woneninterieur schreef: ↑12 jan 2024 17:58SusanBakker87 schreef: ↑12 jan 2024 17:09Ik heb ze ruimte gegeven en ook tijd. Op 30 December laatste contact gehad. Order #5189 en #5164 zou geleverd worden. Maak je niet druk we houden je op de hoogte.SusanBakker87 schreef: ↑30 dec 2023 18:54UPDATE over mij en m’n angstzweet.
Ze hebben vandaag contact gezocht om de twijfels weg te halen wat betreft de tafel en matrastopper. Ze staan voor 2,5 week levertijd nu.
Hopelijk kom ik 3e week januari met de laatste update en zit ik aan mijn tafel.
Maandag 8 januari gemaild wat huidige status is. Geen reactie. Woensdag 10 januari weer gemaild met een kleine reminder dat ik op antwoord wacht.
Wij hebben deze klant net telefonisch gesproken.
Op verzoek van de klant is deze bestelling nu definitief geannuleerd.
Klant ook aangegeven dat de terugbetaling komende dagen volgt.
Klant gaat het bericht hier aanpassen.
Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 dec 2023 06:38
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Klopt, bericht is aangepast naar “ contact gehad met woneninterieur “ ook een e-mail naar BOOS met bericht dat bedrijf mij m’n geld terug gaat storten.woneninterieur schreef: ↑12 jan 2024 17:58Wij hebben deze klant net telefonisch gesproken.SusanBakker87 schreef: ↑12 jan 2024 17:09Ik heb ze ruimte gegeven en ook tijd. Op 30 December laatste contact gehad. Order #5189 en #5164 zou geleverd worden. Maak je niet druk we houden je op de hoogte.SusanBakker87 schreef: ↑30 dec 2023 18:54UPDATE over mij en m’n angstzweet.
Ze hebben vandaag contact gezocht om de twijfels weg te halen wat betreft de tafel en matrastopper. Ze staan voor 2,5 week levertijd nu.
Hopelijk kom ik 3e week januari met de laatste update en zit ik aan mijn tafel.
Maandag 8 januari gemaild wat huidige status is. Geen reactie. Woensdag 10 januari weer gemaild met een kleine reminder dat ik op antwoord wacht.
Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
Kleine kantvraag, zullen die bomen die ze zeggen te planten voor elke bestelling wel echt laten planten
Op verzoek van de klant is deze bestelling nu definitief geannuleerd.
Klant ook aangegeven dat de terugbetaling komende dagen volgt.
Klant gaat het bericht hier aanpassen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Nu moet je het ook nog krijgen he, dat is een 2e. Er wachten vele lang op hun terugbetaling zoals wij.
En zoals verwacht ook niet gebeld en geen geld, ook deze week weer niet ondanks beloftes.
En zoals verwacht ook niet gebeld en geen geld, ook deze week weer niet ondanks beloftes.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het bekende verhaal:
Vorig voorjaar voor € 1.500 een tafel gekocht, die nooit is geleverd.
Ik denk dat ik er al minstens 100 mailtjes aan heb gespendeerd, maar nog steeds mijn geld niet terug.
De laatste beloftes waren:
2 weken na annulering krijg ik mijn geld terug.
De dag na kerst krijg ik mijn geld terug.
2 januari krijg ik mijn geld terug.
Uiterlijk 12 januari krijg ik mijn geld terug.
Gisteren heb ik ze gemaild dat ik op Radar een negatieve review zou plaatsen als ik mijn geld voor vandaag niet op mijn rekening had staan.
De reactie was dat Woneninterieur hoopt dat ik geen stappen onderneem, omdat dat helemaal niet nodig is en dat ik zeker mijn terugbetaling zal ontvangen.
Maar ja, niet verwonderlijk; vanochtend geen geld terug op mijn rekening.
Dus hierbij mijn negatieve review.
Ik hoop dat dit, in combinatie met een aangifte bij de politie, negatieve reviews op Trustpilot en een melding op Consuwijzer ervoor zorgt dat ik mijn geld terug krijg!
Vorig voorjaar voor € 1.500 een tafel gekocht, die nooit is geleverd.
Ik denk dat ik er al minstens 100 mailtjes aan heb gespendeerd, maar nog steeds mijn geld niet terug.
De laatste beloftes waren:
2 weken na annulering krijg ik mijn geld terug.
De dag na kerst krijg ik mijn geld terug.
2 januari krijg ik mijn geld terug.
Uiterlijk 12 januari krijg ik mijn geld terug.
