LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] A.A.M. International (www.webolution.nl)
-
- Berichten: 2899
- Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
En dus opnieuw een leugen. De commentaren bestaan helemaal niet.
Anders had sobeit ze nu al in deze thread geplaatst.
Anders had sobeit ze nu al in deze thread geplaatst.
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Whooooeeeeeiiiiihhhaaaa!!
Nou wacht ik helemaal een dagje er mee!!!
SBI
Ben je vroeg thuis van je "ochtend dienst"....?
Nou wacht ik helemaal een dagje er mee!!!
SBI
Ben je vroeg thuis van je "ochtend dienst"....?
-
- Berichten: 2899
- Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Je bedoelt dat je op die manier nog een dag hebt om ze te zoeken in de hoop dat ze echt bestaan.Nou wacht ik helemaal een dagje er mee!!!
Succes ermee dan.
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Was net van plan ff te zoeken in het geheugen van Radar......
Doe jij dat nu ff... dan kijk IK in mijn bestanden......
Dank je voor je medewerking....
SBI
Zie je..., je gaat je al wat socialer gedragen....
Waar je mee omgaat... raak je mee besmet.....
Je moet alleen niet zoveel met jezelf omgaan, hè!
Doe jij dat nu ff... dan kijk IK in mijn bestanden......
Dank je voor je medewerking....
SBI
Zie je..., je gaat je al wat socialer gedragen....
Waar je mee omgaat... raak je mee besmet.....
Je moet alleen niet zoveel met jezelf omgaan, hè!
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Hier ook enkele "leuke" links over Devos/Amway:
Stop DeVos Commercial #1: http://www.youtube.com/watch?v=rOhVTOXJ ... ed&search=
Stop DeVos Commercial #2: http://www.youtube.com/watch?v=kFCwN24H ... ed&search=
Diamonds Aren't Forever: http://www.youtube.com/watch?v=79c0XYXr ... ed&search=
Quixtar - The income lies: http://www.youtube.com/watch?v=Kn34YRCA ... ed&search=
Stop DeVos Commercial #1: http://www.youtube.com/watch?v=rOhVTOXJ ... ed&search=
Stop DeVos Commercial #2: http://www.youtube.com/watch?v=kFCwN24H ... ed&search=
Diamonds Aren't Forever: http://www.youtube.com/watch?v=79c0XYXr ... ed&search=
Quixtar - The income lies: http://www.youtube.com/watch?v=Kn34YRCA ... ed&search=
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Heb ff stiekem met je mee gekeken..., maar er is geen zoeken aan in de Radarbestanden.......!!
Maar.... hier heb je het nog een keertje......
Zeg maar weer dat ik het uit mijn duim zuig....
Wanneer leer je het nu eens af tegen feiten te knokken??
PRELIMINARY STATEMENT
All but a few of the regular¬line products sold under the Amway name are manufactured by Amway or its subsidiary, Nutrilite Products, Inc. (Van Andel, Tr. 1805) Amway's plant and equipment are modern and efficient. (RX 68 to RX 277) Amway follows recognized industry standards of good manufacturing practice. (RPF 90) It has a substantial research and development operation and expends generally as much per sales dollar as larger competitors in the personal care products field. (RPF 86)
186. Amway's products have very high consumer acceptance. A market study in the record shows that of 37 brands of laundry detergent, Amway's product, with only a very small market share and no national advertising, was third in brand loyalty. (Cady, Tr. 5823) Amway's dishwashing liquid soap led all 16 brands surveyed in consumer acceptance. (Cady, Tr. 5819¬22) In each of the markets for automatic dishwasher detergents, detergents for fine clothing, bleaches, rug cleaners, and laundry additives, Amway's products were second in brand loyalty. (Cady, Tr. 5822) Professor Cady, a marketing specialist from the Harvard Graduate School of Business Administration, testified that (Tr. 5823):
What this means overall is that consumers are obviously well served by the products that Amway supplies them with. In fact, they are so well¬served, in the face of a large number of available substitutes, they purchase Amway products to a degree which is almost unknown to other brands in the market. [72] Amway has achieved this consumer acceptance for its products while having no more than 1.7% of any market in which it competes (RX 406) and while spending a total of about two million dollars for advertising and sales promotion for the years 1972 through 1975, while its top five competitors were spending about 2.3 billion dollars for that purpose. (RX 410 to RX 413)
187. Amway, through its distributors, provides services to consumers not readily available when products are purchased at a retail store. Amway has a 100% money¬back guarantee which permits a customer who is not satisfied with an Amway product to return it with the choice of replacement, repair, credit, or refund of full purchase price (RPF 93, 94, 98)
CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan. In less than 20 years, the respondents have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, which has brought new products into the market, notably into the highly oligopolistic soap and detergents market. Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products. (Finding 186) The vertical restraints by which Amway has achieved this entry¬¬avoiding conventional retailing through grocery stores by direct selling¬¬are reasonable.
