LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring DFS Banken

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
BVGorinchem

Slechte ervaring DFS Banken

Ongelezen bericht door BVGorinchem »

Bij deze wil ik mijn slechte ervaringen met DFS banken delen en waarschuwen voor de verkoopvoorwaarden van DFS, waarin staat, dat de meubels pas worden binnengezet en uitgepakt NA BETALING per mobiele pin.

Trap er niet in want je hebt geen poot meer om op te staan bij klachten.

Zij zijn bovendien niet aangesloten bij enig garantiefonds, waar wij helaas te laat achter kwamen.

De aan ons geleverde lederen stoelen zijn heel slecht (krom) gestikt, zij zijn ongelijk in hoogte en aan de achterzijde van de rugleuningen zitten lelijke bulten. Dat laatste wil DFS dan wel repareren, maar de klachten over de stiksels e.d. worden afgedaan met "het is handwerk".
In mijn ogen is "Handwerk" een kwaliteitsnorm, waar je meestal extra voor moet betalen.
Bij DFS betekent "Handwerk" KNOEIWERK!
Laatst gewijzigd door Radar op 17 dec 2018 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking van het onderwerp

NeoDutchio

Re: Slechte ervaring DFS Banken

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Of u al betaald heeft of niet heeft niets te maken met 'geen poot om op te staan'. Echter, om het gelijk te halen zijn wel meerdere stappen nodig.
Dat DFS nergens bij aangesloten is had u natuurlijk ook vooraf kunnen zoeken.

Elk stiksel is handwerk en zal normaal gesproken redelijk gelijk moeten zijn. Het lijkt mij sterk dat zij met de hand met naald en draad hebben gestikt, het zal met de hand door een machine gehaald zijn. Via mallen wordt het materiaal uitgesneden en daarna aan elkaar genaaid.

Wat u zou kunnen doen is een expert vragen wat zijn bevindingen zijn. Met deze uitkomst kunt u DFS nog eenmaal vragen om de stoelen in een acceptabele staat te krijgen. Mocht dit niet werken is een jurist de enige oplossing.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik zou wel eens foto’s willen zien.

Betalen voordat de meubels uit de auto komen getuigd wel van veel wantrouwen.

Willemzelf

Ongelezen bericht door Willemzelf »

Betalen voordat de meubelen naar binnen worden gebracht heeft een reden.
Als de meubels eenmaal binnen staan kun je vorderen dat de bezorgers de woning verlaten.
Uiteraard zonder betaling.
Laat ik het voorzichtig zeggen : een 'bepaalde' bevolkings groep flikte dat nog wel eens.

Gesloten