Het is ECHT ECHT ECHT waar!!!! Wij hebben de schade die we hadden aan het ene inlegblad netjes gemeld via het gedownloade formulier. We kregen netjes bericht terug of we ook foto's wilden nemen van het inlegblad. Dat hebben we gedaan. Nou, denken we: ben benieuwd wat ze gaan doen. Het antwoord van de brief van Rofra Home zal ik letterlijk voor jullie citeren:
"' Uit de klachtomschrijving maken wij op, dat er een stuk uit de rand van het tussenblad eraf is gebroken. De meubelen zijn geleverd op 18 december 2008. U heeft getekend voor goede staat ontvangen. Volgens artikel 5 van onze leveringsvoorwaarden dient u gebreken en uiterlijke tekortkomingen tijdens levering te controleren. Wij moeten deze klacht dan ook helaas afwijzen. Met vriendelijke groeten, namens rofra home, mw. J. Berdo, hoofd afdeling service""
Hier kunnen we het dan mee doen!!!!!! Nou vraag ik je!!!!! Wat een vervelend BEDRIJF. Sorry voor dit taalgebruik, maar ik heb er geen andere woorden voor.
Een voorbeeld voor Rofra: Ik heb ooit een glazen tafel besteld bij een bedrijf; heb toen ook getekend voor goede ontvangst. Even later bleek er een stukje glas te ontbreken. Niets aan de hand en heb gewoon een nieuwe tafel gekregen. EN ZO HOORT HET!!!!!!! Kunnen zij een voorbeeld aan nemen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vervolg eetkamertafel visje12
Re: vervolg eetkamertafel visje12
Net zoals ik mijn auto kreeg, met klein deukje van een andere auto, en omdat ik er vanuit ga dat gezien mijn collega's er snel meerdere komen heb ik voor contant geld gekozen!
Bij aflevering uitpakken en goed kijken want zichtbare schade moet je gelijk melden, niet of moeilijk zichtbare zoals beschadigingen onderzijde of binnenkant poten van tafel zijn nog wel achteraf te melden.
U moet nu officieel bewijs leveren dat het reeds bij afleveren aanwezig was en dat is vrijwel onmogelijk.
Dit staat ook duidelijk in de CBW voorwaarde en meestal zijn ze wel soepel maar deze keer helaas niet.
Alleen het vermelden dat U dit hier heeft geplaatst en voor iedereen leesbaar is en het hun klanten kan kosten wil nog wel eens helpen.
Wel na oplossen de vraag verwijderen!
Even printen en laten zien dus!
Bij aflevering uitpakken en goed kijken want zichtbare schade moet je gelijk melden, niet of moeilijk zichtbare zoals beschadigingen onderzijde of binnenkant poten van tafel zijn nog wel achteraf te melden.
U moet nu officieel bewijs leveren dat het reeds bij afleveren aanwezig was en dat is vrijwel onmogelijk.
Dit staat ook duidelijk in de CBW voorwaarde en meestal zijn ze wel soepel maar deze keer helaas niet.
Alleen het vermelden dat U dit hier heeft geplaatst en voor iedereen leesbaar is en het hun klanten kan kosten wil nog wel eens helpen.
Wel na oplossen de vraag verwijderen!
Even printen en laten zien dus!