One of the reasons for this rapid growth is that Amway's products have very high consumer acceptance. A marketing specialist called to testify at the hearings stated that Amway's laundry detergent, which has a very small market share and no national advertising, ranks third out of thirty¬seven brands in brand loyalty. Other Amway products, including its automatic dishwasher detergent, detergent for fine clothing, bleach, rug cleaner, and laundry additives, each rank second in brand loyalty. Amway's liquid dishwashing soap led all sixteen brands surveyed in brand loyalty. [4]
In 1970, retail prices set for most Amway catalog products were set below the prices for comparable items sold in department stores but above prices charged by discount stores. (CX 522¬Z¬ 176 to 177)
Er is niet veel veranderd.........
So be it
Maar.... hier heb je het nog een keertje......
Zeg maar weer dat ik het uit mijn duim zuig....
Wanneer leer je het nu eens af tegen feiten te knokken??
PRELIMINARY STATEMENT
All but a few of the regular¬line products sold under the Amway name are manufactured by Amway or its subsidiary, Nutrilite Products, Inc. (Van Andel, Tr. 1805) Amway's plant and equipment are modern and efficient. (RX 68 to RX 277) Amway follows recognized industry standards of good manufacturing practice. (RPF 90) It has a substantial research and development operation and expends generally as much per sales dollar as larger competitors in the personal care products field. (RPF 86)
186. Amway's products have very high consumer acceptance. A market study in the record shows that of 37 brands of laundry detergent, Amway's product, with only a very small market share and no national advertising, was third in brand loyalty. (Cady, Tr. 5823) Amway's dishwashing liquid soap led all 16 brands surveyed in consumer acceptance. (Cady, Tr. 5819¬22) In each of the markets for automatic dishwasher detergents, detergents for fine clothing, bleaches, rug cleaners, and laundry additives, Amway's products were second in brand loyalty. (Cady, Tr. 5822) Professor Cady, a marketing specialist from the Harvard Graduate School of Business Administration, testified that (Tr. 5823):
What this means overall is that consumers are obviously well served by the products that Amway supplies them with. In fact, they are so well¬served, in the face of a large number of available substitutes, they purchase Amway products to a degree which is almost unknown to other brands in the market. [72] Amway has achieved this consumer acceptance for its products while having no more than 1.7% of any market in which it competes (RX 406) and while spending a total of about two million dollars for advertising and sales promotion for the years 1972 through 1975, while its top five competitors were spending about 2.3 billion dollars for that purpose. (RX 410 to RX 413)
187. Amway, through its distributors, provides services to consumers not readily available when products are purchased at a retail store. Amway has a 100% money¬back guarantee which permits a customer who is not satisfied with an Amway product to return it with the choice of replacement, repair, credit, or refund of full purchase price (RPF 93, 94, 98)
CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan. In less than 20 years, the respondents have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, which has brought new products into the market, notably into the highly oligopolistic soap and detergents market. Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products. (Finding 186) The vertical restraints by which Amway has achieved this entry¬¬avoiding conventional retailing through grocery stores by direct selling¬¬are reasonable.
One of the reasons for this rapid growth is that Amway's products have very high consumer acceptance. A marketing specialist called to testify at the hearings stated that Amway's laundry detergent, which has a very small market share and no national advertising, ranks third out of thirty¬seven brands in brand loyalty. Other Amway products, including its automatic dishwasher detergent, detergent for fine clothing, bleach, rug cleaner, and laundry additives, each rank second in brand loyalty. Amway's liquid dishwashing soap led all sixteen brands surveyed in brand loyalty. [4]
In 1970, retail prices set for most Amway catalog products were set below the prices for comparable items sold in department stores but above prices charged by discount stores. (CX 522¬Z¬ 176 to 177)
Er is niet veel veranderd.........
