dit bericht is de waarheid, heb ik getuigen, en ook hoorde veel klachten. voor ik besluit bankstel kopen, 95% wil ik kopen bij Hogeboezem, maar geen zwart, ik nodig goede en stijvig bankstel voor steun mijn nek, enz. daarna ben ik kijken bij sanders, er is zwart, lijk goede quality, stijvig...? heel prijzig. Meerderenkeren ben ik naar sanders, twijvelt, herhaaling vraag 10-20% korting, VERKOOPER zeg, Kan niet, sanders NOOIT korting, ook met de feestdagen, juist duurder gewoorden, dus koop maar nu, goede quality, nooit zaken, de best bankstel. Ik gehoort door getuigen, herhaalt gevraag , zeker geen korting ook feest dagen, NEE, geloof maar, omdat il wil wachten, hun zeg, zinloos. Dus besluit toch om kopen, hun zeg, beter neemt 5 jaar garantie, betaald 250 euro extra ( dus 5 eur0 in de maand), contract getekend. Op 11 April 2009, zo maar bent ik terug naar megastore, samen met getuigen, verbaasd me, KORTING 10%, denk ik niet allemaal korting, maar belijken NIET. Direkt heb ik de verkooper gevraag: wat is hun antwoord: hun weet niks van, dat is van direktie, en crisis economie, enz....
Mijn reactie: jullie GOD spelen, jullie zeg, NEE geen korting, nooit, juist duurder, geen korting met feestdagen, om c. economie, is niks meetemaken, alles wat gebeurt in deze wereld, is door mensen zelf...!!!
E. CRISIS, is door zakkevuller. ALS jullie zeg, weet niet zeker... meschien toch met feestdagen er is korting, ondanks nooit gedaan, ... dat is anders.!!!!
bent ik neemt contact met DMG utrecht, krijgt grote bek door afd K.Service, dhr Eric Spijbroek, en zijn collega is erger. Nog hun denk ik bent achterlijk: hun zeg, ok krijgt ik korting, inhoud is:
mijn 5 jaar garantie ( die ik extra geld moet betalen 250 euro ), wordt
verminderd naar basis garantie , en krijgt ik 100 euro terug. DUS "IK KRIJGT KORTING, van mijn eigen geld, NOG, geef ik hun geld.... oplichter, of kap stelen? of wat..... weet ik niet, maar ech deug niet.
neemt ik contact met DMG direktie, dhr J.Woesten, hun DEK elkaar, tuurlijk logische dek elkaar, maar op welke probleem en situatie, juist moet afleren, en blijf eerlijk, sportive, en consequentie, denk ik mensen van direktie heef hooge nivo om denken, gedraag, enz....en eerlijker, sportive, neemt consequentie, tuurlijk moeilijk om zelf bekritische, maar juist groot persoon moet durfte om eerlijk, sportive en leren van fouten, bent ik heel teleurgesteld, iedergevaal, medewerkers tot direktie, het zelfde nivo, jammer voor bedrijf naam, nog direktie dhr J,Woesten motto: klant tevreden, JUIST BENT Ik tevreden, zal ik nooit meer naar SANDERS, etc... DMG. MEUBELMAN, etc., en mijn andere kennis, collegaas ( meer dan 10 mensen) geen meer vertrouwen met sanders cs. direktie, enz. maar goed, hun beter 1 nieuwe klant weg, en kom andere slachoffer, voor 1 keer, daarna vergoed weg,
verbaasd me: hun zeg, 250 euro, maar was de contract getekend heb ik niet meer gekijken, omdat vertrouw met de verkooper, maar.... belijken niet, pas ik weer kijken, omdat ik gaa naar consument bond, geschildcommisie, enz.... dus bekijken de papieren, belijken: hun schrijft plaats 250 euro, wordt 270 euro ( dat is niet de mondeling).
sanders heef verschilenden naam, maar het zelfde van sanders, tuurlijk moet, en NIJMAN international ook bedrijf, maar nu gefuceert, en samen met andere, "maandemmakers.... ' tuurlijk, slechte naam, mensen vertrouw niet meer.... naar de weg... bangkroet. Triest en jammer, alleen maar om neemt consequentie, en korting 10% gegeven, kwijt veel klanten, nog niet zeker hoe de qualiteit, zoals wat verkooper zeg, garantie zal nooit zaken, ondanks jaaren gezeten, gebruik, moet maar afwachten, de bankstel is nog niet ingelvert, lieve lezer, en iederen die wil bankstel kopen, WATCHOUT, ook Montel, HACO, alles zit in DMG, meubel man.... alleen maar zakkevuller, en geen verantwoordelijk, maar kan LIEF praten, iedergevaal heb ik getuigen, maar goed, ik ga niet arm met 270 eruo plus 250 euro voor hun, maar hun verliest meer..... geld maakt makkelijk, maar eerlijkheid, sportive, consequentie, duurt lang, WATCHOUT met SANDERS medewerkers, fam DMG, meubel man, liever koop bij ambacvht of klein bedrijf, HOPELIJK DMG, SANDERS< MEUBELMAN lezen dit, ik cs, maakt propaganda om dit kwestie.....