LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ACN MLM
Re: ACN MLM
Ik ben ook geintroduceerd. Ik kan zonder problemen 10 mensen benaderen die net zo enthousiast zijn als ik en die daarmee ook doorgaan. ik moet 6 mensen aanmelden. Ik doe er in ieder geval 30. Kan iemand mij 1 reden noemen om er niet mee te beginnen?
Je geweten.Kan iemand mij 1 reden noemen om er niet mee te beginnen?
Aha geflopte mlm-ers zijn plotsklaps tegenstanders ! Wat heb je ervoor gedaan / hoeveel klanten persoonlijk / hoeveel reps in je downline / hoeveel klanten totaal / hoelang actief.
Niet het systeem de schuld geven, kijk eens in de spiegel!
Krijgen we dat weer... "Het ligt aan jezelf". Al eens van externe factoren gehoord?
En ja hoor, daar hebben we onze eeuwige student weer!Krijgen we dat weer... "Het ligt aan jezelf". Al eens van externe factoren gehoord?
Bij mlm verdien je geld naar eigen inzet. Voer je geen ene r*eet uit of heel weinig dan verdien je er ook naar.
De externe factoren hebben er niet veel mee te maken.
Zucht. Het is maar een naam. Ik ben inmiddels afgestudeerd (en overigens ook geen 26 meer).En ja hoor, daar hebben we onze eeuwige student weer!
Aantal distributeurs van hetzelfde MLM bedrijf in je omgeving? Type mensen in je omgeving? Vraag naar het product? Ik noem er maar een paar...Bij mlm verdien je geld naar eigen inzet. Voer je geen ene r*eet uit of heel weinig dan verdien je er ook naar. De externe factoren hebben er niet veel mee te maken.
Aha geflopte mlm-ers zijn plotsklaps tegenstanders ! Wat heb je ervoor gedaan / hoeveel klanten persoonlijk / hoeveel reps in je downline / hoeveel klanten totaal / hoelang actief.
99% verdient nothing -kosten. Ze zien het niet meer.
Student26 ,ik ben niet altijd met je eens geweest,maar mlm kan zeer gevaarlijk zijn. Mensen worden gek gemaakt.
Bij MLM staat de wereld op zijn kop en daar kan student niet mee omgaan. Hoe meer distribiteurs, hoe makkelijker het word.
Jaja, kom maar met bewijs zou ik zeggenZucht. Het is maar een naam. Ik ben inmiddels afgestudeerd (en overigens ook geen 26 meer).