So be it
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
In "asbakken rausen" ben je altijd al goed geweest, antimlmspammer!!
Staan de bewerkte filmpjes er ook bij, jongen.....
Die filmpjes die vertraagd worden gebracht zodat het lijkt alsof iemand "dronken" is???
Geheel in jouw stijl toch???
So be it
Staan de bewerkte filmpjes er ook bij, jongen.....
Die filmpjes die vertraagd worden gebracht zodat het lijkt alsof iemand "dronken" is???
Geheel in jouw stijl toch???
So be it
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Wat moeten jullie toch een PIJN hebben, boys...
Ik zou bijna medelijden krijgen....
SBI
(Ik zei: BIJNA!..... )
Ik zou bijna medelijden krijgen....
SBI
(Ik zei: BIJNA!..... )
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Zo..... Genoeg ge-relaxed......
Ga ff wat doen....
Jullie vechten je maar hardstikke dood......!
Fijne dag saampjes.....
SBI
Ga ff wat doen....
Jullie vechten je maar hardstikke dood......!
Fijne dag saampjes.....
SBI
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
SBI, mag ik je één tip geven? Vast wel, jij leest graag tips, open minded as you are.SBI schreef:Persoonlijk vind ik ook de tegenstanders van mlm vaak hebzuchtig overkomen...... omdat men vindt dat parttime-inkomen minderwaardig is.... en tóch ook wel sektarisch met hun goeroe en hulp-goeroe.
De schrik zit er wel niet in, maar het is wél ontaard in een mlmfobie bij deze mensen. Alle realiteitszin is onderdrukt en bijvoorbeeld de kleur blauw wordt bejubeld..... tótdat een mlm bedrijf de kleur blauw "uitstraalt"!!!
Ik praat ook bewust over "tegenstanders" omdat "critici" een ruimte in hun geest hebben opengelaten voor "gezond verstand" en de tegenstanders laten zien dat hun doel, élk middel heiligt!!!
DE TOTALE VERNIETIGING VAN ALLE BUURTSUPEROMZETMAKERS!!!!
Niets ontziend richten zij geestelijke schade aan bij hun toehoorders!!!
VERDERFELIJK!!!!
Fijne dag samen...
Beste kerel; ga altijd uit van jezelf. Doe ik ook. Ik zie hier geen goeroe's en hulp-goeroe's. Zie ook geen tegenstanders of medestanders.
Zie enkel aantal critici die blijkbaar onbedoeld ervoor zorgen dat sommigen zich op de kast gejaagd voelen, en die soms moeite doen om hun kritiek anders te formuleren om de kastzitters tegemoed te komen.
-
- Berichten: 809
- Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Zeg Jan, wanneer leer jij eens af om als een regelrechte Don Quichotte tegen de molentjes te strijden die jou een permanente tegenwind opleveren? Waar jij in het Nederlands al niet helemaal over een begripsvermogen beschikt dat van mensen boven de kleuterleeftijd verwacht mag worden, gaat het je in het Engels nog eens een stuk slechter af.Wanneer leer je het nu eens af tegen feiten te knokken??
PRELIMINARY STATEMENT
All but a few of the regular...
De door jou zo zorgvuldig gecopy-paste tekst behelst zoals je zelf ook in het begin van je quote kan lezen de preliminary statement van wat je de amerikaanse mededingingsrechter zou kunnen noemen, James P. Timony in zijn uitspraak in de zaak omtrent de aanklacht in verband met de overtredingen van amway van de FTC Act, van 25 mrt 1975. Zaaknummer 93 F.T.C. 618.
In dit statement resumeert de rechter de gang van zaken tijdens het proces alvorens hij tot zijn uitspraak over gaat. De aanklacht wordt geformuleerd, het verweer van de gedaagde hierop wordt herhaald, de wijze van het onderzoek wordt uit de doeken gedaan, zijn motivatie wordt geformuleerd, en vervolgens volgt de uitspraak in de final order.
Welnu, alle tekst waar jij nu mee komt waarop je zo trots bent als een aap met zeven lullen is natuurlijk helemaal niet afkomstig van de FTC maar uit het verweer van Jay van Andel en consorten in een poging te redden wat er te redden valt. Per regel staat het er zelfs tussen haakjes achter vermeld, wat je in je ijver dan ook hebt meegecopieerd.