Gisteren heb ik ze gemaild dat ik op Radar een negatieve review zou plaatsen als ik mijn geld voor vandaag niet op mijn rekening had staan.
De reactie was dat Woneninterieur hoopt dat ik geen stappen onderneem, omdat dat helemaal niet nodig is en dat ik zeker mijn terugbetaling zal ontvangen.
Maar ja, niet verwonderlijk; vanochtend geen geld terug op mijn rekening.
Dus hierbij mijn negatieve review.
Ik hoop dat dit, in combinatie met een aangifte bij de politie, negatieve reviews op Trustpilot en een melding op Consuwijzer ervoor zorgt dat ik mijn geld terug krijg!
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 dec 2023 06:38
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
BOOS is niet van faillissement. Ze gaan voor een oplossing voor iedereen. Laatste wat dit programma wilt is dat de klachten uitlopen in allemaalMoneyman schreef: ↑12 jan 2024 17:24Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgtSusanBakker87 schreef: ↑12 jan 2024 17:09Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
Teleurgestelde mensen. Misschien het programma eens kijken…
Voor nu staat het op pauze overigens. Heb de belofte vanuit wooninterieur gekregen dat het voor eind volgende week op m’n rekening staat. Als dat zo is? Ben ik de eerste die het programma een e-mail stuur dat ze het netjes met mij hebben opgelost.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het probleem is juist dat mensen dat programma kijken, waardoor de negatieve impact op dit bedrijf er voor zal zorgen dat het niet meer kan opkrabbelen en dus niemand hun geld terug kan krijgen.SusanBakker87 schreef: ↑13 jan 2024 16:08BOOS is niet van faillissement. Ze gaan voor een oplossing voor iedereen. Laatste wat dit programma wilt is dat de klachten uitlopen in allemaalMoneyman schreef: ↑12 jan 2024 17:24Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgtSusanBakker87 schreef: ↑12 jan 2024 17:09Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
Teleurgestelde mensen. Misschien het programma eens kijken…
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Als ik Woneninterieur was en daadwerkelijk bezig ben met problemen oplossen, zou je misschien even een kleine inkijk kunnen geven in het ontstaan van de problemen en hoe je ze wilt oplossen. Dat er cashflow problemen zijn, dat lijkt me duidelijk. Dat het bedrijf genoeg klanten heeft ook. Als die cashflow problemen een externe oorzaak hebben, dan is het gewoon een kwestie van de lange adem. Het komt over als een bedrijf dat de klanten uiteindelijk wel tegemoet komt, maar daar dus tijd voor nodig heeft. Hoe die problemen ontstaan zijn, dat kan volledig buiten het bedrijf zelf liggen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Maar iedereen die Woneninterieur intoetst op Google koopt daar nu toch niets meer. Heb je Boos niet voor nodig.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Lady1234, Je bedoelt net zoals er niemand meer iets via dropshippers koopt? Of oor sleutelmakers, loodgieters en Schoorsteenvegers via Google de bovenste kiest?
SusanBakker87
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik heb het niet over BOOS, ik heb het over jou. Jij bent immers degene die wil dat ze "uit de lucht gaan"...SusanBakker87 schreef: ↑13 jan 2024 16:08BOOS is niet van faillissement. Ze gaan voor een oplossing voor iedereen. Laatste wat dit programma wilt is dat de klachten uitlopen in allemaal teleurgestelde mensen. Misschien het programma eens kijken…Moneyman schreef: ↑12 jan 2024 17:24Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgtSusanBakker87 schreef: ↑12 jan 2024 17:09Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Bedankt voor deze reactie.Nijogeth schreef: ↑13 jan 2024 17:01Als ik Woneninterieur was en daadwerkelijk bezig ben met problemen oplossen, zou je misschien even een kleine inkijk kunnen geven in het ontstaan van de problemen en hoe je ze wilt oplossen. Dat er cashflow problemen zijn, dat lijkt me duidelijk. Dat het bedrijf genoeg klanten heeft ook. Als die cashflow problemen een externe oorzaak hebben, dan is het gewoon een kwestie van de lange adem. Het komt over als een bedrijf dat de klanten uiteindelijk wel tegemoet komt, maar daar dus tijd voor nodig heeft. Hoe die problemen ontstaan zijn, dat kan volledig buiten het bedrijf zelf liggen.
Dat is inderdaad het geval maar komt natuurlijk in orde.
Inderdaad problemen met de cashflow en 2 leveranciers die failliet zijn gegaan in 2023.
