Beste dick1201dick1201 schreef:Dit is heel erg vreemd aan het worden,
wat is tennis voor iemand
hoort hij bij dit forum, is hij iemand van Radar?
Ik heb totaal geen kennis van enig telefoontje en van een extra korting.
Bij de eerste melding was er geen sprake van dat er een andere matras was geleverd en bij Aqua-comfort stond in het archief dat er een stretch top matras was geleverd, en nu komen ze in 1 keer dat er weer iets anders aan de hand was.
Ik ga gewoon verder met mijn actie, en wat er van komt zie ik wel.
De prijs voor het bed was samen met de matras volgends het telefoongesprek van met Dhr. Liet 4850 euro, minus 5% was dit 4620 euro.
Wie ik ben, kan jij zien als je op mijn profiel klikt.
Ik ben zoals jij, ook een leden hier op het forum.
Maar ik hoor graag beide kanten van een verhaal, want het wordt mij hier op het forum, te vaak oplichter enz. geroepen.
Ik heb via mail gevraagd hoe de steel in het vork zit, en dit is het antwoord van
het bedrijf.
Wat bedoel je hiermee?
Hetzelfde schrijft het bedrijf ook:
De originele verkoopprijs van een complete OZO met tafels en verlichting en incl. een Topline 6 matras, bedroeg Euro. 5255,00 minus door ons verleende 5% korting = Euro. 4990,00. Mijn echtgenote heeft hierover direct telefonisch contact met u opgenomen en u een extra korting voor het ongemak van Euro. 370,00 aangeboden, waardoor de prijs werd gereduceerd tot Euro. 4620,00 (dus i.p.v. 5% korting, heeft u 12% korting gekregen, waarmee u gretig akkoord bent gegaan.
dick1201 schreef:
De prijs voor het bed was samen met de matras volgends het telefoongesprek van met Dhr. Liet 4850 euro, minus 5% was dit 4620 euro.
Zoiets in deze trend, had ik in een eerder bericht van mij ook geschreven:
16again schreef: Stond daar al ander merk waterzak op? Dan had al direct duidelijk moeten zijn dat niet conform opdracht geleverd is, en dan had die ontdekking geen 5 jaar hoeven duren.