En was de commissie onder de indruk van deze hoepla van de advocaten van amway, denk je? Oordeel zelf bij het nalezen van de final order van de rechtbank, waar amway op 12 punten keihard in de hoek gezet wordt. En dat niet alleen, amway moet er ook voor zorgen dat alle kneuzen zoals jij die natuurlijk geen flauw benul hebben, binnen 30 dagen het geheel op schrift ontvangen, zodat hun individuele onbenul niet een vrijplijting zal kunnen zijn dat amway dankzij hun ongeletterde ibo's nogmaals de fout in zal gaan. Ten slotte moest amway als een klein kind na 60 dagen ook nog eens komen laten zien in hoeverre ze deze opdrachtjes braaf hebben opgevolgd.
Kijk, DAT is wat de FTC over amway te vertellen heeft!!
Voor wie het allemaal zelf wil nalezen:
http://www.mlmlegal.com/amway.html
Voor wie het allemaal zelf wil
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Brilletje nodig???Zie enkel aantal critici die blijkbaar onbedoeld ervoor zorgen dat sommigen zich op de kast gejaagd voelen,
Whoooooeeeeeiiiiiihhhaaaa!!!!
Humor heb je wel!!!
SBI
(Of was je serieus?? )
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Ach kijk..., "het" schrijft weer een lang verhaal....
Eens kijken....
Hm..., gericht aan ene Jan..., maar ik trek mijn stoute schoenen wel weer aan hoor!!!
Oh, nee..., nog meer onzin. (Zou -ie écht denken dat ik dat verslag van de FTC heb verzonnen???
Zó dom kan-nie toch niet zijn....)
Amway moest inderdaad een 2-tal zaken corrigeren...., maar liegen en overdrijven gaat je altijd al aardig af, Piet, sorry, Eco.
Als prijsafspraken de ergste overtreding is..... dan is 95% van de bedrijven schuldig!!
Gewoon ff de hightlights voor je herhalen, toch.....?
CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan!
the respondents have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, (Haha,,,, natuurlijk ben je het er niet mee eens...!!)which has brought new products into the market, notably into the highly oligopolistic soap and detergents market. Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products.
Au? Sure!!!
OPINION OF THE COMMISSION
We also agree with the conclusion reached in the Initial Decision, that complaint counsel have failed to prove the other allegations made against Amway of unfair methods of competition and unfair or deceptive acts and practices. Specifically, we have determined that the Amway Sales and Marketing Plan is not an illegal 'pyramid scheme'; that the nonpricerelated rules Amway has imposed on the distributors of its products, to control the way the products flow to consumers, od not constitute unreasonable restraints of trade or unfair methods of competition; and that, with the exception of certain earnings claims, respondents have not made false, misleading, or deceptive claims about Amway's business or the opportunities it presents to a person who becomes a part of it.
Wat doet dat toch verdóóómde zeer, hè, Ecoco....!
So be it.... en ook JIJ mag mij best "Jan" noemen.....
(Kunnen jullie nog welk rustig slapen, boyz......of ik kom ik iedere keer in jullie nachtmerries vóór??)
Eens kijken....
Hm..., gericht aan ene Jan..., maar ik trek mijn stoute schoenen wel weer aan hoor!!!
Was dat het???Zeg Jan, wanneer leer jij eens af om als een regelrechte Don Quichotte tegen de molentjes te strijden die jou een permanente tegenwind opleveren? Waar jij in het Nederlands al niet helemaal over een begripsvermogen beschikt dat van mensen boven de kleuterleeftijd verwacht mag worden, gaat het je in het Engels nog eens een stuk slechter af.
Oh, nee..., nog meer onzin. (Zou -ie écht denken dat ik dat verslag van de FTC heb verzonnen???
Zó dom kan-nie toch niet zijn....)
Bla bla???De door jou zo zorgvuldig gecopy-paste tekst behelst zoals je zelf ook in het begin van je quote kan lezen de preliminary statement van wat je de amerikaanse mededingingsrechter zou kunnen noemen, James P. Timony in zijn uitspraak in de zaak omtrent de aanklacht in verband met de overtredingen van amway van de FTC Act, van 25 mrt 1975. Zaaknummer 93 F.T.C. 618.
