LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van kroon meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
hanssw
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2010 14:11

van kroon meubelen

Ongelezen bericht door hanssw »

t.v.meubel en een salontafel charme besteld en ontvangen
alles is geweldig, mooi optijd geleverd en de meubels zien er geweldig goed uit.
ik ben hier zeer tevreden over.

hmeijer1
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 okt 2010 23:37

Re: van kroon meubelen

Ongelezen bericht door hmeijer1 »

Op 31 oktober 4 meubelstukken besteld, indicatie levertijd 2,5 week. Nu 5,5 week verder en nog niets mogen ontvangen. Van te voren hebben we voor de zekerheid 4 weken ingecalculeerd. Ook die tijd zijn we gepasseerd. Het zal binnenkort wel verschijnen. We betalen onder rembours, dus niets te verliezen.
Geen klachten verder , alleen omtrent de levertijd. Het komt vast allemaal goed.

hmeijer1
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 okt 2010 23:37

Re: van kroon meubelen

Ongelezen bericht door hmeijer1 »

Eindelijk de meubels ontvangen. Dat kon ook op 24 december maar ivm vakantie geleverd op 14 januari.
Wij zijn uiterst tevreden. Kwaliteit-prijsverhouding is meer dan goed. Ik neem aan dat wij voor deze meubelen waarschijnlijk het dubbele moeten betalen (of meer) in een gerenommeerde winkel met zogenaamd CBW keurmerk.
Wij hebben meubels uit de "modern" serie gekocht onder rembours en alles in greywash lak. Alles was heel goed verpakt om schade te beperken. De levertijd was 3 maal langer dan de indicatie maar geduld is een schone zaak en dat was het enige minpunt. Het wachten was de moeite waard.
Een aanrader!

ww123
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:05

Re: van kroon meubelen

Ongelezen bericht door ww123 »

hallo allemaal,

Ook ik heb meubels besteld bij van Kroon Meubelen, vond het ook allemaal 'eng'. Maar kreeg na 2 weken reactie dat de meubelen dr waren en ben maar naar Houten gereden om eerst te kijken.

Van te voren gevraagd via de mail of ik dan eventueel nog onder de koop uit kon.. a la minute reactie.. dat dit geen probleem was.

In Houten (bij een op- en overslag bedrijf) prima service. Ze hebben de dozen voor me open gemaakt zodat ik kon zien wat er in zat. Ze daarna netjes weer dicht gemaakt en gezorgd dat ik alles in de auto kreeg. En ik kon daar ook pinnen.. dus geen gedoe met betaling vooraf e.d.

Omdat de kleur van het eiken (Alpha-serie.. met witte poten) me toch wat te licht was, heb ik ze zelf donkerder gemaakt.. en het resultaat is super! Kost iets meer tijd.. maar dan heb ik nog voor een lage prijs super meubels!!

Ik vind het absoluut een aanrader!

joko01
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2011 22:34

Re: van kroon meubelen

Ongelezen bericht door joko01 »

Ik heb tot nu toe 4 keer meubels bij van Kroon besteld.
Altijd waren ze te laat met de levering en beschadigd.
Ze werden wel iedere keer vervangen maar toch moest ik dan weer weken wachten.
In december 2010 heb ik een eiken tafel besteld.
Ruim 5 weken later werd ze geleverd, totaal beschadigd en 2 poten afgebroken.
Reactie van Kroon of ik ze nog kon lijmen.
Ik heb een nieuwe gevraagd.
Nu weer reeds 4 weken aan het wachten en reactie van Kroon dat ze volgende week komt.
Na wederom een week wachten met vervoersbedrijf gebeld maar die weten van niks.
Wederom met van kroon gemaild en hun reactie ze komt weer een week later.
Ik heb slechte ervaringen en zal na de levering??? niets meer bij van Kroon bestellen en deze firma aan niemand aanbevelen.

Gesloten