen met de fabriek wat ik kan regelen!"

Vervolgens liep hij helemaal aan de andere kant van de zaak, om onze lichaamstaal te zien, je zag hem denken; "Zullen deze mensen er ook in trappen?"
Uiteindelijk kwam hij terug met de mededeling; "Ik kan er 300 euro afhalen, kiest u niet voor het huishoudpakket dan kan ik er nog eenmalig 100 euro afhalen!"

Eerlijk is eerlijk, ik was verliefd op de bank, dit was de bank voor mij. Maar het voelde niet goed. Toen ik melde dat wij geen definitieve JA! zouden geven vandaag, vertrok zijn gezicht. Maar ze zijn niet achter ons aangekomen.
Want dat zag ik gebeuren bij een dame die twijfelde, verkoper liep achter haar aan naar haar auto. En toen wij uit een andere woonwinkel kwamen, ruim een half uur later stond die mevrouw nog steeds voor de deur te bellen.

Ik moet jullie vertellen, ze hebben mooie banken en als je goed kijkt, naar de stevigheid en je ben bereid een aanzienlijk bedrag neer te leggen in stofgroep 4, dan kan je er vast een mooie bank vinden.
Maar ik ben super blij dat ik naar de concurrent (Profijt Meubel) ben gegaan. We hebben vanmiddag een super mooie hoekbank gekocht!

Filliaal is trouwens in Eindhoven geweest. Wat ook erg grappig was; heel veel klanten die samen met ons in de winkel rond liepen vervolgens aan de overkant aan het klagen waren ;-)

Ik zal niet zeggen; Ga er nooit naar toe! Maar lees en beslis zelf!

Muskusrat
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:28
Locatie: Bucharest

Re: Seats en Sofas

Ongelezen bericht door Muskusrat »

Vlindertje1983 schreef:Vandaag ook kennis gemaakt met de winkel S&S.
Gelukkig had mijn vriend zich eerst ingelezen op internet, dus wij gingen naar deze winkel toe; vol goede moed.

Wij pakte de prijslijst (ontzettend irri trouwens!) en ja hoor daar was de verkoper, dat duurde wel geteld 15 seconde!
Lol.. betekent eigenlijk wel dat de verkoper te laat was, want volgens de "regels" moet u de prijslijst van de verkoper krijgen.. :lol:

Gesloten