Daar is geen kruit tegen gewassen......Bla??In dit statement resumeert de rechter de gang van zaken tijdens het proces alvorens hij tot zijn uitspraak over gaat. De aanklacht wordt geformuleerd, het verweer van de gedaagde hierop wordt herhaald, de wijze van het onderzoek wordt uit de doeken gedaan, zijn motivatie wordt geformuleerd, en vervolgens volgt de uitspraak in de final order.
Welnu, alle tekst waar jij nu mee komt waarop je zo trots bent als een aap met zeven lullen is natuurlijk helemaal niet afkomstig van de FTC maar uit het verweer van Jay van Andel en consorten in een poging te redden wat er te redden valt. Per regel staat het er zelfs tussen haakjes achter vermeld, wat je in je ijver dan ook hebt meegecopieerd.
En was de commissie onder de indruk van deze hoepla van de advocaten van amway, denk je?
(de rechter wél!!!)
Oordeel zelf bij het nalezen van de final order van de rechtbank, waar amway op 12 punten keihard in de hoek gezet wordt. En dat niet alleen, amway moet er ook voor zorgen dat alle kneuzen zoals jij die natuurlijk geen flauw benul hebben, binnen 30 dagen het geheel op schrift ontvangen, zodat hun individuele onbenul niet een vrijplijting zal kunnen zijn dat amway dankzij hun ongeletterde ibo's nogmaals de fout in zal gaan. Ten slotte moest amway als een klein kind na 60 dagen ook nog eens komen laten zien in hoeverre ze deze opdrachtjes braaf hebben opgevolgd.
Kijk, DAT is wat de FTC over amway te vertellen heeft!!
Amway moest inderdaad een 2-tal zaken corrigeren...., maar liegen en overdrijven gaat je altijd al aardig af, Piet, sorry, Eco.
Als prijsafspraken de ergste overtreding is..... dan is 95% van de bedrijven schuldig!!
Gewoon ff de hightlights voor je herhalen, toch.....?
CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan!
the respondents have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, (Haha,,,, natuurlijk ben je het er niet mee eens...!!)which has brought new products into the market, notably into the highly oligopolistic soap and detergents market. Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products.
Au? Sure!!!
OPINION OF THE COMMISSION
We also agree with the conclusion reached in the Initial Decision, that complaint counsel have failed to prove the other allegations made against Amway of unfair methods of competition and unfair or deceptive acts and practices. Specifically, we have determined that the Amway Sales and Marketing Plan is not an illegal 'pyramid scheme'; that the nonpricerelated rules Amway has imposed on the distributors of its products, to control the way the products flow to consumers, od not constitute unreasonable restraints of trade or unfair methods of competition; and that, with the exception of certain earnings claims, respondents have not made false, misleading, or deceptive claims about Amway's business or the opportunities it presents to a person who becomes a part of it.
Wat doet dat toch verdóóómde zeer, hè, Ecoco....!
So be it.... en ook JIJ mag mij best "Jan" noemen.....
(Kunnen jullie nog welk rustig slapen, boyz......of ik kom ik iedere keer in jullie nachtmerries vóór??)
-
- Berichten: 809
- Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Jij spoort echt niet!
Ik neem aan dat die ibo's ook met 7 man de afwas doen, en de bus pakken als ze naar de buren op visite gaan want die rijdt immers harder dan je kan lopen?
Wat jou ontgaat is dat mensen als jij blij moeten zijn met de veroordelingen in deze door de FTC aangespannen zaak, omdat hiervan juist de onnozele sukkels bescherming genieten. Maar blijf jij gerust met trots beweren dat de FTC zo hoog van amway opgeeft terwijl je de veroordelingen van diezelfde FTC om de oren vliegen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig...
Dit is de conclusie van amway in hun verweer, jodukus, niet van de FTC!!! Natuurlijk beweert amway dat ze geen pyramid plan zijn!!! En nog efficient ook, laat me niet lachen. Dat er altijd nog 3,6 miljoen sukkels zijn die dit wél geloven is uiteraard een feit, maar juist dat getal van 3,6 miljoen leidt tot de conclusie van inefficiëncy...CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan!
the respondents have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system
Ik neem aan dat die ibo's ook met 7 man de afwas doen, en de bus pakken als ze naar de buren op visite gaan want die rijdt immers harder dan je kan lopen?
