LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Der Heijden Matras Probleem !

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ottovw

Van Der Heijden Matras Probleem !

Ongelezen bericht door Ottovw »

Goedendag,

Mijn vriendin en ik hebben ons laten informeren bij verschillende bedden winkels voor een goed matras. Omdat ik een vrij groot postuur heb "2.02 m lang" en ook aan de zwaardere kant weeg en mijn vriendin weer vrij klein en licht is hebben wij speciaal een matras laten informeren door Van der Heijden. De prijs/actie kwam goed over.

Voor een aanbieding van 2 matrassen voor de prijs van 1 + 2 latten bodem gratis voor een totaal bedrag van c/a 1000 euro.

Het ging hierbij dus om 2 apparte matrassen van 80 bij 2,20. Ik zelf slaap altijd in de foetus houding waarbij mijn zwaarste lichaams deel richting de naad (waar de 2 matrassen bij elkaar komt) ligt. hierbij ontstond na de 2de dag al een flinke kuil. Nu inmiddels dik 2 weken verder rol ik zelfs naar het midden toe en lig ik vervolgends op de lattenbodem. Mijn vriendin heeft het zelfde probleem. Onze matrassen heeft in het midden nu een gat van dik 10 cm breed ! De eens 80 cm matrassen zijn nu dus nog maar 75 cm breed.

van Van der heijden heeft hierop een service monteur gestuurd en die heeft er foto's van gemaakt. Hij gaf aan dat dit inderdaad niet kan en zou ons zo spoedig mogelijk terug bellen. Spoedig terug bellen kwam er niet van en na een week gewacht te hebben heb ik zelf maar weer gebeld. Hierop kreeg ik te horen dat ze de fabriek hadden gebeld en de fabrikant heeft gezegd dat dit niet komt door foutieve product. Van der Heijden geeft hierop aan dat ze bijna zeker zijn dat dit niet verhaald kan worden omdat ongeacht wat mij is geadviseerd in de winkel ik zelf verantwoordelijk ben voor de max gewicht van de matras! Dit terwijl mijn vriendin rond de 60 weegt en ik 130 en wij beiden het probleem ondervinden op apparte matrassen ! Enigste wat ze konden doen is mij een leenmatras geven en mijn matras terug sturen naar de fabriek voor controle.

Ik ben hier echt niet van te spreken over hun manier van service. Het gaat om een dagelijks BELANGRIJK aspect en ik kamp ook met rugklachten wat ik op dokters papier heb staan. Leenmatras vind ik een verschikkelijke service, ik betaal niet 1000 euro om vervolgends op een lmatras te liggen waar andere mensen op hebben gezweet. Ik wil het liefs mijn geld terug ! Wat zijn mijn rechten ?

GOOOZERRR

Re: Van Der Heijden Matras Probleem !

Ongelezen bericht door GOOOZERRR »

wat voor type matrassen zijn het ????

Gesloten