Daarbij was het overzicht aan onze kant ook compleet verdwenen en komt dit nu langzaam weer op orde maar heeft nog even de tijd nodig.
-
- Berichten: 1020
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Jammer dat er 12 pagina's op dit forum voor nodig zijn om Woninginterieur te bewegen aan te geven wat de problemen zijn. Waarom niet gelijk deze problemen communiceren met klanten in plaats van de klanten aan het lijntje te houden met waardeloze beloften.woneninterieur schreef: ↑13 jan 2024 18:14Bedankt voor deze reactie.Nijogeth schreef: ↑13 jan 2024 17:01Als ik Woneninterieur was en daadwerkelijk bezig ben met problemen oplossen, zou je misschien even een kleine inkijk kunnen geven in het ontstaan van de problemen en hoe je ze wilt oplossen. Dat er cashflow problemen zijn, dat lijkt me duidelijk. Dat het bedrijf genoeg klanten heeft ook. Als die cashflow problemen een externe oorzaak hebben, dan is het gewoon een kwestie van de lange adem. Het komt over als een bedrijf dat de klanten uiteindelijk wel tegemoet komt, maar daar dus tijd voor nodig heeft. Hoe die problemen ontstaan zijn, dat kan volledig buiten het bedrijf zelf liggen.
Dat is inderdaad het geval maar komt natuurlijk in orde.
Inderdaad problemen met de cashflow en 2 leveranciers die failliet zijn gegaan in 2023.
Daarbij was het overzicht aan onze kant ook compleet verdwenen en komt dit nu langzaam weer op orde maar heeft nog even de tijd nodig.
Door de houding van Woninginterieur hebben ze nu een negatief imago dat door iedereen op internet is op te zoeken. Verstoppertje spelen heeft negatief uitgewerkt voor Woninginterieur aangezien het vertrouwen compleet weg is bij de bestaande klanten.
SusanBakker87
vindt dit leuk
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 jan 2024 18:17
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
UPDATE: Order #3708
Zaterdag 6 januari het 'zoveelste' mailcontact gehad met Woneninterieur. In deze mail is namens hen beloofd dat ze mij maandag zouden bellen. Op maandag 8 januari was ik om 16:55 nog niet gebeld, dus heb ik direct een mail gestuurd met dat ik al de gehele dag aan het wachten was op het beloofde telefoontje.
Wonder boven wonder werd ik binnen 2 minuten 'eindelijk' gebeld. Ik vind het altijd bewonderenswaardig hoe snel je soms reactie terug kan krijgen, maar je wel maanden kan fluiten naar je meubels en/of je geld!
Voor het eerst dat ik ze sinds mei 2023 telefonisch aan de telefoon kon spreken. Dat hebben ze geweten... Wat een schofterige bende zit er achter dit bedrijf. Alleen maar smoesjes over interne problemen, en dat het nu weer op de rit is en wij einde van de week het geld konden verwachten.
Waarom zou je überhaupt Anno 2024 nog 5 dagen moeten wachten over een overboeking van een bedrag? Dat is letterlijk binnen 1 minuten overgemaakt... Maar goed, ik heb ze wederom de voordeel van de twijfel gegeven en zij gaven aan dat het uiterlijk vrijdag 12 januari voor 16:00 op de rekening zou staan. Dit is ook per mail bevestigd aan onze advocaat.
Het is werkelijk ongelofelijk dat ook deze 20ste belofte gisteren niet is nagekomen. @Woneninterieur, kunnen jullie überhaupt jezelf nog in de spiegel aankijken?
MAAK HET GELD OVER EN STOP MET DEZE PRAKTIJKEN!!!!! WIJ GAAN PER DIRECT NAAR DE POLITIE EN ZULLEN ONZE ADVOCAAT VERDERE STAPPEN LATEN ONDERNEMEN.
MIJN GEDULD IS OP!
Zaterdag 6 januari het 'zoveelste' mailcontact gehad met Woneninterieur. In deze mail is namens hen beloofd dat ze mij maandag zouden bellen. Op maandag 8 januari was ik om 16:55 nog niet gebeld, dus heb ik direct een mail gestuurd met dat ik al de gehele dag aan het wachten was op het beloofde telefoontje.
Wonder boven wonder werd ik binnen 2 minuten 'eindelijk' gebeld. Ik vind het altijd bewonderenswaardig hoe snel je soms reactie terug kan krijgen, maar je wel maanden kan fluiten naar je meubels en/of je geld!