Wat jou ontgaat is dat mensen als jij blij moeten zijn met de veroordelingen in deze door de FTC aangespannen zaak, omdat hiervan juist de onnozele sukkels bescherming genieten. Maar blijf jij gerust met trots beweren dat de FTC zo hoog van amway opgeeft terwijl je de veroordelingen van diezelfde FTC om de oren vliegen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig...
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
WIE spoort er nu niet!!!Jij spoort echt niet!
Een andere aanklacht was dat we werkten met een piramideverkoop!!!
En jij denkt dat ze 40 jaar later nogs steeds op piramideverkoop zitten???
Laat je nakijken!!!
Van de FTC, Jodokus.....!Dit is de conclusie van amway in hun verweer, jodukus, niet van de FTC!!!
Alle distributeurs gaan ook jaarlijk een paar maanden "zitten"... en daar betaal JIJ voor!Natuurlijk beweert amway dat ze geen pyramid plan zijn!!! En nog efficient ook, laat me niet lachen. Dat er altijd nog 3,6 miljoen sukkels zijn die dit wél geloven is uiteraard een feit, maar juist dat getal van 3,6 miljoen leidt tot de conclusie van inefficiëncy...
Ik lach me dood......Ik neem aan dat die ibo's ook met 7 man de afwas doen, en de bus pakken als ze naar de buren op visite gaan want die rijdt immers harder dan je kan lopen?
Dank je wel voor je positieve bijdrage, Econometrist!!Wat jou ontgaat is dat mensen als jij blij moeten zijn met de veroordelingen in deze door de FTC aangespannen zaak, omdat hiervan juist de onnozele sukkels bescherming genieten. Maar blijf jij gerust met trots beweren dat de FTC zo hoog van amway opgeeft terwijl je de veroordelingen van diezelfde FTC om de oren vliegen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig...
So be it
-
- Berichten: 809
- Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
En dat was onvoldoende bewezen. Anders had de veroordeling dus 13 punten bevat. What's your point?Een andere aanklacht was dat we werkten met een piramideverkoop!!!
Ik lees net in een andere thread de opmerking van jou dat het toch niet de FTC was maar de rechter. Wat is het nou? Is je 'blind spot' weer actief?Quote:Van de FTC, Jodokus.....!Dit is de conclusie van amway in hun verweer, jodukus, niet van de FTC!!!
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Simpel.....En dat was onvoldoende bewezen. Anders had de veroordeling dus 13 punten bevat. What's your point?
Je hebt zoals gewoonlijk weer van 2 punten er 12 gemaakt...!!!
En klo*te dat ze niet voor iedere aanklacht van iedere idioot veroordeeld worden, hè?
Ja. Ik heb geen moeite met het toegeven van een gemaakte vergissing!!!Ik lees net in een andere thread de opmerking van jou dat het toch niet de FTC was maar de rechter. Wat is het nou? Is je 'blind spot' weer actief?
Symphatieke rechter..., vind je ook niet???
So be it
Whhhhoooooeeeeiiiiihhhhaaaaaa!!!
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Ach..., op een vrije dag is het leuk hier vertoeven....
Nog even in het kort:
CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan.
have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, which has brought new products into the market,
Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products.
5. The record does not support the allegations of Counts II, III, IV and V. Accordingly, those counts must be dismissed.
I therefore conclude that: (Wie zou DIT nu kunnen zijn?? PINOKKIO? )
1. The Federal Trade Commission has jurisdiction over respondents and the subject matter of this proceeding.
2. This proceeding is in the public interest.
3. Respondents have agreed, combined and conspired with each other and Amway distributors to fix resale prices for Amway products, on sales between Amway distributors and to consumers, in violation of Section 5 of the Federal Trade Commission Act, 15 U.S.C. 45.
4. The attached order to cease and desist against respondents is appropriate, supported by the findings of fact, reasonably related to the offenses found, and necessary for the protection of the public interest.
5. The record does not support the allegations of Counts II, III, IV and V. Accordingly, those counts must be dismissed. [120]
So be it
Nog even in het kort:
CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan.
have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, which has brought new products into the market,
Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products.
5. The record does not support the allegations of Counts II, III, IV and V. Accordingly, those counts must be dismissed.
I therefore conclude that: (Wie zou DIT nu kunnen zijn?? PINOKKIO? )
1. The Federal Trade Commission has jurisdiction over respondents and the subject matter of this proceeding.
2. This proceeding is in the public interest.
3. Respondents have agreed, combined and conspired with each other and Amway distributors to fix resale prices for Amway products, on sales between Amway distributors and to consumers, in violation of Section 5 of the Federal Trade Commission Act, 15 U.S.C. 45.
4. The attached order to cease and desist against respondents is appropriate, supported by the findings of fact, reasonably related to the offenses found, and necessary for the protection of the public interest.
5. The record does not support the allegations of Counts II, III, IV and V. Accordingly, those counts must be dismissed. [120]
So be it
-
- Berichten: 809
- Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Dat is de rechter die in vijf punten volkomen neutraal de grenzen van de rechtmatigheid van deze zaak en zijn bevoegdheid om hierin uitspraak te doen vast stelt.I therefore conclude that: (Wie zou DIT nu kunnen zijn?? PINOKKIO? )
What's your point? Zie jij hem achter één van deze 5 punten concluderen hoe geweldig amway toch wel is? Zoja, dan moet je dat even melden, want dan lees je toch wat anders dan ik.
Maar laat ik eens even deze discussie resumeren. Al maanden, letterlijk al sinds vorig jaar, scherm jij met de FTC en dat die zo'n hoge pet op hebben van amway. Eveneens al maanden zie ik de verzoeken langs komen van de 2 m's om daar eens wat dieper op in te gaan wát die FTC dan zo geweldig aan jullie vindt, en uiteraard ga je instinctief onmiddellijk in de ontwijkmodus, zoals een goed mlm-er betaamt.
Enfin, uiteindelijk kóm je dan met die woorden die volgens jou de affiniteit van de FTC met amway moeten uitdrukken, en dan blijkt het nota bene te gaan om een zaak waarin je door diezelfde FTC via de rechter om de oren wordt geslagen!! Van je bewonderaars moet je het maar hebben...
Het is dan van tweeën één; óf je bent voorzichtig gezegd een pietsie aan de onnozele kant en je begrijpt niet zo goed wie in dit ondermaanse jouw vrienden of opponenten nou eigenlijk zijn, óf je bent enigzins masochistisch aangelegd en je vindt het wel prettig om door de authoriteiten de oren gewassen te krijgen. Beide opties voorspellen niet veel goeds als het erom gaat in hoeverre jij in staat bent je zakenleven tot een goed einde te brengen. Maar dat maakt jou nou juist zo'n ultiem object om te worden ingelijfd door deze scammers, naast de andere 3.599.999 wannabee zakenmannetjes die te onnozel zijn om hun eigen veters te strikken, laat staan een zaak op te bouwen, en daarom deze 'kans' met beide handen aangrijpen...
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
Ben je helemaal van de pot gerukt....en uiteraard ga je instinctief onmiddellijk in de ontwijkmodus, zoals een goed mlm-er betaamt.
Ik... en iets ontwijken??? Whooooeeeeiiiihhhaaaa!!!
Goed, dat was lachen...., ff verder kijken....
Leesdoof? Staat er niet zoiets als:waarin je door diezelfde FTC via de rechter om de oren wordt geslagen!!
Punt 2, 3, 4 en 6 of zo is geschrapt??
Lekker competent van je kluppie!
Wie komt er nu hier steeds terug om met het zweepje te krijgen???óf je bent enigzins masochistisch aangelegd en je vindt het wel prettig om door de authoriteiten de oren gewassen te krijgen.
Steeds mep ik je weer die hoek in....
Nu ga je ff zegenvierend te keer omdat ik de mening van de rechter, (Hij zal wel bij ons op de loonlijst staan natuurlijk..) en van de FTC door elkaar haalde en straks ga je weer mensen zelf beledigen als je met je argumenten nergens bent!
Nog het stukje gelezen over "verzadiging"..., of is je engels niet goied genoeg??
Mijn bericht al gelezen over lawsuits....? 160.000 hits op je favoriete Unilever....
Wat een balletent?? Of niet soms??
So be it... en ik WIST wel dat ik jouw vriendelijkheid niet vertrouwen kon!!!