Voor het eerst dat ik ze sinds mei 2023 telefonisch aan de telefoon kon spreken. Dat hebben ze geweten... Wat een schofterige bende zit er achter dit bedrijf. Alleen maar smoesjes over interne problemen, en dat het nu weer op de rit is en wij einde van de week het geld konden verwachten.
Waarom zou je überhaupt Anno 2024 nog 5 dagen moeten wachten over een overboeking van een bedrag? Dat is letterlijk binnen 1 minuten overgemaakt... Maar goed, ik heb ze wederom de voordeel van de twijfel gegeven en zij gaven aan dat het uiterlijk vrijdag 12 januari voor 16:00 op de rekening zou staan. Dit is ook per mail bevestigd aan onze advocaat.
Het is werkelijk ongelofelijk dat ook deze 20ste belofte gisteren niet is nagekomen. @Woneninterieur, kunnen jullie überhaupt jezelf nog in de spiegel aankijken?
MAAK HET GELD OVER EN STOP MET DEZE PRAKTIJKEN!!!!! WIJ GAAN PER DIRECT NAAR DE POLITIE EN ZULLEN ONZE ADVOCAAT VERDERE STAPPEN LATEN ONDERNEMEN.
MIJN GEDULD IS OP!
SusanBakker87
vindt dit leuk
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 dec 2023 06:38
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Uit de lucht, de webshop tijdelijk uit de lucht. Zodat ze de bestaande bestellingen kunnen afhandelen., realistische levertijden kunnen aangeven. Hun problemen kunnen oplossen met alle lopende bestellingen.Moneyman schreef: ↑13 jan 2024 17:31Ik heb het niet over BOOS, ik heb het over jou. Jij bent immers degene die wil dat ze "uit de lucht gaan"...SusanBakker87 schreef: ↑13 jan 2024 16:08BOOS is niet van faillissement. Ze gaan voor een oplossing voor iedereen. Laatste wat dit programma wilt is dat de klachten uitlopen in allemaal teleurgestelde mensen. Misschien het programma eens kijken…
Nu blijven ze spullen verkopen die ze niet kunnen leveren. Maakt het alleen maar moeilijker en groter om het probleem op te lossen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Susan, als de winkel dicht gaat komt er geen geld meer binnen, dat betekent voor jou en de overige klanten die hun bestelling hebben geannuleerd, dat je je geld niet terugkrijgt. Jouw wens gaat niet in je voordeel uitpakken, dus een slecht plan.SusanBakker87 schreef: ↑13 jan 2024 20:56Uit de lucht, de webshop tijdelijk uit de lucht. Zodat ze de bestaande bestellingen kunnen afhandelen., realistische levertijden kunnen aangeven. Hun problemen kunnen oplossen met alle lopende bestellingen.Moneyman schreef: ↑13 jan 2024 17:31Ik heb het niet over BOOS, ik heb het over jou. Jij bent immers degene die wil dat ze "uit de lucht gaan"...SusanBakker87 schreef: ↑13 jan 2024 16:08
BOOS is niet van faillissement. Ze gaan voor een oplossing voor iedereen. Laatste wat dit programma wilt is dat de klachten uitlopen in allemaal teleurgestelde mensen. Misschien het programma eens kijken…
Nu blijven ze spullen verkopen die ze niet kunnen leveren. Maakt het alleen maar moeilijker en groter om het probleem op te lossen.
Dorfje
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Maar er moet weer heel wat verkocht worden voordat alle annuleringen terug betaald kunnen worden.
-
- Berichten: 1020
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dat is maar de vraag. In ieder geval kunnen er dan niet meer slachtoffers gemaakt worden. Het gaat nooit werken als het ene gat met het ander wordt gevuld. Oftewel oude klanten worden betaald met geld van nieuwe klanten.
SusanBakker87
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dat weet je niet. Als er een tijdelijk probleem was, zoals ik inschatte en de winkel bevestigende, dan werkt dat natuurlijk juist wél.Ik_weet_niet_alles schreef: ↑13 jan 2024 22:14Het gaat nooit werken als het ene gat met het ander wordt gevuld. Oftewel oude klanten worden betaald met geld van nieuwe klanten.
Als je de winkel dicht gooit, weet je daarentegen zéker dat het niet werkt.
Nijogeth
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Allemaal leuk en aardig, maar ik zou mijn geld niet aan dat bedrijf overmaken, zodat zij een wachtende kunnen uitbetalen.
Sommige wachtenden willen zelfs hun spullen nog. Gebeurt ook niet.
Sommige wachtenden willen zelfs hun spullen nog. Gebeurt ook niet.
SusanBakker87
vindt dit leuk